Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: shoppie
, Datum:
30.07.2014 19:47
http://blijdatikrij.nl/tolinfrankrijk/
Misschien heeft deze ze nog??
S6 met zoeken, en zoals eerder gezegd zijn ze ook in frankrijk langs de tolwegen te krijgen. (ff googlen in de Badge onderwerpen voor de precieze plaats waar ze te krijgen zijn)
Geplaatst door: els 
, Datum:
12.08.2014 12:58
help na 2 jaar werkte mijn badge niet meer en aangezien ik 's nachts rij en in het weekend zijn de kantoren aan de péage niet open en mijn frans is niet zo goed om te bellen wat kan het probleem zijn
Geplaatst door: Stori
, Datum:
12.08.2014 13:14
De kantoren zijn wel open in het weekend. Wel 's avonds sneller dicht dan op weekdagen.
Geplaatst door: Stori
, Datum:
12.08.2014 13:16
Ik bedoel natuurlijk, vroeger dicht (sneller is Vlaams)
Geplaatst door: Dick 
, Datum:
15.08.2014 11:41
Geplaatst door: Jan52
, Datum:
15.08.2014 12:36
Ze zouden minimaal 5 jaren het moeten doen...
Geplaatst door: ® Martijn Groenwold 
, Datum:
15.08.2014 12:42
Dit jaar met een andere auto op vakantie, een Ford Mondeo. Bij het eerste poortje geen piep van het kastje te horen. Met het kastje uit het raam piepte hij gelukkig wel.
Het 'probleem' werd veroorzaakt door de infrarood (IR) voorruit (blauw glas). Op de voorruit was helaas geen 'zone' waar badge wel kon werken dus ik heb hem bij het schuifdak moeten houden telkens wanneer we een poortje passeerden.
Dit kan voor anderen mogelijk de reden zijn van het niet functioneren van de badge.
, Datum:
25.10.2014 13:15
hoe verwijder je zonder beschadiging de badge-houder van de ruit?
Geplaatst door: Henk
, Datum:
25.10.2014 13:42
De houder voorzichtig draaien, de tape gaat dan van het ruit los.
, Datum:
27.10.2014 16:51
niet dus, de eerste houder is al gesneuveld, laat de garage het maar proberen..
Geplaatst door: Kees
, Datum:
27.10.2014 22:43
Houder is gemakkelijk te verwijderen met dun visdraad. Door de lijmlaag heen "flossen" en het lijmrestant met je duim "afrollen". Het beste werkt gevlochten visdraad. Dit is sterker en dunner als nylon maar met nylon zou het ook moeten werken.
Geplaatst door: racc
, Datum:
28.10.2014 07:51
Ik heb het gewoon voorzichtig met een schroevendraaier gedaan.
Een beetje draaien en wrikken. Lijm blijft achter op het raam maar is daarna gemakkelijk te verwijderen.
, Datum:
28.10.2014 14:58
ik heb een nieuwe besteld, kost 2€
je kunt hem bestellen bij je account:
Accueil > Espace client > Gérer mes badges
bij Liber-t BALADE een vinkje zetten, daarna naar onder gaan en bij:
Gérer les actions par badge
de gewenste actie kiezen:
Commander des supports de fixation de badge
daarna nog een paar vinkjes zetten voor bevestigen en betalen
, Datum:
31.10.2014 13:18
vandaag binnen gekregen....
Geplaatst door: Richard
, Datum:
29.11.2014 17:41
Iemand al een nieuwe badge gekregen of een nieuwe batterij?
ik heb m nou zo'n 4 jaar en weet eigenlijk niet of ze een nieuwe badge opsturen? of sta je ineens voor de slagboom en piept ie niet meer?
Geplaatst door: teleromeo
, Datum:
25.02.2015 14:40
Vorige week zijn we voor de zoveelste keer gaan skiën en zoals steeds zijn we overal vlot door de telepeagepoortjes kunnen rijden. Deze keer hadden we een koffer op ons dak en konden we niet door de linkse poorten. Helemaal rechts houden is dan de boodschap, in sommige gevallen mag je zelfs doorrijden aan 30 km/u. Ondanks het feit dat deze poorten bedoeld zijn voor zwaar vervoer werden alle trajecten netjes als klasse 1 geregistreerd.
Nog enkele tips helemaal terzijde:
momenteel loopt er een promotie waarbij de badge gratis aangeboden wordt, profiteer ervan tot einde maart:
https://www.telepeagepourtous.fr/fr/particulier/souscrire?partenaire=hiver15
In de buurt van Lyon moesten we tanken en namen we een afrit om in een warenhuis ook nog wat proviand in te slaan. De benzine was er véél goedkoper en het was veel minder druk dan op de snelwegparkings. In elk warenhuis kan je gebruik maken van het toilet. Die zijn dan ook weer netter dan langs de snelweg.
Bij het terugkeren stuurde onze tomtom ons twee keer weg van de snelweg om de reusachtige files te ontwijken die ontstaan waren door hevige sneeuwval. We sneden een hoek af via de departementales en spaarden heel wat wachttijd uit. We reden ongeveer 100 kilometer langs gewone wegen, de totale afgelegde afstand was een stuk minder en we betaalden ook een stuk minder peage.
, Datum:
25.02.2015 20:46
als je je daar aanmeld moet je wel een rekening hebben bij een bank in Frankrijk
, Datum:
25.02.2015 20:49
herstel ze accepteren ook (visa) creditcard
Geplaatst door: MAB
, Datum:
01.03.2015 20:27
Als ik de link van teleromeo volg moet ik toch € 23 betalen, zo lijkt het althans.
Geplaatst door: Henk
, Datum:
02.03.2015 09:23
Als je alle gegevens invul dan hoef je maar 11 euro te betalen !