Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: jan(asd) 
, Datum:
06.09.2011 18:18
Dick als er op die aangetekende brief nog een advis de réception zit heeft tnt iets niet goed gedaan want zij hadden er voor moeten zorgen dat dat advis nadat jij erop had getekend terug gaat naar de afzender!! dus neem maar contact op met tnt
Geplaatst door: Martine
, Datum:
06.09.2011 19:31
Het roze formulier is een ander formulier dan hetgeen je aftekent bij de TNT-meneer/mevrouw. Het zit apart in het pakket. Neem niet aan dat de TNT medewerker je pakket open gaat scheuren op zoek naar eventuele formuliertjes van de afzender :-))) Omdat ik niet begreep of de APRR het formulier ingevuld retour wilde hebben, heb ik het volgende mailtje gezonden:
Bonjour Madame, Monsieur,
J'ai recu le badge. Mais il-y-a aussi un formulaire rose "avis de reception". Dois-je retourner cette formulaire pour confirmer que j'ai recu le badge? Je ne comprend pas le fonction de cette formulaire.
Het antwoord:
Hello
Subscriber number 25009176XXXX
You have nothing to return
Good road
Kind regards,
Véronique
Conseillère Clientèle
Tél. +33 (0)825 39 67 41 - Fax +33 (0)4 78 06 73 98
abonnes-beynost@aprr.fr
APRR
RHONE
District de Dagneux
Espace Clients de Beynost
F- 01360 BALAN
www.aprr.fr
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
07.09.2011 12:00
Dat van de "Avis de Réception" is nu dus duidelijk, hoeft dus niet terug.
Ze weten inmiddels dat ik de badge ontvangen heb, want ik heb ingelogd op mijn "Espace Abonnés" en mijn postcode gecompleteerd, wat weer netjes verwerkt is met een bevestigingsmail.
Nu nog even testen of alles wel werkt.....moet er wel ver voor rijden, helemaal tot aan Arras...ach eigenlijk wel een leuk dagje uit....
, Datum:
04.11.2011 15:09
Het volgende:
Mijn VISA card geldigheid loopt af en ik heb dus een nieuwe ontvangen met een nieuwe expire date, het nummer van de card is nog steeds hetzelfde.
Wat wel gewijzigd is, is het 3-digit controle nummer op de achterkant van de card.
Hoe kan ik die nieuwe gegevens wijzigen in mijn contract met SAPPR?
Kan dat online?
Of moet dat via email?
Wie heeft dit al eens bij de hand gehad?
Graag een reactie, over 4 weken gaan we op vakantie.
Bij voorbaat dank.
Geplaatst door: Annie's
, Datum:
04.11.2011 16:51
Ik denk dat het niets uitmaakt. Dit gebeurt elke 2 jaar bij alle creditcardsgebruikers. Je CC nummer is wel belangrijk dat deze ongewijzigd is gebleven.
, Datum:
05.11.2011 19:53
Probleem is dat bij de aanmelding dit controle nummer + expire date is opgegeven. Bij de nieuwe card zijn beide gewijzigd. Bij PayPal heb ik dit ook moeten aanpassen...de oude kaart is na de expire datum niet meer geldig en je kunt er bijgevolg dus niet meer mee betalen.
Heb er in mijn beste frans een mailtje aan besteed en tot mijn verbazing was het binnen 10 minuten per mail geregeld.
Geplaatst door: ® Van Tilborgh Rudy 
, Datum:
10.11.2011 12:36
Wij hebben een telebadge al een paar jaar , we gingen op verlof met de outo en campingcar er achter . Nu hebben een jaar een caravan gekocht en gaan er volgen jaar mee op verlof richting zuiden . Nu is mijn vraag of ik een andzere badge moet aan vragen of niet en op welke rijstrook moet volgen voor het gebruik van de telebadge ?
M.V.G;
Rudy en Inge
Geplaatst door: ® Van Tilborgh Rudy 
, Datum:
10.11.2011 12:41
Wij hebben een telebadge al een paar jaar , we gingen op verlof met de auto en campingcar er achter . Nu hebben een jaar een caravan gekocht en gaan er volgend jaar mee op verlof richting zuiden . Nu is mijn vraag of ik een andere badge moet aan vragen of niet en op welke rijstrook moet volgen voor het gebruik van de telebadge ?
M.V.G;
Rudy en Inge
, Datum:
10.11.2011 12:59
Je hoeft geen nieuwe badge aan te vragen. Met caravan neem je een poortje welke voorzien is van een oranje T zonder hoogtebalkje. Deze zijn vaak helemaal rechts gesitueerd. Bij kleine (bemande) stations geef je je badje aan de medewerk(st)er van het loket.
En als je dan eens een dagje op pad gaat zonder caravan, neem je gewoon het meest linkse loket met oranje T en met hoogtebalkje.
Er is namelijk automatische herkenning bij de tolpoortjes of je met alleen auto of met auto+caravan rijdt. Hoef je niets voor te doen en het werkt foutloos.
Geplaatst door: Annie's
, Datum:
10.11.2011 20:31
In de zomer rijden wij met caravan en in de winter alleen solo. Geen probleem.
Geplaatst door: bolke
, Datum:
10.11.2011 20:59
Loont het zich wel voor als je max 3 keer per jaar naar Frankrijk rijdt?
, Datum:
10.11.2011 22:08
Bolke, je betaalt eenmalig 10 euro waarmee je de badge aangetekend thuis gestuurd krijgt. En daarna alleen 1,50 in de maand(en) dat je de badge daadwerkelijk gebruikt bij een tolpoortje. Of dat lonend is, is een persoonlijke keuze. Wij vinden het handig, een ander zal zeggen dat ze geen problemen hebben met wachten bij de poortjes en het dus zonde van het geld vinden.
Geplaatst door: Annies
, Datum:
10.11.2011 22:13
Het is vooral het gemak en voorbij de lange file rijden die voor het tolpoortje staat. Alleen daarvoor loont het al. Wij rijden 2x in de winter en 1x s'zomers. Erg fijn vooral op de drukke dagen. Ik zou zeggen: doen!!!!!!!!
Geplaatst door: Joyce 
, Datum:
13.11.2011 22:54
Ik heb zojuist ook een badge aangevraagd en volgens mij hebben ze nu een nog betere aanbieding: "Vous bénéficiez de la promotion RENTREE 2011. Votre Pass liber-t est gratuit (frais de mise en service de 10€ sont remboursés sur votre 1ère facture)."
Dus als ik het goed begrijp krijg ik die 10 euro ook nog eens terug (verrekend met mijn eerste keer betalen).Ben heel benieuwd of het allemaal gaat werken....(ik ben de peage-stress zó zat.Vooral bij Lyon :-(
Geplaatst door: dj
, Datum:
14.11.2011 08:38
hallo ik denk er ook over om er een aan te schaffen maar is die dan geldig voor alle autoroutes of moet je per snelweguitbater een aparte nemen groetjes dj
Geplaatst door: ard
, Datum:
14.11.2011 08:40
kan ik hem nu al voor de zomer 2012 aanschaffen???
Geplaatst door: martine
, Datum:
14.11.2011 17:12
dj: de badge is geldig op alle tolwegen in Frankrijk. Je moet alleen even kijken bij welke "uitbater" je hem besteld. Ze hebben namelijk allemaal hun eigen abonnementsvoorwaarden (dit staat dus los van het normale tolgeld dat je moet betalen). Ik heb er dit voorjaar heel wat uurtjes vergelijkend onderzoek in gestoken, en voor de vakantiegangers is het meest interessante abonnement de Liber-T Balade van de APRR:
http://www.telepeagepourtous.fr/fr/particulier/toutes_nos_offres
Je betaalt namelijk alleen 1,50 abonnementsgeld in de maand dat je de badge daadwerkelijk gebruikt. En verder 10 euro om de badge opgestuurd te krijgen. Maar zoals hiervoor aangegeven is er momenteel een aanbieding dat die 10 euro weer in mindering wordt gebracht op de eerste factuur. Dus da's leuk!
Geplaatst door: dj
, Datum:
16.11.2011 09:43
Martine bedankt voor de info. Ik ga dan van het weekend maar een bestellen want dat is dan toch wel makkelijk.
Geplaatst door: ard
, Datum:
16.11.2011 14:55
nogmaals: kan ik hem nu al aanschaffen en pas gebruiken van de zomer?
(Ik lees geen frans dus kom niet helemaal uit hun site)
Geplaatst door: racc
, Datum:
16.11.2011 15:53
Ik gebruik google crome als browser, en deze vraagt of hij de site moet vertalen welke u bezoekt.
Zeer handig.