Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® kea 
, Datum:
16.11.2011 16:05
Even de site bekeken en ziet er goed uit. Maar het is alleen voor klasse 1 en we rijden met de caravan klasse 2. Weet iemand waar ik die kan vinden ?
Geplaatst door: Martine
, Datum:
16.11.2011 16:12
Kea, je kan er gewoon met de caravan door hoor, mits je een poortje zonder hoogtebalkje neemt :-). In de 7 bladzijden die dit topic inmiddels rijk is, is hier al heel wat over gediscussieerd. Maar het werkt gewoon (anders kunnen de Fransen ook niet met hun caravan rijden). Moet toegeven dat het van de zomer de eerste keer wel even spannend was (doet ie het echt wel?). Maar kastje zei "bliep" en slagboom ging omhoog. En op de afrekening, welke je gewoon via internet kunt bekijken, staat ook keurig klasse 2 aangegeven op de momenten dat we de caravan er achter hadden hangen. Geen enkel probleem dus!
, Datum:
16.11.2011 16:14
Zie dat mijn antwoord misschien niet helemaal duidelijk is: je besteld dus gewoon het Liber-T Balade abonnement. Het kastje wat je dan ontvangt werkt ook gewoon als je de caravan er achter hebt hangen.
Geplaatst door: ard
, Datum:
16.11.2011 17:12
het spijt mij zeer maar de voorwaarden krijg ik niet vertaal. Een te groot document.
De enige wat ik weten wil of ik hem nu al kan bestellen voor de zomer 2012
, Datum:
16.11.2011 17:16
Bedankt Matine voor de uitleg hier kan ik wat mee.
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
18.11.2011 13:21
@ard
ja je kunt hem nu al bestellen.....
, Datum:
18.11.2011 13:28
Heeft iemands ook ervaring met het kopen van de badge bij de info's langs de tolwegen ?
Geplaatst door: Annies
, Datum:
19.11.2011 00:37
Ik heb ooit 2 jaar geleden bij Toul info opgevraagd. Er zat daar een zeer vriendelijke meneer die mij alles heeft uitgelegd in het engels. Je kan het daar terplekke regelen. Wij hebben toen besloten om het nog niet te doen. Ergens halverwege dit topic, nadat wij gelezen hadden dat ook met caravan hiervan gebruik gemaakt kan worden hebben wij besloten om via internet, bij APRR, de telebadge aan te schaffen. Wij hebben er al 2 vakanties gebruik van gemaakt tot volle tevredenheid.
Geplaatst door: Joyce 
, Datum:
25.11.2011 14:34
Ik wil nog even vermelden dat APRR de bedoeling heeft om de badges in 72 uur leveren.Ik heb op 13 november de badge besteld en gisteren 23-11 ontvangen.Dus schiet niet in de stress als het wat langer duurt.Het komt -denk ik-omdat het aangetekend verstuurd wordt (kosten: 7,30...APRR betaald dat)en het postcode niet volledig op de envelop staat (mist 2 letters). In Nederland bevat de postcode nog 2 letters ,en die kun je niet op de aanmelding invoeren.
In de envelop zit een duidelijke beschrijving van hoe je je moet inloggen (met plaatjes).Het wachtwoord is je 5-cijferig postcode.Ik heb dus maar 4 ingevoerd,zoals ook bij de aanmelding.Geen problemen:ik werd ingelogd.Daarna op de persoonlijke pagina mijn adres (Rue de Prinssenstraat staat wel chic,maar klopt niet..)en mijn postcode uitgebreid met 2 letters.
Verzonden.In 10 minuten had ik al antwoord dat de gegevens aangepast waren.Verder zit er nog een briefje bij waarop staat wat je moet doen wanneer het de badge niet zou werken.(wordt dus gelamineerd!.)Al met al erg duidelijk tot zover.
Ik heb gekozen voor APRR omdat de meeste mensen hier op het forum er (goede) ervaringen mee hebben, en er dus wel hulp is,ivm vertalen ,vragen ed.Bovendien is APRR het goedkoopst.
Mvg Joyce
, Datum:
26.11.2011 14:25
Afgelopen zomer reden wij met caravan langs een tolpoort geschikt voor ook caravans. Tot mijn schrik, ik reed zelf, ging de slagboom niet open. Wat nu?? We dachten al dat we achteruit moesten rijden. Gelukkig kwam er een vriendelijke dame die vroeg om de telebadge uit de houder te halen. Vervolgens nam zij deze mee naar het hokje en jawel hoor de slagboom ging open. Pffffffffffffffffff. Dit even ter extra info voor de mensen die ook met een caravan rijden en nog twijfelen.
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
20.12.2011 15:42
A compter du 01/01/12, vos frais de gestion mensuels Liber-t Balade à l'utilisation augmentent de 0.10€ TTC
dit betekent dat het dan 1,60€ (dus 0,10€ meer) per gebruikte maand gaat kosten..?
Geplaatst door: Frank
, Datum:
26.12.2011 22:26
Beste allen,
Mijn bank heeft besloten om per januari alle creditcardnummers te wijzigen.
Weet iemand waar ik dit kan wijzigen bij liber-t?
Ik kan dit nergens vinden op mijn abonneepagina.
Groeten,
Frank
, Datum:
27.12.2011 01:05
Hallo Frank,
Als je bent ingelogd kan je dit aanklikken:
Contactez votre espace abonné
Je kan ze dan een email sturen.
Groet.
Geplaatst door: Jorrit 
, Datum:
30.01.2012 19:48
Ik heb ook zoon badge ontvangen maar ik kan totaal geen frans, moet ik mij nou ook nog aan melden ofzo? Zo dat hij het gaat doen? Zo ja dan vind ik het een beetje vreemd want hij weet toch waar hij het geld vanaf kan halen. benieuwt naar jullie reactie's.
Geplaatst door: Campingfreak
, Datum:
31.01.2012 11:20
@Jorrit
Ik neem aan dat je bij het aanvragen je Creditcard gegevens moest opgeven.
Daar betaal je mee.
Geplaatst door: Annie's
, Datum:
31.01.2012 18:56
Volgens mij kan je je nu aanmelden om je gegevens via internet te bekijken. Het is hiervoor ook al ergens beschreven.
Geplaatst door: jorrit 
, Datum:
31.01.2012 20:09
Ja dat weet ik maar sommige mensen hebben het over aanmelden en over wijzigen van hun adres enzo. Snap ik niet want mijn adres ging heel makkelijk in 1 keer goed. En over het aanmelden weet ik dus nog niks. hoor het wel.
Geplaatst door: ® Nico 
, Datum:
01.02.2012 19:55
Ik heb ook ergens gelezen op een site dat je wel 30 € waarborg moet betalen voor dat bakje ? klopt dit
, Datum:
01.02.2012 21:07
Nico, dat verschilt per aanbieder. Vandaar dat de meeste Nederlanders het abonnement bij de APRR afsluiten: geen borg en je betaalt alleen abonnementskosten in de maanden dat je het kastje daadwerkelijk gebruikt.
Geplaatst door: jorrit 
, Datum:
01.02.2012 22:04
Klopt en 10 euro verzend kosten.