Met gemak voorbij Télépéage France Liber-T Abonné (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Campingfreak 
, Datum:
02.02.2012 13:41
De 10 euro verzendkosten worden na een maand weer teruggestort op je creditcard.
Geplaatst door: ® Dick 
, Datum:
02.02.2012 14:46
"De 10 euro verzendkosten worden na een maand weer teruggestort op je creditcard."
Nou, bij mij niet hoor.....zal wel een actie zijn (geweest)...
Geplaatst door: ® Campingfreak 
, Datum:
02.02.2012 19:23
Mijn badge is van APRR.
En daar kreeg ik de 10 euro na een maand terug.
Mijn creditcard gegevens zijn vorige maand gewijzigd en nadat ik dit had doorgegeven aan APRR ( zie een eerder bericht in dit topic ) werd er 2 euro van de creditcard afgeschreven ter controle en gemaakte administratiekosten.
, Datum:
02.02.2012 20:16
die 2€ heb ik wel terug gekregen....
Geplaatst door: Martine
, Datum:
02.02.2012 20:20
Die 10 euro terug was een aktie. Op dit moment is de aktie dat je de maandkosten (eur 1,60 in de maand dat je de badge gebruikt) niet hoeft te betalen in de maanden jan feb en maart. Is dus alleen een meevallertje als je nog op wintersport gaat. Ongeveer elke 3 maanden is er een andere aanbieding. Ik had vorig jaar jul/aug/sept ook de aanbieding dat ik de maandkosten niet hoefde te betalen. Volgens mij was er in het laatste kwartaal van vorig jaar de "10 euro terug" aktie.
Geplaatst door: HASO 
, Datum:
17.02.2012 14:50
Op 10feb2012 besteld en vandaag(17feb2012) ontvangen van APPR.
Op een van de kaartjes staat die ie meteen geactiveerd is.
Inloggen om gegevens te bekijken:
Ga naar de tab met "Abonne Liber-t". Log in met je "Votre numero client" wat op een van de kaartjes staat. Vul als password de postcode, met letters in, zoals geadresserd op de envelope.
Als alles goed is gegaan, krijg je meteen de mogelijkheid om je password te wijzigen.
Ik ben benieuwd of het werkt straks in la France.
Succes,vr.gr. Haso
Geplaatst door: Jeroen
, Datum:
18.02.2012 10:26
Klinkt allemaal erg gemakkelijk. Ik denk er dus ook over om zo'n Liber-T Ballade kaart aan te schaffen. Wij gaan alleen altijd met een dakkoffer (op de auto) en een klein aanhangwagentje. Dan pas ik niet meer onder de poort met hoogtebalk. Kan ik er vanuit gaan dat ik gewoon voor het goede tarief wordt aangeslagen als ik de rechtse doorgang neem ?
Geplaatst door: Loesol
, Datum:
18.02.2012 13:37
, Datum:
19.02.2012 15:03
zolang de hoogte < 2m is er niets aan de hand en kun je alle poortjes gebruiken... 2m="" is="" er="" niets="" aan="" de="" hand="" en="" kun="" je="" alle="" poortjes=""> 2m is er niets aan de hand en kun je alle poortjes gebruiken...>
, Datum:
19.02.2012 15:07
, Datum:
19.02.2012 15:14
Geplaatst door: Richter
, Datum:
05.03.2012 10:14
Ja hoor, hier is er weer één. Bij het inzoomen bij een tolpoort via maps, zag ik een blauwe T met daar onder 2 tickets afgebeeld.
Iemand enig idee wie daar doorheen mogen.
Ik weet ondertussen wel dat ik met caravan onder een groene T bij de vrachtwagens moet rijden. Er zijn ook openingen waar je met caravan door kan zonder hoogte balk. Maar is dat van afstand al goed herkenbaar.
Geplaatst door: leny 
, Datum:
22.03.2012 19:10
hallo ben op zoek naar de pagina waar ik deze Liber -T kan bestellen is deze soms ook in het nederlands te vinden
groet Leny
Geplaatst door: Annie
, Datum:
22.03.2012 20:14
Gewoon appr googelen en laten vertalen.
, Datum:
23.03.2012 10:10
Geplaatst door: lizette
, Datum:
24.03.2012 23:44
Ik heb me zojuist gemeld voor een badge. Ben benieuwd wat hij aan tijdwinst gaat opleveren maar het lijkt me heerlijk om die rijen voorbij te sjeesen. Dat is me die eenmalige investering voor jaren wel waard.
Geplaatst door: Hans op zijn Frans
, Datum:
25.03.2012 12:26
Het afsluiten van een abonnement op zich is geen probleem ook niet met mijn Mulo frans van 50 jaar geleden.
Probleem is dat APPR daarna ook in het frans blijft communiceren zoals met onderstaande mail. Ik heb mijn creditcard gegevens doorgegeven voor automatische incasso met voor mij als voordeel dat ik een eventueel foutieve incasso in eigen taal met de CC maatschappij kan afhandelen.
Nu ontving ik deze mail:
Cher client,
Vous avez souscrit à la formule Liber't BALADE sur notre site internet et nous vous en remercions.
Vous nous avez transmis les coordonnées de votre « carte bancaire ». Pour vous éviter les formalités à effectuer lors de son renouvellement, nous vous invitons à nous retourner dès à présent un Relevé d'Identité Bancaire à votre nom et l'autorisation de prélèvement complétée et signée.
Vous bénéficierez ainsi, sans frais supplémentaire, d'un prélèvement automatique mensuel qui vous garantira une continuité de service sans avoir à vous soucier d'une quelconque date d'échéance.
Nous vous souhaitons donc la bienvenue et d'agréables voyages, en toute liberté, sur l'ensemble de notre réseau. Nous vous prions d’accepter, Cher Client, nos courtoises salutations.
Zover ik begrijp bieden ze mij vrijblijvend de mogelijkheid om (met een machtiging) rechtstreeks van mijn bankrekening te incasseren.
Lees ik dit goed en is dit dus een vrijblijvende aanbieding waarop het niet nodig is te reageren?
Zoja dan is het nadeel dat een eventuele foutieve incasso door mij in het frans juridisch correct bestreden moet worden. Ik blijf dus liever bij mijn Mastercard.
Maar de voordelen zijn voor mij met de caravan evident nooit meer te korte armen om je ticket te pakken :-))
, Datum:
25.03.2012 16:57
@Hans op z'n Frans
Het is APRR.......! Autoroutes Paris-Rhin-Rhône (APRR)..!
je geeft steeds de verkeerde zoekterm....
opletten jongen....
, Datum:
25.03.2012 17:01
@Hans op z'n Frans
Ook ik heb zo'n badge en deze is gekoppeld aan mijn ANWB VISA-card....de Visa card heb ik toch vanwege de IRK, bovendien kost deze card per jaar 11,50€ en dat is heel wat minder dan de mastercard.....APRR is de enige die een buitenlandse (creditcard accepteert....
, Datum:
25.03.2012 17:03
@hans etc
heb al meerdere keren met ze in het engels gemaild en het werkt perfect, direct antwoord in uitstekend engels....