Geplaatst door: Jen
Datum: 12.12.2011 09:14
Misschien heeft iemand er wat aan. Onderstaande e-reader hebben wij een maand geleden gekocht. Ik was zeer sceptisch over zo'n apparaat (ECHTE boeken, je weet wel)maar ik ben helemaal om. Het leest super, super licht (ook supersnel trouwens). Voor degene die een simpele reader wil een aanrader, vind ik. 69,99 bij Bol( heb geen aandelen) plus 10 boeken voor 30,-- erbij . Goedkoper kan vlgs mij niet voor e-inkt-achtig scherm. Bijv. die van Sony kosten bijna 100,-- meer. En voor voor 10,-- euro(incl verzendkosten), koop je er hier een oplader bij (neem dan een 2 ampere)
http://www.opladernu.nl/
http://www.ereaders.nl/review_aluratek_libre_pro_een_basic_reader_voor_een_gunstige_prijs
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 12.12.2011 11:19
En Bol verzend momenteel gratis, alle kleine beetjes helpen ;-) (ook als je voor een duurdere versie kiest)
Datum: 14.12.2011 18:12
Heeft iemand "vinexvrouwen"van Naima el Bezaz? Uiterard ruilen tegen.......(keuze genoeg)
Datum: 14.12.2011 18:32
Super forum, er lopen al diverse aanboden binnen. bedankt!
Geplaatst door: ® Wil B.
Datum: 15.12.2011 10:56
Volgens mij al eens eerder genoemd: http://www.samson-dimov.nl/ .
Wel even registreren en je kunt 5 boeken per dag downloaden. Ook Vinexvrouwen staat hierop.
Groeten, Wil B.
Datum: 15.12.2011 11:55
Bedankt Wil, alleen je kunt met een Gmail of hotmail adres niet registeren en daarvoor in de plaats vragen ze adres, woonplaats en ip adres. Wat ik me afvraag is of dat laatste ook met een registratie met een nl-email gebeurt, bovendien weet ik mijn ipadres niet eens. Wat zou daarvan de reden zijn??
Datum: 15.12.2011 12:14
Uiteraard niet dat ik mijn ipadres niet ken, want dat weet ik wel.....digibeet
Geplaatst door: ® Annies
Datum: 15.12.2011 15:08
Je kan je gewoon registreren met een hotmail adres. Dit heb ik nl. ook gedaan. Je moet Richard gewoon mailen en dan komt het goed. Hij is zo voorzichtig omdat hij al een paar keer is belaagd en moest toen de site tijdelijk sluiten.
Geplaatst door: ® Wil B.
Datum: 15.12.2011 15:32
@Jen. Antwoord staat hierboven al. Enne... Je IP adres niet weten? Nou toen ik dat las moest ik ook even googelen maar ik heb de mijne nu ook.
Groeten, Wil B.
Geplaatst door: bolke
Datum: 15.12.2011 16:05
Nou de onze (Sony) is vandaag gebracht door de post.
Ben heel benieuwd hoe het leest, ik heb er nog nooit een gezien (behalve deze dan die nu naast me ligt) laat staan vastgehouden.
M'n man vond dat we er een moesten hebben haha.
Ik ga 'm grondig testen!
Datum: 15.12.2011 16:40
Dank je Wil.B. voor de tip, ik kende de site nog niet.
Bolke veel plezier van je reader!!
Geplaatst door: Silvia
Datum: 15.12.2011 17:36
Haha, hier was ik degene die vond dat we er een moesten hebben, en wie leest er het meest op??? Ja manlief dus, dat ding is zelden thuis, gaat mee naar werk, in de auto, en ja, net als nu weer een paar dagen naar het buitenland. Ik wil er 1 voor mezelf!!
Geplaatst door: hani
Datum: 16.12.2011 20:56
bedankt voor de tip van de download log. Zelf haal ik veel van spotnet, via snelrenners te downloaden....
Geplaatst door: karin
Datum: 03.01.2012 16:24
Ik ben op zoek naar een betaalbare E-reader, en nu stuitte ik op een aanbieding bij Kruidvat, Een E-reader voor €99,-. Is er al iemand bekend met deze reader?
Datum: 03.01.2012 18:02
Karin, Bol heeft nog steeds voor 70 euro de Aluratek Libre Pro in de aanbieding. Een perfecte ereader vinden wij.
http://www.bol.com/nl/m/elektronica/e-readers/index.html
Geplaatst door: Karin
Datum: 03.01.2012 19:57
Bedankt, die ga ik ook bekijken. Ik heb ook nog de Icarus pro op het oog...
Ik heb vandaag op Spotnet 1143 boeken gedownload, er zit van alles tussen dus het is wel even uitzoeken.
Momenteel lees ik wel eens op de tablet van mijn man, maar dit valt me toch een beetje tegen, ik verwacht dat een e-ink scherm toch wel rustiger is aan de ogen.
Datum: 04.01.2012 00:58
Lees dit draadje maar eens rustig helemaal door, er zitten een aantal fijne tips tussen! Veel plezier met e-readen!
Geplaatst door: Annette
Datum: 26.04.2012 09:01
Ik heb sinds kort een bebook club. Nu zoek ik nog leuke boeken om te lezen. Waar en hoe kan ik die downloaden?
En welke lamp raden jullie aan om te gebruiken om 's avonds op de camping in bed te gebruiken?
Geplaatst door: Irene1
Datum: 26.04.2012 19:25
Als lampje gebruik ik er eentje uit de muziekwinkel, de Mighty bright. Klem je met gemak op je bebook (heb ik ook) en schittert niet hinderlijk, je kunt hem wat buigen. Koste me 15 euro.
Je hebt ook van die lampjes bij oa.Xenos, die je op je hoofd zet. Praktisch, maar je moet meebewegen voor goede verlichting. En ik voelde me er minder prettig bij.
Downloaden via spotnet of torrents.