Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk -3 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
29.09.2014 15:47
Helaas het kindercorso gemist, Dik. Nieuwe laptop Windows 8.1 werd door vriend verder gereed gemaakt, daarna racen naar Winkel en dan het hele het dorp in de lengte door... Wij hebben ook foto's van onszelf in de glazen verrekijker gemaakt en ik weet heel zeker dat ik jou herken. Verder nogal wat foto's gemaakt van "de mensen eromheen." Mooie serie weer van Anneke...
Toch eens een keertje naar het parfumflesjesmuseum gaan!
Geplaatst door: ® Wim
, Datum:
01.10.2014 14:43
Voor alle nieuwsgierige onder jullie, zal ik het maar gelijk vertellen.
Wij hebben besloten om uit elkaar te gaan. Wij hebben een hele fijne tijd samen gehad . Maar toen ik gisteravond van haar mijn pantoffels aan moest, omdat ze dat beter vond staan!
Ipv mijn slippers, die ik graag draag, was dat voor mij de druppel.
Ik laat me niet dwingen! door niets, of niemand! Wij kunnen niet meer samen door één deur en zal ook zij diegene zijn die vertrekt.
En zoals de zaken ervoor staan, zal ze ook voorlopig niet meer terug komen.
En Neeeeeeee sensatiezoekers.....
Ik heb het niet over mijn vrouw . Ik heb het over DE ZOMER!
Dus onze wegen scheiden hier en ik zeg: vaarwel mijn grote liefde.
Tot volgend jaar!!!!
Geplaatst door: connie
, Datum:
01.10.2014 16:46
, Datum:
01.10.2014 17:25
"Partir c'est mourir un peu..."
Gelukkig hebben we de foto's nog en de zoete herinnering...
Sterkte!
Geplaatst door: Diana
, Datum:
02.10.2014 09:59
Ook wij hebben afgelopen weekend onze vouwwagen in de stalling gezet.Doet toch een beetje zeer.
Maar heb vanochtend wel met mijn dochter ontbeten in de tuin, aan de picknicktafel. Ik kan het nog niet loslaten.....
Geplaatst door: marianne (junior)
, Datum:
02.10.2014 13:54
En wij zitten nog heerlijk te genieten van de indian summer in de Dordogne. Temperatuur op de meter 30 graden.
Geplaatst door: Diana
, Datum:
10.10.2014 07:47
Even een vraagje, gaat niet over Frankrijk maar over Italie.Wij willen komend voorjaar eens naar Cinq Terre . Dat staat al jaren op ons lijstje.Is iemand van jullie er wel eens geweest? zo ja,Heeft u dan advies wat betreft een goede camping?
Geplaatst door: conny
, Datum:
10.10.2014 10:38
Herinneringen aan een heerlijke zomer...
Tijdens het laatste "nog even lekker weg" weekje: van het opstapje gegleden; nu nog steeds voet omhoog en rust, dus alle tijd om na te mijmeren (en nieuwe plannen te maken).
Geplaatst door: Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
11.10.2014 00:10
Beterschap!
Wij genieten komend weekeinde nog even van het mooie weer (West-Friesland-Afsluitdijk-Friesland). Zullen jouw ervaring in het achterhoofd houden bij het uitstappen...
Geplaatst door: Jen
, Datum:
11.10.2014 08:32
Een super voorjaar/zomer geweest (in ieder geval daar waar wij waren, ook in NL)
Onze reisgenoten, waar we al lang mee kamperen, willen vlgd jaar misschien eens een keer naar Istrië. Hoe ga ik dat voorkomen.
Gaarne tips.
, Datum:
11.10.2014 10:27
gewoon naar Frankrijk sturen....
Geplaatst door: Jen
, Datum:
17.10.2014 10:24
, Datum:
17.10.2014 13:27
Geplaatst door: Jan van I
, Datum:
17.10.2014 15:53
, Datum:
17.10.2014 22:23
, Datum:
17.10.2014 22:27
, Datum:
18.10.2014 10:52
Geplaatst door: tineke
, Datum:
18.10.2014 11:36
Is de appeltaartenparty al geweest....?
En hoe gaat het met iedereen daar in het oosten?
Geplaatst door: yeoman
, Datum:
18.10.2014 12:07
Volgende week Tineke, we verheugen ons er allemaal op. Blijft toch bijzonder. Alles gaat met ups en downs, en voorlopig even downs, maar we hebben lieve vrienden ook hier van het forum en da's fijn om daarop terug te kunnen vallen en verdriet te delen.
Gedeelde vreugd is dubbele vreugd, en gedeelde smart is halve smart. En da's een waarheid als een KOE. ;-)
, Datum:
19.10.2014 21:56
Hoe flauw kan een mens worden na 700 kilometer aan één stuk rijden vanuit Frankrijk met de caravan achter je aan...
Rijden wij vanaf Maastricht richting Eindhoven zegt m'n echtgenoot al rijdend: "Dat is een mooie fly-over"... Denk ik alleen maar: Ja, dat is nou een echte Limburgse Vlaai-over....
Enfin: zo zijn we toch thuisgekomen in West-Friesland en gaan we serieus de winter tegemoet.