We zijn er bijna - TV programma (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Yvonne2
, Datum:
02.08.2011 21:26
Ik heb puur gekeken voor de mooie plaatjes en die waren er genoeg. Dan begint het bij mij helemaal te kriebelen. Ik ben zeer benieuwd naar Corsica...
Geplaatst door: Izelle
, Datum:
03.08.2011 15:11
Ook niets voor mij maar kan me voorstellen dat het voor anderen wel iets is. Overigens gaat dat wellicht makkelijker als je je gedrag niet laat afhangen van wat anderen van je verwachten: jeu de boules kan 'verplicht' voelen maar is dat natuurlijk niet. hoe minder je je aantrekt van wat de ander van je denkt, hoe makkelijker je je eigen weg kan gaan in zo'n groep. En tja.. dan kun je weer net zo goed alleen gaan en bij pech de anwb bellen..:)) Is er op deze reis eigenlijk ook een eigen dokter mee? Dat is soms ook zo en kan me indenken dat er (zieke of kwetsbare) mensen zijn die dat een prettige gedachte vinden.
Mooie plaatjes!
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
08.08.2011 11:22
Vanavond om 22.05 uur op Nederland 1.
Vorige week zijn we geëindigd in de haven van Livorno geloof ik.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
08.08.2011 11:45
Ik verheug me er al op... plaatjes van Corsica en de rest nemen we op de koop toe.
Geplaatst door: pup
, Datum:
08.08.2011 16:35
"en de rest nemen we op de koop toe"
Waarom zo narrig?
Iedereen moet toch zelf weten hoe hij of zij met vakantie gaat?
, Datum:
08.08.2011 17:55
Nee pup, ik bedoel gewoon dat het kampeeraspect in deze vorm me niet zo aanspreekt en de vele gesprekken met voor mij wildvreemde mensen ook niet. Gewoon opnieuw genieten van Corsica en eens kijken of er veel veranderd is sedert wij er waren. Ik ontdek vast wel iets dat we nog niet gezien hebben. Niet zo kwaaddenkend.
, Datum:
08.08.2011 23:01
Ze zaten in de buurt van Bastia. Niks van gezien.
Mooi ritje richting Calvi.
Wat van Calvi gezien? Nauwelijks......
Prachtige rit naar Corte.
Misschien volgende week een paar beelden van 't stadje.
Wat hebben we dan wel gezien?
'n Hoop gekeutel op campings. 't Wordt enorm saai!!
Geplaatst door: Cora
, Datum:
08.08.2011 23:06
Toch wel handig dat er iemand een bomenzaagje meegenomen heeft.
De halve camping was gelijk gesnoeid. Als er geen tv ploeg bijgeweest zou zijn zou de eigenaar dan ook zo bereidwillig geweest zijn? Het is tenslotte een boomgaard, die ene meneer van de salades wou er notabene een hele boom uitlaten halen want anders kon zijn luifel niet naar beneden. Maar gelukkig ging het jeu de boulen en happy hour door.
Geplaatst door: Helene
, Datum:
08.08.2011 23:20
hahaha,en niemand mocht zien hoe de salades gemaakt werden,alles achter de windschermen.Maar ach,ze hebben het wel gezellig (denk ik) en daar draait het toch om.
Geplaatst door: niet leuk
, Datum:
08.08.2011 23:26
Och och wat hebben we lol om anderen en fantastisch om het in het belachelijke te trekken! Maar wel lekker kijken...shame
Geplaatst door: ® Brend@ 
, Datum:
08.08.2011 23:31
Voor het eerst en het laatst een stukje gezien. Schandalig, niet alleen laten snoeien, maar ook zelf aan de takken lopen rukken.
Zelfs dochter zat met open mond te kijken en zei dat doe je toch niet. Goed opgevoed gelukkig.
, Datum:
08.08.2011 23:45
Nou,niet leuk, ik heb er geen lol om. Ik denk dat als je alleen op zo'n camping komt je het niet in je hoofd haalt om aan die bomen te gaan trekken. Maar met een groep wordt het dan ineens anders. Op het eind zei ook één van de deelnemers dat hij het ook niet prettig vond. De eerste scheurtjes beginnen denk ik te komen. Maar ik blijf kijken, ze gaan naar Sardinië en daar ben ik een paar keer geweest en wil het best wel weer terugzien.
, Datum:
08.08.2011 23:58
Ik wil helemaal niet zien wat ze doen op de campings.
Ik wil stadjes en landschappen zien!!
Zal mij worst wezen wat ze uitvreten op de campings.
, Datum:
09.08.2011 00:03
Ja, maar helaas moet je de hele uitzending bekijken om ook de mooie stukjes te kunnen laten zien, en jammer genoeg laten ze daar niet veel van zien. Dus ongewild zie je ook de minder leuke dingen. Het is misschien beter om het op uitzendinggemist te kijken dan kan je doorschuiven en een hoop overslaan.
Geplaatst door: mar
, Datum:
09.08.2011 00:11
Heb vandaag voor het eerst gekeken. Val ongeveer over 30 jaar in de doelgroep. En ik vond het er heel gezellig er uitzien. Beetje ouwehoeren en op elkaar letten..
Dat van de snoeien..niet netjes..maar er moet ook spannende tv gemaakt worden zodat thuis op de bank gezegd kan worden "oooohhh belachelijk"
Wat zien al die mensen op leeftijd er nog goed uit! Die pensioenleeftijd gewoon omhoog naar 67..want we worden met de jaren steeds fitter en knapper blijkt wel.
, Datum:
09.08.2011 00:14
Ook een beetje teleurgesteld... wel erg weinig Corsica. Wat ons wel opvalt (maar 't kan een wijze van monteren van de beelden zijn) is dat het overgrote deel van de mensen op de camping blijft - of het strandje net daarbuiten - en dan weer verder trekt met de auto/caravan/motorhome. Er is zoveel moois te zien; als je die bergpieken in de verte ziet, dan WIL je daar toch heen. Calvia is een reuze leuke stad met een mooie kerk etc.
Ik zeg wel eens dat wij niet met vakantie gaan, maar ons huishouden verplaatsen, maar dat doen we toch niet op die manier. Als ik de tafeltjes met kleedjes, bloempotjes etc. zie en de volle waslijnen is het net of ze gewoon thuis zijn. De wringer was wel geinig; hoe kom je erop. Die ex-groenteman... wat een stapel schalen en kommen had hij meegenomen!
Een tak eraf... kan in overleg met de campingeiegnaar gebeuren, maar om de hele jonge aanplant te slopen i.v.m. de Omnistore ging me ook wat ver. Dat boompje was bewust geplant.
Ooit in Saumur een medelander naast ons gehad die expliciet op dat ene plekje wilde staan waar net de schaduwgevende boom stond. Campingstoel, krukje erop en - jawel - takkenschaar uit de caravan en slopen maar. Tot mijn genoegen donderde het hele zaakje om... mijn Limburgse familie zou dan zeggen "Ons lieveheer heeft lange armen...!"
Geplaatst door: mar
, Datum:
09.08.2011 00:24
het zal voor de cameraman en de interviewster moeilijk zijn om mee te gaan de natuur in of mee naar dorpjes (er moeten toch foto's van vroeger gekeken worden;-)). De vrouw die ging wandelen voor de vierdaagse werd gesproken voor haar caravan, maar dat ze even flnk wat kilometers ging wegtikken zag je niks van...dus ze zullen heus wel meer zien dan camping en strand...helaas kunnen jullie niet meekijken door hun ogen ;-)
Ik vond de wringer ook super!
Geplaatst door: jan52
, Datum:
09.08.2011 13:22
De achtergrondmuziek is ook goed uitgezocht. Bij het bekijken van de beelden krijg ik af en toe een "comedy-capers" gevoel. En dan het belangrijkste van alles..de satelietschotel! Maar eigenhandig snoeien en jonge aanplant willen laten verwijderen..nou nee.
Geplaatst door: RiannePp
, Datum:
09.08.2011 13:55
Wat betr. de wringer: was er niet iemand bij met reuma? Ik heb een vriendin hieraan verloren, kon ook niet veel meer op 't eind, zeker geen was met haar handen wringen!
Ik kan het ook niet geweldig meer dus neem ik ook m'n eigen wringer=ega mee...
Geplaatst door: d.roog
, Datum:
09.08.2011 14:27
had me ook een beetje verheugd op corsica-beelden. ben er nl nog nooit geweest. maar heb niets gezien wat me een "wauw" gevoel gaf. het is toch vooral een groeps-kneuter-programma. gaaaaaaap...