We zijn er bijna - TV programma (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: mar
, Datum:
16.08.2011 11:16
Ik vond het een erg leuke uitzending. Prachtige nietszeggende uitspraken die mensen die een stuk jonger zijn de hele tijd op twitter zouden versturen ;-)
En ja dat die groenteman staat te lachen...misschien aardig knip en plak werk van de montage..maar je hoeft ook niet met z'n 20-en aan een caravan te gaan hangen om te helpen...Kun je toch beter lachen om de regen en het baggerweer dan staan te mopperen en te "och toch-en"
Geplaatst door: isa
, Datum:
16.08.2011 11:31
Met Mar eens, hoewel ik de geen groente lustende groenteman een wonderlijke man vind, mag je best de humeur van sommige momenten inzien. Iets meer beelden van corsica gezien dit keer maar ik vind die gesprekken met de mensen niet zo boeiend. Betwijfel nu wel of dit een geschikte bestemming is voor gezinnen met (puber)kinderen (heb ik gelijk?). Het deed me allemaal erg bedaard aan, maar wellicht komt dat door de deelnemers van het programma.
Een vriendin van me was laatst erg opgelucht toen haar ouders aankondigden een rondreis door Spanje te maken op deze manier. Haar vader is hartpatient en dit gaf haar wel wat gemoedsrust.
, Datum:
16.08.2011 11:36
tggg, humeur is humor natuurlijk.
Geplaatst door: ® jan van I 
, Datum:
16.08.2011 11:55
@Isa
Corsica is heel erg geschikt voor pubers maar dan moet je wel aan de oostkust blijven.
Onze dochter, toen puber, vond het grandioos daar!
Overdag paardrijden en 's avonds naar de disco!
Geplaatst door: ® Ina2 
, Datum:
16.08.2011 11:58
Over her programma EN de manier van reizen mag/kan iedereen zijn
eigen mening hebben natuurlijk. Maar...over die heerlijke groentenman niks dan goeds. Wij krijgen al de kriebels als wij
al die mensen aan die handgrepen zien rukken (risico op lekkage?)
En er zitten er maar vier aan natuurlijk dus als je dan met je parapluutje daar naar staat te kijken en de Rotterdamse humor daarvan in kan zien moeten wij daar ook er om lachen. Heeft toch mooi een hele dag van zijn vakantie besteed om een heerkijk salade buffet klaar te maken dus....dat wou ik even kwijt.
Geplaatst door: ® digi-oma9
, Datum:
16.08.2011 12:43
Isa, Corsica is super voor jongelui. Ook in de buurt van Piana.
Mijn man en zijn vriend hebben daar samen in een stadje een duikcursus gevolgd; mijn vriendin en ik hebben de omgeving afgeschuimd. Er zijn voldoende boetiekjes, terrasjes, uitgaansgelegenheden etc. De Westkust is nog toeristischer, dat komt echt goed.
Geplaatst door: mar
, Datum:
16.08.2011 13:13
Isa, ik heb een Franse vriend die al zijn vakanties op corsica doorbracht. Vanaf klein kind tot puber. Als klein kind kende ik hem natuurlijk nog niet, pas vanaf zijn 16de en hij vond het helemaal geweldig! (hij had ook een vaste vriendin op corsica, en eentje thuis, en die vond het niet erg om haar foto op het prikbord op zijn kamer te delen met die van zijn vakantieliefde...wat me wel eens af heeft doen vragen of het in Frankrijk veeeel normaler is om er een tweede vrouw op na te houden?? maar dit terzijde;-))
, Datum:
16.08.2011 13:37
Bedankt voor de reacties, ik heb het begrepen. Corsica is zeker iets voor ons. Als iemand nog een campingadvies heeft (zoon is wel dol op een zwembad), hou ik me aanbevolen. De kampeerplaatsen in het programma deden me nogal klein aan. Ik ben soms graag even op mezelf bij mijn tent, dus zoek altijd naar een ruime plek waar ik wat privacy kan creeëren.
Geplaatst door: Henny
, Datum:
16.08.2011 16:54
ISA, campingadvies kan ik je niet geven, wel weet ik dat onze dochter jaaaaaren geleden als 18 jarige het er goed naar de zin heeft gehad.
Met een vriendin een vakantie geboekt , ze hadden een huurtent. ( Met het vliegtuig er naar toe was goedkoper dan een busreis van 2 dgn heen en weer terug!)
Op de camping hebben ze 5 dagen een "sportief" programma gevolgt, dwz: 4x4 auto tocht door de bergen, kanoeen op zee, duiken vanaf rotsen ( veilig),duik cursus en zo nog het een en ander, daarna uitrusten weekje strand ( camping was aan het strand)
Ze hebben genoten!
Je maakt leuke contacten als je zoiets meteen doet aan het begin van je vakantie.
Idee misschien voor je zoon?
Succes
Geplaatst door: anne
, Datum:
16.08.2011 18:41
Voor de Corsica-nieuwkomers; kijk eens op www.corsica-prikbord.nl
Voor alles wat je wilt weten over Corsica.
Geplaatst door: frank 
, Datum:
16.08.2011 21:20
Beetje gezapig allemaal gisteravond. Ben ook halverwege in slaap gesukkeld moet ik tot mijn schande bekennen.
Geplaatst door: annigje
, Datum:
22.08.2011 17:40
Geplaatst door: Yvon
, Datum:
22.08.2011 19:38
En ik zag in het voorstukje dat ze een bootocht langs de kust gingen maken, hopelijk levert dit mooie plaatjes op.
Geplaatst door: Henny
, Datum:
22.08.2011 23:03
...en weer hoopte ik meer te zien maar niets.......heel jammer!
Gelukkig zitten er een paar mensen bij die meer willen zien zodat je dan toch nog een mooi kerkje te zien krijgt.
Martine van Os doet het wel goed, blijft op afstand en doet toch ook mee!
Maar verder.....
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
22.08.2011 23:14
Zoef, zoef, dat was dus Bonifacio......
Prachtig kerkje trouwens! Op Corsica staat ook zo'n ding!
, Datum:
22.08.2011 23:16
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
22.08.2011 23:34
Toch al iets meer plaatjes... maar er is nog zoveel moois te zien op Corsica (en Sardinië). We schoten allebei in de lach om de caravan met het touwtje aan het deksel van de vuilnisemmer; bizar die boormachine als slagroomklopper en gelukkig was er de wringer weer. De man die moeite had met zijn vervoegd uittreden; ik kon wel begrijpen dat hij dat voelde als falen. Collectief huwelijksdag vieren... nee. Verplicht collectief borrelhapjes maken... echt niet, dan ga ik wel een stuk wandelen of de hele dag met de auto weg. Nemen de mensen al die mayonaise, rookworsten en ansjovis echt mee vanuit Nederland op een rondreis?
Verheug me alweer op de volgende week.
, Datum:
23.08.2011 00:57
Er werd zoveel aandacht besteed aan die kakelende jolige mensen op de boot dat de grot er maar bekaaid vanaf kwam.
Hier iets meer grot......
http://www.youtube.com/watch?v=JnL_AMKvQIM
Oh ja, ons aller Arie, de hufter van de groep vond het bouwwerk uit de ijzertijd op Sardinië maar niks. Een hoop stenen....
Kregen ze bij een uitstapje Sardijnse zachte kaas op brood.
Moestie weer niet!!!
Hij moest ook weer zonodig leuk doen onder douches. Effe allemaal een voor een uitproberen! De zak!!!
Geplaatst door: ® Cora 
, Datum:
23.08.2011 01:06
Oei Jan, heftig. Tja op elke camping kom je zulke gasten wel tegen, heb het idee dat de groep er ook een beetje genoeg van begint te krijgen. Maar ja hij krijgt zendtijd, dus.
Ik heb te wienig van Sardinië gezien, ken de omgeving waar ze nu zijn (Oristano) en daar is zo veel te zien en te doen en dan zie je alleen maar de camping. Die nog bijna net zo is als 23 jaar geleden, behalve het waterorgel dan.
Geplaatst door: ® Irene 1 
, Datum:
23.08.2011 01:51
Ja leuk dat touwtje ;-)
Zo af en toe gaat hier gewoon de mixer mee, het vuil van de boormachine hoeft niet in m'n beslag, al is het wel creatief opgelost.
De hapjes vond ik dan weer weinig creatief. Maar het geheel zal vast leuk zijn geweest. Ik vond het initiatief juist leuk. Als je dan toch met zo'n groep op stap gaat, dan is een beetje groepsbinding op deze manier wel aardig.
Het boulen begon bij mij direct te kriebelen. Het is dat de dorpsclub hier nogal op leeftijd is, ik zou dit zo graag gaan doen. Ik schat dat als ik me aanmeld, de gemiddelde leeftijd meteen met de kwart zakt.