We zijn er bijna - TV programma (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: mar
, Datum:
23.08.2011 21:21
vond heel mooi die man die in dat oude kerkje was. Buiten was hij de informatieborden aan het fotograferen "thuis ga ik dat dan vertalen met een woordenboek erbij, soms wat zoeken op internet en dan kom ik er wel. Dan is mijn verhaal compleet" (met de foto's erbij dus) Fantastisch toch. Ik zou zeggen "onthaasten volgens..." (weet niet meer hoe hij heet)
Geplaatst door: ® pjotr1
, Datum:
24.08.2011 13:02
Af en toe vraag ik mij ook af wat de waarde is van deze programma's, alhoewel ik er graag naar kijk. Dit om vooral enkele interressante plekjes te ontdekken.
Verleden jaar hebben omroep MAX en Red mijn vakantie enkele campings aan de tand gevoeld. Ik vraag me dan ook wel eens af, of de programmamakers terug gaan naar die bestemmingen, om te laten zien aan het grote publiek dat alles veranderd is, in positieve zin danwel? Dat denk ik helaas niet. Toch heeft dit invloed. Bijvoordbeeld: Stel eens een vraag over Le Pommier, en je krijgt direct een aantal Forumgasten over je heen die hier volgens mij nooit geweest zijn. Zij komen tot een mening naar aanleiding van zulke programma's. Waren er toevallig deze zomer en ik moet zeggen dat alles hier prachtig is geworden.
Geplaatst door: annigje
, Datum:
29.08.2011 16:38
Geplaatst door: Joop
, Datum:
30.08.2011 11:16
Wat een dramatisch slecht programma. Je hoopt wat te zien van die prachtige gebieden en krijg een hoop geouwe.... en een Martine (zo heet ze geloof ik) die er ook niet echt veel zin in heeft. Nee,jammer. MaxMislukt
Geplaatst door: mirjam
, Datum:
30.08.2011 11:49
ben het helemaal met Pjotr eens, le pommier is een geweldige leuke camping niks mis mee.
dat het vorig jaar een bende was wegens bouwachterstanden , tsja dat heeft moeder natuur zo gewild haha.
durf het woord pommier niet eens meer hier te noemen, want dan krijg ik meteen negatieve reacties , en dat ik geen echte kampeerster ben.
jammer eigenlijk
Geplaatst door: mar
, Datum:
30.08.2011 13:16
Nouja dramatisch slecht..achja dan zet je tv uit en ga je boek lezen ofzo. Ik hoop zelf ook 80 te worden en met caravan op boot naar sardinie ofzo te gaan... Ik hoop ook 80 te worden en zo fit te zijn als deze mensen...
Aandoenlijk om te zien hoe een man echt tranen in zijn ogen krijgt omdat hij geholpen wordt met zijn trekhaak. Voor hem is deze groepsreis goud waard. (ook al was het anders misschien ook wel opgelost..)
Als ik deze mensen zo zie genieten, grappig. Mijn ouders zijn net zo oud, net zo fit, maar heb mijn pa 1 keer op strand gezien, meer als 30 jaar geleden..geeneens in zwembroek. Zo "frivool" in zee rondspringen..heeft hij nooit gedaan, en zal hij vast ook nooit gaan doen. Zelfde leeftijd toch een "andere generatie" ook mooi om even bij stil te staan.
En voor de rest maakt het me echt niet uit waar het programma nou precies voor diende...ieder haalt er uit wat hij/zij wil en de rest zapt gewoon weg ;-)
Geplaatst door: Marieke
, Datum:
30.08.2011 13:26
Inderdaad Pjotr, en wat ik nog ergste vond (was van Red mijn vakantie) die gingen de tenten langs om negatieve dingen te verzamelen en mensen te vragen om mee te doen aan het programma. Belachelijk!! Ik vind Red mijn vakantie zo overdreven programma en vooral die Alberto. Oke, hij heeft soms gelijk, maar hij laat werkelijk nooit iemand uitpraten en ik vind het erg overdreven hoe er soms gedaan wordt...en ja de helft laten ze niet zien.
Ookal erger ik me soms eraan, toch kijk ik vaak het programma.
En over We zijn er bijna, ik vind het een leuk programma.
Geplaatst door: pup
, Datum:
30.08.2011 14:02
Ik ben het wel met Mar en Marieke eens.
Ik vind het knap als je 80 jaar bent en dan nog met de caravan op stap gaat. Je komt ze op campings ook wel tegen, mensen van deze leeftijd, maar dat zijn er niet veel. En dan gaan ze naar een camping en blijven daar een aantal weken. Deze mensen maken nog een behoorlijk aantal kilometers en verkassen regelmatig. Ik kan mij best indenken dat het een veilig gevoel geeft dat er toeristische èn technische begeleiding aanwezig is. Ik vind dat wel leuk om te zien hoe dat allemaal gaat. Waarom moet je dat allemaal afkatten? Kijk dan niet. Het zijn bovendien geen goedkope reizen, niet iedereen kan dat betalen.
Ook mooi om te zien is hoe trots die mensen zijn op hun voertuigen, ik zie mijzelf niet zo poetsen en boenen! Ramen zemen van de caravan? Nog nooit gedaan.
Geplaatst door: Jan van Dijk 
, Datum:
31.08.2011 15:11
Ach wat jammer afgelopen maandag was de laatste aflevering van het programma We zijn er bijna!!
Misschien een idee om met een stel forumbezoekers van Camping-Frankrijk.nl 6 weken naar frankrijk te gaan.
Dan neem ik mijn filmcamera mee!!
Wie gaat ermee??
Gr Jan
Geplaatst door: iepje
, Datum:
31.08.2011 15:20
ook hier jammer dat het is afgelopen ,heb respect voor deze mensen .zo fit nog ben zelf nog geen 65plus maar als ik niet werkte ging ik mee jan.heb het helaas nog te druk met tieners thuis, maar dat is wel een droom om later nog wel veel te zien. wie weet?
Geplaatst door: Marieke
, Datum:
31.08.2011 15:36
Zo'n groepreis spreekt mij niet gelijk aan, maar als ik 65+ lijkt mij zo'n groepsreis wel handig als je een keer wat anders wilt dan Frankrijk/Spanje/Italie. Je gaat namelijk niet zomaar even meer dan naar Corsica, Sardinie. Je komt dan wel op speciale plekken die je met z'n tweeen niet zo snel zou gaan bezoeken.
Ik hoop dus gewoon lekker met z'n tweeen door Frankrijk/Spanje te reizen en een keer zo'n groepsreis te doen als ze naar een apart land gaan waar je niet zo snel heen gaat met z'n tweeen. Maar dit zal nog wat jaartjes duren.
Geplaatst door: lisa
, Datum:
31.08.2011 16:15
Nou Marieke, dat zeg jij maar mijn schoonvader is 80 en heeft net het reizen ontdekt, hij is naar Egypte geweest en gaat binnenkort naar Indonsie, samen met een andere oudere man, die is rond de 65. En ze genieten!!! Reizen kun je op alle leeftijden hoor, hij heeft zelf nog met de auto de hele Portugese kust afgereden. Hij zou nooit in zo'n groep willen reizen, vind zichzelf niet oud weet je wel, dat is voor anderen.
Geplaatst door: ® Jan van I 
, Datum:
31.08.2011 19:41
"samen met een andere oudere man, die is rond de 65"
OUDERE MAN?????? IKKE??????
Geplaatst door: sjan
, Datum:
31.08.2011 20:13
dus ze zijn geeindigd op sardinië en ze moeten de terugreis het nu zelf maar uitzoeken. Vind als je dan zo ver gaat dat je dan ook gezamelijk ri huis moet gaan.