Geplaatst door: Margreet
Datum: 24.07.2013 12:27
http://www.anwb.nl/kamperen/voorbereiding/camping-key?gclid=CPDt9_Pyx7gCFU_MtAodJRsADg
bij de AMWB kun je een enquete over de CKE invullen. Massaal doen dus, dan komt de CCI hopelijk weer terug.
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 24.07.2013 12:44
Margreet de CCI is helemaal niet weg maar wordt door de ANWB niet meer uitgegeven. Wordt nu uitgegeven door de NKC. Bestel je dat kaartje daar toch. Wat is nu het probleem????????????
Geplaatst door: margreet
Datum: 24.07.2013 15:24
@ Dik Trom. Ik heb beiden en er geen enkel probleem mee. Maar gezien het aantal pagina's bij dit topic zijn er nogal wat mensen die graag zouden zien dat de ANWB e.e.a. anders aangepakt had.
Geplaatst door: jan
Datum: 24.07.2013 15:55
Die nieuwe kaart voldoet prima dus ik hoef die oude niet terug
Geplaatst door: connie
Datum: 24.07.2013 15:58
Bij mij ook dus ga zeker geen ANWB-lid worden alleen voor een kaart.
Geplaatst door: aad
Datum: 25.07.2013 11:50
Heb dus verleden jaar problemen gehad dat de kaart niet werd geaccepteerd op 2 kleinere campings in het voorjaar ze vroegen gewoon om de CCI kaart . Na thuiskomst Klacht ingediend bij de ANWB met het dringende verzoek de kaart waarvoor ik had betaald volgens de rekening van de ANWB mij toe te zenden, daar stond kosten CCI kaart 10 euro. Kreeg als antwoord dat ik half jaar gebruik had gemaakt van hun Key card en 5 euro retour kreeg gestort HOE KLANT ONVRIENDELIJK IS DIT ???? Heb dan ook einde afgelopen jaar alles opgezegd bij de ANWB lidmaatschapwegenwacht diverse bladen en alle verzekeringen welk ik daar had. ik was en ben nog steeds PISNIJDIG
Datum: 25.07.2013 12:27
Wij zijn en blijven ANWB lid tot volle tevredenheid.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 25.07.2013 12:45
Dit jaar op enkele camping mijn oude CCI kaart gebruikt. Probleemloos, het gaat uiteindelijk om een stukje legitimatie. Een camping voeg om mijn ID. Deze wilde ze bewaren. Daarom mijn oude CCI ingeleverd.
Geplaatst door: ® Flipper
Datum: 28.07.2013 12:00
Ja ja, die Jan van de ANWB die gluurt dus mee Ik zeg alleen het is gewoon bissenis en geld klopperij is niet meer de ANWB van vroeger kijk maar naar de explotatie van de winkels WAT HEEFT DIT MET WEGEN EN WIELRIJDERS TE MAKEN ik zou zeggen schoenmaker hou je bij je leest
Geplaatst door: Hans
Datum: 28.07.2013 16:25
Ja kreeg ook al de indruk dan die Jan een ANWB Gluurder is
Geplaatst door: gijs
Datum: 28.07.2013 17:56
Ik heb betaald voor een CCI en een (voor mij) onnuttig kaartje toegestuurd gekregen.
Dus: gewoon belazerd, anders kan ik het niet noemen.
CCI was de reden om ANWB-lid te zijn en te blijven.
Nu dus niet meer, want ik ga de CCI elders kopen
Geplaatst door: P.
Datum: 28.07.2013 18:22
Als al die mensen die beweren dat de ANWB aan oplichting doet nu eens aangifte daarvan zouden doen i.p.v. hier te blijven miepen.......dan tonen ze ballen.
Datum: 28.07.2013 18:50
Ik ben gewoon tevreden, niet meer en niet minder.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 28.07.2013 23:46
@P: ik heb mijn beklag bij ANWB inderdaad gedaan. Ben er zelfs opgestapt. Alleen nog niet geklaagd hier. Wellicht toch nog doen ;-)
Datum: 29.07.2013 14:00
prima
Geplaatst door: john
Datum: 07.08.2013 10:17
ik kom net uit croatie verschillende grote campings erkennen de pas niet als legitiematie dus paspoort afgeven ook dekorting van 10% mis gelopen bij anwb snappen ze dat niet ,pas retour gestuurd
Geplaatst door: marian
Datum: 07.08.2013 14:06
Totaal geen problemen met het nieuwe pasje. Werd op alle drie de campings geaccepteerd.
Geplaatst door: Silvia
Datum: 07.08.2013 16:12
In Kroatie moet je inderdaad je paspoort afgeven, hadden wij vorig jaar ook. Ook in Italie komt dit veel voor. Maar dit was met de oude ANWB kaart niet anders!
In Frankrijk nergens problemen met de nieuwe kaart gehad, werd overal geacepteerd.
Geplaatst door: hans b
Datum: 08.08.2013 14:17
Ja verleden jaar deze kaart dus ook van ANWB toegezonden gekregen terwijl er op de rekening stond dat ik voor een CCI kaart betaald had maar er op uit gegaan helaas in voorseizoen 2x problemen gehad op kleine menucipals in frankrijk en zowaar ik had me oude CCI kaart ook nog in mijn mapje zitten en die werd wel geaccepteerd . Dus voelde me wel opgelicht door de ANWB en kaart ook onmiddellijk opgezegd.
Geplaatst door: Bart
Datum: 08.08.2013 17:33
Hier alles aangeschaft, kom ik op een camping waar je helemaal niets van legitimatie hoeft te tonen, dat is pas handig :)