Geplaatst door: bob
Datum: 09.08.2013 11:55
beetje off-topic, maar vooruit:
Vorig jaar (camping Carpe Diem in Vaison-la-Romaine) en dit jaar (camping Parc de Fierbois in St Catherine) werd geen enkele legitimatie meer geaccepteerd: geen paspoort, cci acsi.
Het enige dat ze wilden hebben waren de nummers en code (die achterop staat) van je creditcard. Dat was voldoende legitimatie blijkbaar. Nu weet ik van Carpe Diem dat ze zijn overgegaan naar FranceLoc, dus dat het daar wellicht wat mee te maken heeft, maar voor Fierbois weet ik dat dus niet.
Geplaatst door: Fendtje
Datum: 09.08.2013 11:59
Kan je net zo goed gelijk je creditcard afgeven.
Geplaatst door: jan
Datum: 09.08.2013 12:03
Dat zou ik nooit doen, kan iedereen meteen gebruik maken van je gegevens en van alles op jouw naam bestellen
Datum: 09.08.2013 12:03
Deze gegevens zijn bij iedere betaling te achterhalen, wanneer je je creditcard afgeeft. En bij online betalingen geef je deze gegevens ook.
Dus ja, ze zouden zomaar aankopen op het internet kunnen gaan doen.
Maar vroeger (met die papieren slipjes) gaf je ook je nummer vrij plus je handtekening.
Datum: 09.08.2013 12:06
@jan: dus wat zou jij dan doen, als je bij de camping aankomt ?
Vooruit betalen mocht ook, maar dat doen wij dus weer nooit ...
Geplaatst door: Bart
Datum: 09.08.2013 13:56
Dan zou een andere camping zoeken, dit vind dit echt een rare manier van handelen, je kunt je ook afvragen waarom ze dat willen hebben. Of je nu wel of niet vooruitbetaald, misschien schrijven ze je volle vakantie dan ook sowieso van je rekening af.
Geplaatst door: Karin
Datum: 09.08.2013 15:14
Nou, dan hoef ik daar al niet eens naar toe want ik heb en wil geen credit card
Geplaatst door: Bart
Datum: 09.08.2013 15:42
Karin, Wat nou als je auto kapot gaat en je hebt een huurauto nodig? Dan heb je een creditcard nodig.
Wij hadden ook geen creditcard, maar je weet nooit.. helaas deze zomer nodig gehad, en ik ben blij dat ik er een had.
Geplaatst door: Alfred
Datum: 11.08.2013 08:51
Ook zo iets de krediet kaart welke de ANWB je wil aansmeren maar ja als je er in trap is dat dus KASSA voor de ANWB zoals iemand hier al eerder zei ANWB hou je bij je eigen zaken
Geplaatst door: Karin 2
Datum: 11.08.2013 10:22
Nou , daar wil ik dan toch wel even op reageren. Die Visakaart via de ANWB heeft voor de gebruiker alleen maar als voordeel dat hij goedkoper is dan een gewone Visakaart hoor. Daar kun je de ANWB niets negatiefs over verwijten. Wij zijn van een kaart rechtstreeks van Visa overgestapt en betaalde het eerste jaar niets, kregen € 25.00 euro tegoed op de kaart als we hem binnen 3 maanden zouden gebruiken en nu kost hij ons €12,50. Dat scheelt nogal lijkt me.
Geplaatst door: de Cock
Datum: 11.08.2013 10:25
Ach ja Alfred lult uit z,n nekharen
Geplaatst door: Hendrik
Datum: 14.08.2013 23:49
Jasper verwacht niets van een reactie van de ANWB zijn ze gewoon te arrogant voor
Geplaatst door: Hendrik
Datum: 16.08.2013 21:37
Ook zo iets de krediet kaart welke de ANWB je wil aansmeren maar ja als je er in trap is dat dus KASSA voor de ANWB zoals iemand hier al eerder zei ANWB hou je bij je eigen zaken Dit schreef alfred en sta daar helemaal achter
Geplaatst door: De Cock
Datum: 16.08.2013 22:24
En jij lult dus ook uit je nekharen Hendrik
Geplaatst door: ® Wim
Datum: 16.08.2013 22:53
betalingen van een anwb visa kaart gaan rechtstreeks naar international card service , de moedermaatschapij van Visa en niet naar de ANWB
ANWB krijgt hooguit een provicie voor elke onder haar naam uitgebrachte kaart, net als Gamma en Ikea die ook hun "eigen"visa kaart uitgeven.
niets mis mee.
Je zegt toch ook niet dat jouw tussenpersoon een oplichter is omdat hij jouw een verzekering verkoopt en daar een provisie voor krijgt
Geplaatst door: Hans
Datum: 21.08.2013 16:41
Het onderwerp is dus de nieuwe ANWB Kamping kaart en niet de credit kaart Maar ja gebeurt meer dat het echte probleem zomaar verdwijnt in de discussie
Geplaatst door: ® Jenibry
Datum: 21.08.2013 23:03
Off topic.
Ik zie dat de ANWB zich volgens sommigen bij hun eigen zaken moeten houden, hebben ze misschien nog gelijk in ook.
Toch denk ik om iets betaalbaar te houden andere diensten nodig zijn.
Gelukkig leveren ze ook een heel belangrijke dienst die menigeen het leven heeft gered. De traumahelikopter inclusief de piloot.
Geplaatst door: ® frans B
Datum: 27.08.2013 11:02
Ben het helemaal met je eens jenibry maar waar het hier om gaat is dat mensen 10 euro betaald hebben voor een kaart die ze nooit ontvangen hebben maar een eigen maaksel van de ANWB en die niet zo algemeen wordt geaccepteerd als CCI kaart heb dat zelf verleden jaar 2x meegemaakt
Geplaatst door: Herman
Datum: 22.09.2013 17:53
Helaas ook probleem gehad met de nieuwe ANWB Camping kaart op kleine camping in Frankrijk dus ga me centen terug vragen bij de ANWB
Geplaatst door: astrid
Datum: 22.09.2013 19:30
Ik heb helemaal geen problemen gehad KEY card van de ANWB. Bij alle campings werd die geaccepteerd,Frankrijk en Spanje. Dus voor ons is er niets veranderd, wij zijn tevreden.Dat mag ook gezegd worden,als alleen maar klagen.