Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 27.02.2012 20:34
Je bemoeizucht is uitermate groot. Zulke zaken regelen Johan e/o Tineke zelf wel. Daar hebben zij geen ene ROB voor nodig.
Geplaatst door: ® Ina2
Datum: 27.02.2012 20:35
rob@ natuurlijk hoeft hij zijn prive verhaal niet te vertellen, maar het mag wel. En...rob je HOEFT het ook niet te lezen natuurlijk.......
Geplaatst door: yvonne
Datum: 27.02.2012 21:12
Rob bemoeit zich toch helemaal nergens mee? Hij vraagt zich alleen af of dit niet privé is en dat kan ik me voorstellen.
Geplaatst door: d.roog
Datum: 27.02.2012 21:58
ben ook opgelucht dat het goed is afgelopen voor jan´s vrouw. ik hoop dat het nare gevoel van ´kantje boord´ snel slijt en dat jullie straks weer genietend naar het zuiden kunnen gaan.
Geplaatst door: Anne
Datum: 27.02.2012 22:06
Jan, fijn dat alles weer goed gaat.
Persoonlijk vind ik dit nu juist het leuke van dit forum, de vaste bezoekers worden gemist. Beetje kneuterig misschien, maar daar houd ik nu eenmaal van en dat maakt het wel zo menselijk.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 27.02.2012 22:08
Sommige mensen zijn wat extra aandacht waard...
Jan is al jarenlang een zeer gewaardeerd deelnemer aan dit forum. Grappige verhalen, zinvolle tips (eettentjes toch, Jan) en heel veel kennis van Frankrijk; het fotospel was en is dankzij zijn bijdragen heel succesvol; volgens mij kent hij elke hoop stenen.
Bovendien heb ik "ergens" opgevangen dat Jan - uiteraard geheel vrijwillig - heel veel werk achter de schermen van dit forum heeft verzet.
Jan ik ben heel erg blij dat je weer tevoorschijn bent gekomen.
Houd je lieftallige echtgenote een beetje in de gaten en ontzie jezelf ook. Groetjes uit Hoorn...
Geplaatst door: ® Wim
Datum: 27.02.2012 22:37
Jan even over de minder prettige reacties heen lezen.
Ik ben in ieder geval blij dat je er weer bent, we begonnen echt ongerust te worden
Geplaatst door: Mowee
Datum: 28.02.2012 00:16
Jan, wanneer komt dat boek van jou nou eens uit.
Het wordt steeds spannender!
Gr mowee
(sterkte met alles)
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 28.02.2012 15:58
Haha,menig robbertje uitgevochten(Belgie-Nederland),(Geloof-geen geloof)
Maar ben toch blij het goede nieuws te horen.
Als 60+ser had ik niet graag in zijn schoenen gestaan.
Na 44 jaar samen is het nog buiten de kinderen,kleinkinderen de rots in de branding.
Nog vele jaren samen genieten van het leven Jan.