grappige -bijna genante- campingervaring (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: a.j. de jong
, Datum:
24.08.2013 11:04
Begin jaren ’70.
We stonden op een camping in de buurt van Grado in Italie.
Tegenover ons kampeerde een jong Italiaans gezin met een grote caravan en een kleine auto.
Omdat ze ook nog wat anders willen dan de zee vertrekken ze.
Wij zwaaien hen uit en hebben zo onze bedenkingen over de combinatie.
Als wij ’s avonds zitten te eten komen ze weer terug met auto en caravan.
Ze waren de hele dag aan het rijden geweest maar de auto had de caravan niet van zeeniveau hogerop kunnen trekken zodat ze wel weer terug moesten.
Geplaatst door: Jack
, Datum:
24.08.2013 11:11
Staan op een camping in de bergen. 2 jongemannen staan er met een tentje en een klein auto'tje ( sans permis) . De ene is douchen of i.d De ander pakt alles in ( netjes) en legt het in het auto'tje...
Komt de ander terug..kijkt in de auto...ze praten even ( heel rustig) haalt er alles weer uit en pakt opnieuw in.
Dit alles zonder gemopper of commentaar.
Alles zit in het auto'tje , ze zwaaien nog even en vertrekken..die 2 komen er wel !!!
Dit is dus géén genante camping ervaring, maar een grappige waar menigeen nog wat van kan leren....
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
24.08.2013 12:22
Artemare, in het voorseizoen, alweer een tijd terug.
Aan de overkant een stel heel aardige Nederlanders met tent; denkelijk rond de 40 jaar. Wilden ook eens verkassen, dus alles ingepakt in de Berlingo-bestel, zwaaien, fijne vakantie, goede reis en daar gingen ze. Rond een uur of 5 's middags voor de slagboom... "lijkt de auto van Karel wel, ook toevallig!"
Niks toevallig, hadden de hele dag allerlei campings bekeken en kwamen er toen achter dan die van Artemare toch het beste was.
Dus werd alles weer op de oude plek neergezet... helemaal gelukkig.
Geplaatst door: Liesbeth
, Datum:
24.08.2013 12:49
Twintig jaar geleden. Man en ik hebben een nieuwe tent gekocht. Een lekkere grote, de waard Albatros. Een heel plan meegenomen hoe we m op moeten zetten en afbreken. Het opzetten ging prima, bij het afbreken kregen we (ongevraagd) hulp van een andere De waard-bezitter, hoe aardig! Alles paste gelukkig weer in de auto, tot ziens, even betalen bij de receptie. Waar is je portemonnee?
Uhm, waarschijnlijk in het zakje in de t e n t @&€#^}%#$<>
Geplaatst door: Bert
, Datum:
24.08.2013 13:18
Haha, ik dacht eerst toen ik het voor de eerste keer las, dat de portemonnee verdwenen was in de zak van de Hulpwaard-bezitter.
Geplaatst door: Mag ik niet zeggen van mijn man!
, Datum:
24.08.2013 13:32
Ooit stond mijn man de bbq voor te bereiden en had hij het vlees gemarineerd met spaanse peper. Daarna had hij vergeten zijn handen goed te wassen voor hij een plasje deed. Ik trof hem met tranen in de ogen in de tent, op en neer springend met zijn 'private parts' in een schaaltje water, terwijl hij op een handdoek beet om het niet uit te schreeuwen. Ik vond hem heel zielig, heb natuurlijk een paar keer fris water voor hem gehaald maar heb ook zo gelachen... En de kinderen maar vragen: wat doet pappa, wat heeft pappa? En ik steeds: laat Pappa maar even,nee, ga maar niet in de tent. En maar lachen..
Geplaatst door: Gert
, Datum:
24.08.2013 18:41
Jonge en potente buren in een tentje naast ons... Wij kampeerden ooit in een tent en door ruimtegebrek bij de buren stond het tentje van dochterlief en haar vriend pal naast die van ons. Midden in de nacht merkten we dat dat niet echt fijn is... Ze hielden erg van elkaar zal ik maar zeggen. Onvoorstelbaar genant om alles in detail mee te maken en ze hielden zich niet in.... Heel apart als ze smorgens uit hun tentje kruipen. 'Goedemorgen, lekker geslapen?' Haha, maar het lachen verging ons wel: na 2 weken wisten we alles van ze op het gebied van sex, want elke avond ging het weer los! Nu lachen we er om, maar toen was het echt niet leuk...
Geplaatst door: ® Wim 
, Datum:
24.08.2013 19:05
@Mag ik niet zeggen van mijn man! wat een nacht zullen jullie hebben gehad,
volgens mij zat er de volgende morgen geen haring meer in de grond en stond de tent een meter verder op ;-)
Geplaatst door: m.
, Datum:
24.08.2013 23:58
Als iemand zoveel herrie maakt bij de sex mag je daar niks van zeggen? En dat elke nacht ik zou er stapelmesjokke van worden en er iets van gezegd hebben. Huilbaby's/huilkinderen/lallende pubers in de nacht zijn een campingtaboe maar dit vind ik soortgelijk.
Geplaatst door: a.j. de jong
, Datum:
25.08.2013 08:55
In de jaren ’70. We stonden op een camping op Corsica.
Bij ons in de buurt stonden jonge Duitse ouders met een kindje van plm. 2 jaar.
Dat kindje huilde ’s morgens om een uur of 6 vreselijk. Helemaal overstuur.
De ouders waren met een paar stellen zonder kinderen op vakantie en waren met de anderen op zee gaan vissen.
Het kindje was alleen en opgesloten in de tent.
Of iemand in de omgeving er wat van gezegd heeft of er wat aan gedaan heeft, weet ik niet meer.
Geplaatst door: vb
, Datum:
25.08.2013 10:37
Dit jaar ook meegemaakt dat een stel seks had in hun camper met de ramen open zodat de omgeving van de camper er aardig mee van kon genieten
en dit was rond half elf in de avond terwijl iedereen lekker aan een drankje voor zijn /haar tent zat
na een tijdje zie je toch hier en daar een paar mensen kijken van moet dat nou en zo ik hoef dit niet te horen
toen de man en de vrouw tot een goed einde waren gekomen ( dit was goed te horen )ben ik begonnen met applaudisseren en dat deden nog meer mensen die dat gehoord hadden
ik heb ze daar na niet meer de camper zien uit gaan en de volgende dag wel met een rood hoofd de camping zien overlopen
en gelijk daarna zien inpakken en ze zij vertrokken terwijl ze nog gezegd hadden dat ze nog 4 dagen zouden blijven
Geplaatst door: ® Marijn
, Datum:
25.08.2013 10:51
Ik vraag me soms wel eens af of seks zo'n taboe is op een camping. 'Doen' mensen het niet in hun vakantie?
Ik zie veel gezinnen, die met elkaar in 1 tent slapen.Vrijen de ouders 3 weken lang niet met elkaar?
Geplaatst door: Jack
, Datum:
25.08.2013 11:03
Volgend jaar een camping waar dus helemaal geen Nl komt.
Zitten ze de hele dag niet op elkaar te letten dan volgt er ook nog de sociale controle op het sexleven van een ander.
Zooitje gefrusteerd met elkaar.
Geplaatst door: andere Jack
, Datum:
25.08.2013 11:29
ben het helemaal met je eens
Geplaatst door: Hansss 
, Datum:
25.08.2013 11:51
@Marijn. Klopt, er zijn mensen die tijdens de vakantie 3 weken geen sex hebben. Omdat de kinderen in de tent slapen. In een ander topic een groot aantal maanden geleden is dit verteld. Ikzelf kan er niet bij dat deze mensen dit doen. Zoek een andere oplossing, door bijvoorbeeld de kinderen in een andere tent te plaatsen. Of, als de kinderen nog aan het spelen zijn 's avonds om half 11 dan maar de liefde bedrijven. Niets onmenselijks aan. Je moet alleen wel wennen aan het feit dat er mede kampeerders zijn die mee kunnen genieten. Dan moet je maar zo denken; ik heb genoten, en de anderen die applaudisseren zijn veelal gefrustreerde onder spanning staande mensen die 3 weken tussen de kinderen direct moeten gaan slapen mensen zijn. Reken er maar op dat zij graag in jouw schoenen hadden willen staan..of zonder schoen hadden willen liggen op het luchtbed.
Geplaatst door: de Cock
, Datum:
25.08.2013 12:04
Hansss ik heb hier maar één woord voor een ,,LUL,,verhaal.
Geplaatst door: Gert
, Datum:
25.08.2013 12:46
Waarom wordt mijn ervaring zo opgepakt? Het is maar een voorbeeld van genante ervaringen op een camping... Ik zou zeggen, op naar het volgende voorbeeld.
Geplaatst door: Iris
, Datum:
25.08.2013 14:11
@ Hanss, wij doen het ook niet op vakantie aangezien we bij elkaar liggen. Is dat zo erg? Nee hoor. Die tijd komt wel weer als de kinderen ouder zijn en niet meer bij ons in de caravan liggen.
Geplaatst door: m.
, Datum:
25.08.2013 15:10
nee sex op vakantie lijkt me geen taboe, WEL als de halve camping er van "meegeniet". Dat is gewoon geluidsoverlast.. (en nee hansss ik zou er vermoedelijk niet WEL hebben willen liggen.. moet eerlijk zeggen dat ik zelden campingburen tref waarmee ik het bed zou willen delen... )en laten we het hier verder bij houden ipv dat iedereen laat weten of ze wel of geen sex hebben op vakantie...
Op naar de volgende leuke kampeer-ervaring...
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
25.08.2013 15:21
@Mag ik niet zeggen van mijn man!:als het nog eens gebeurt dan liever in een kopje melk, dat helpt beter dan water;)Helpt ook als je in je ogen wrijft tijdens of na rode peper snijden.