Omgeving ANDUZE : LET OP JE SPULLEN (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Wilna 
, Datum:
06.07.2015 00:56
Jack jij doet precies hetzelfde , jij zet ook mensen in een hoek. Een groep " criminelen " uit Oost Europa . Wees niet zo op je teentjes getrapt. Het is gewoon heel vervelend als je wordt bestolen, door wie dan ook en ga er dan niet een twede oorlog bij halen
Geplaatst door: Slimpie
, Datum:
06.07.2015 13:36
Ik snap niet wat je op dit forum te zoeken hebt Jack? Het is geen geheim dat juist Fransen de zigeuners met de nek aankijken en ze nog minder beschouwen dan immigranten (let op: dit is niet mijn mening!). Als je zo stellig bent in je uitspraken getuigt het van weinig karakter dat je nog naar Frankrijk afreist...
Overigens heb ik het in mijn ruim 35 jaar kampeerervaring slechts één keer zelf meegemaakt dat er iets was ontvreemd. Daarnaast ben ik helaas wel al vier keer getuige geweest van een melding van ontvreemding bij "buren" en kennissen in de laatste 10 jaar. Moet ik wel zeggen dat deze allemaal ook altijd uitgebreid liepen te pronken met de spullen en er, naar mijn mening, vrij achteloos mee omgingen. Feit blijft dat vandaag de dag je toch voorzichtiger moet zijn dan 15 jaar geleden.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster) 
, Datum:
06.07.2015 17:56