(charme) camping Drome/alpen zuid (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Inge 
, Datum:
27.10.2018 19:37
Tineke ik bedoelde de 1e van de yellow campings.
Camping hirondelle vind ik ook erg mooi. Vooral een plek met zicht op de landerijen. Maar ik vind de prijs best fors als ik lees hoe slecht het sanitair is.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
27.10.2018 21:07
Geplaatst door: Nika
, Datum:
27.10.2018 22:49
Inge,
Wij stonden afgelopen zomer op zo,n fantastische comfort uitzichtplek! Voor jullie kinderen in die leeftijd een fantastische camping, met genoeg te doen in omgeving. Je kan met je kinderen op een step de berg af bij col rousset ,ook die van 2 en 4. ER zijn diverse parcoursen in moeilijkheidsgraad. Echt prima te doen.
Vwb sanitair; helaas hadden ook wij die ervaring. Echter werd er aangegeven dat dit voor volgend seizoen zal zijn opgeknapt. Mail ze es. Idd de prijs is fors, hier was al eerder een topic over.
Geplaatst door: Inge 
, Datum:
27.10.2018 22:58
De camping sprak me inderdaad enorm aan!
Totdat ik allerlei berichten las over het slechte sanitair en mogelijk ook de hygiëne in het zwembad. Er zouden veel mensen ziek zijn geweest.
Nu geloof ik niet alles van de recensies, maar ik las het meerdere keren terug. En dan vind ik het wel veel geld.
De kids zijn volgend jaar 5 en 3. Dus wie weet is zo'n step dan leuk!
Geplaatst door: ® Charlotte75 
, Datum:
28.10.2018 07:33
Je kan op de Col de Rousset meer activiteiten ondernemen.
http://www.ladromemontagne.fr/en/summer/all-our-resorts/col-de-rousset/activities/col-rousset-activites.htm
Wij hebben deze zomer een dag uitgetrokken om vanuit Sahune in etappes er naar toe te rijden, er een activiteit te ondernemen en in etappes weer terug te rijden. Wij hebben de afdaling met de step gemaakt en 2 zijn er met de stoeltjeslift weer afgedaald ( ivm knieblessure). Ik weet niet meer welke route mijn man en jongens met de step hebben gedaan, maar ik vind 3 en 5 jaar best jong. In het overzicht staat bij de steps ook vanaf 4 jaar. Je zou ook nog kunnen rodelen.
De tocht is wel de moeite waard en het uitzicht is geweldig.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
28.10.2018 19:15