Camping nl eigenaar jong gezin (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jurgen 
, Datum:
17.02.2019 17:46
@Bandito: dus je zoekt een Nederlandse eigenaar owv de hygiène? Uiteraard kan jij andere ervaringen hebben gehad in het verleden, maar de smerigste camping waar wij ooit geweest zijn was rcn les collines de Castelane. Smerige chalet bij aankomst: stront vd vorige huurders hing nog in de wv pot, en er hingen vieze, lange haren in de inskast. Kilo’s stof onder de bedden en je kon bijna niet meer door de ramen kijken. Tieners die op de rand vh zwembad zaten te roken en ‘s avonds lag de zwembadomgeving vol met lege chipszakjes en ander afval. Als ik mij niet vergis is rcn een Nederlandse organisatie (ik ben Vlaming). Ik begrijp dat het makkelijker is om overal je eigen moedertaal te spreken, maar erger mer vaak dood aan de mensen die naar Frankrijk reizen en dan nadien een negatieve recensie schrijven omdat men op de camping geen Nederlands spreekt. Vaak is men zelfs verbouwereerd omdat men in Frankrijk geen Engels spreekt. Kom mensen: je bent in FRANKRIJK.
Geplaatst door: paulv 
, Datum:
17.02.2019 18:19
Geplaatst door: ® bemk
, Datum:
17.02.2019 19:11
Geplaatst door: Angela
, Datum:
17.02.2019 19:16
Geplaatst door: ® Daido
, Datum:
17.02.2019 20:42
Jammer dat sommige personen 1 keer per jaar op dit forum komen om Tineke en anderen mensen aan het werk zetten om een camping te laten zoeken voor het komende jaar en zelf geen enkele moeite doen. En verder te gemakzuchtig of lui zijn om een recensie te schrijven over de camping waar ze afgelopen jaar zijn geweest. Tineke moet bijna smeken om het alsnog te doen.
Verder een topic maken en een paar dagen later weer een nieuwe maken, omdat de reacties niet helemaal naar hun zin zijn.
Geplaatst door: Marike 
, Datum:
17.02.2019 23:34
Aloha is wel echt een top camping vinden wij!
Misschien Nature parc l’ardechois in Vallon pont d’arc. Super mooie camping, ook echt een top camping! Genoeg Nederlanders, alleen niet volledig nl animatie, maar vonden wij geen probleem.
Anders La Roubine in Vallon pont d’arc lijkt mij wel echt wat voor jullie, wel kleinschaliger dan Aloha maar zeker aan te raden, ook vanwege nl eigenaar.
Reacties als van daido gewoon negeren, heb je werkelijk niets aan, vervelend dat soort negativiteit.
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
18.02.2019 09:07
Les Peneyrals in de Dordogne. Heeel veel Nederlanders, geen Nederlandse eigenaar, maar wel animatie in het Nederlands. Tenminste wel toen wij er enkele jaren geleden waren. Ik zou het wel even checken, omdat de camping van eigenaar veranderd is. Wij vonden het een erg fijne camping. Succes!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
18.02.2019 09:23
Geplaatst door: Marion E.
, Datum:
18.02.2019 13:35
Ik vind dat Daido best zijn mening mag geven en ik begrijp zijn reactie wel. Het forum is voor iedereen, maar ik vind dat hij toch enigszins gelijk heeft, lees maar eens een aantal maanden terug en bekijk de topics eens goed.
Geplaatst door: Nika 
, Datum:
19.02.2019 19:19
Na zoveel tips en nog niet de geschikte camping kunnen vinden.??
Ik ben erg benieuwd wat je keuze is geworden. Laat je t ff weten??
Geplaatst door: bandito 
, Datum:
20.02.2019 20:57
Ik heb ze allemaal bekeken en er zitten echt parels bij....alleen allemaal vol. Bv. Roubine, Coudelets of Val de Cantobre.... Ik ben ook veel te laat. We willen 3 weken in juli hahaha duzzz
Dordogne heeft ook mooie campings maar durven we niet aan i.v.m. het weer....
Ik struin dus nog steeds het internet af :-). Ik zal het laten weten als we geboekt hebben. Nogmaals bedankt voor de tips!
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
20.02.2019 21:41
, Datum:
20.02.2019 22:00
Geplaatst door: Jennie 
, Datum:
21.02.2019 12:42
Ik snap dat de Dordogne spannend is wat betreft het weer, maar als je drie weken gaat...
Wij zijn, toen de drie jongens nog klein waren, drie zomers naar rcn Le Moulin de la Piqué geweest in Belves. Twee keer twee weken en een keer drie weken.
Soms hadden we een regendag (maar dat hadden we later in de ardeche ook) en soms was het 40 graden.
Over het algemeen was het er rond de 28-32 graden en perfect om te zwemmen, te kanoën, dagje kasteel, leuke parkjes in de buurt (parc Jacques oid erg leuk voor kleine kinderen). Leuke animatie voor de kleintjes en een heerlijk zwembad. ‘s Avonds rustig. In de avond koelde het rond 2200 uur wat af en trokken we een vest aan of deden binnen een spelletje.
Toen ze wat ouder werden, zijn we vier keer naar rcn La Bastide en Ardeche geweest. Ook echt top. Daar is ‘s avonds iets meer te doen.
Geplaatst door: Bandito 
, Datum:
01.03.2019 21:30
Helaas waren er al veel geweldige campings vol...of ze hadden een slecht kleine, te zonnige of slecht gesitueerde plek over...
Maar we hebben een prachtige plekgevonden op...RCN la bastide!!
, Datum:
02.03.2019 09:49
Geplaatst door: Jennie 
, Datum:
02.03.2019 09:58
Goede keuze. Heerlijke camping.
Geplaatst door: a3aan 
, Datum:
02.03.2019 10:39
Hoi,
Kijk eens bij Le clot du jay. Franse leiding maar met nederlandse organisatie voor de animatie. Er zijn meer campings waar deze organisatie voor werken.