Wie van jullie heeft een Eriba caravan?
Geplaatst door: Marijke 
, Datum:
09.01.2025 08:30
Wij hebben een week geleden de eriba opgehaald. Wij wonen in Frankrijk, en uit het buitenland halen was geen optie omdat invoeren hier niet zo makkelijk gaat. En we wilden absoluut geen stres (meer) Dus een touring 530 is het geworden 20 jaar oud, maar in hele goeie staat. Tja 14.000 euro. Maar een pracht caravan. Heel blij mee.
Geplaatst door: Mascha 
, Datum:
28.01.2025 23:51
Hoi Marijke, leuk om te lezen en heel veel plezier met jullie caravan!
Geplaatst door: Hanneman 
, Datum:
23.07.2025 21:26
Ben je langer dan 1.80, koop dan geen Touring. Simpelweg is te klein. Lees: te kort om als persoon die langer is dan 1 meter 80 lekker te kunnen slapen. Binnenruimte is gewoon te klein. De voorzit is voor personen langer dan 1.65 op de smalle bank te krap. Lees je nergens. Tip: ga verschillende Erica’s passen en je komt er vanzelf achter welke de juiste is. Succes!
Geplaatst door: ® Wim6 
, Datum:
23.07.2025 21:38
Het laatste verhaal van Hanneman is voor een deel onzin.
Ik ben het met hem eens, dat het verstandig is om diverse Eriba Tourings te bekijken; het maakt veel uit of je een Puck, een Triton of een Troll wil kopen.
Het is te duur voor een miskoop.
Het zijn en blijven uitstekende caravans; ook oudere exemplaren van voor 2000 en ouder zie ik veel op campings.
De eigenaren zijn steeds vol lof van hun caravan; ze worden ook met liefde onderhouden.
Succes bij jullie aankoop en groetjes, Wim
, Datum:
24.07.2025 09:22
Hallo, wij hebben inmiddels de Eriba Troll 530, een 2e hands. Hij bevalt ons heel goed. Iets minder luxe dan de camper, maar dit vinden wij niet een probleem. Het is erg knus. Ennuh, wij zijn 161 en 170 van lengte. Kunnen zelfs rechtop als het dak naar beneden is :)
Geplaatst door: ® Wim6 
, Datum:
24.07.2025 17:40
Marijke,
Gefeliciteerd met jullie goede aankoop en ik wens jullie veel mooie kilometers in jullie Eriba Touring.
Groetjes, Wim.
, Datum:
25.07.2025 09:07