Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: kees
, Datum:
07.08.2005 14:45
in frankrijk zijn de tubberware doosjes sinds een maand uitvekocht wat moet ze nu nemmen
Geplaatst door: hans1
, Datum:
08.08.2005 19:49
Geplaatst door: petri 
, Datum:
08.08.2005 20:09
nieuw probleem deed zich voor....we deden het..in de vouwwagen, 's morgens gaf kindlief aan iets 'raars' gehoord te hebben. Zuchten en kraken. Nou, genoeg reden om het bijna niet meer te durven! Volgend jaar, tentje erbij voor de kinderen? Nee, ik vind ze nog te jong. Of volgend jaar de oudste in ondertentje? Ja, dat moet dan maar, maar niet onder Ons bed! wie herkent dit en heeft de oplossing?
Geplaatst door: Helene
, Datum:
08.08.2005 21:41
hoi Petri,als je kinderen 's middags om 's ochtends naar de animatie zijn?
Geplaatst door: karinneke
, Datum:
08.08.2005 23:05
of je zegt dat je soms zo raar hardop praat in je slaap,en je man heel toevallig ook net!!
, Datum:
09.08.2005 09:32
ik ga de tips onthouden, wel spannend, als de kinderen naar de animatie zijn, hihihi.
, Datum:
09.08.2005 13:52
ja spannend , de kinderen animatie? dan jullie ook animatie!!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
09.08.2005 19:14
Aha, nú snap ik waarom de animatie belangrijk is ;-);-)
Geplaatst door: fred
, Datum:
23.08.2005 20:18
aniematie voor henk zeur die het heeft gehad hier nu zal hij zijn vingers zeker weer aflikken
Geplaatst door: ® marlene 
, Datum:
23.08.2005 22:12
Eindelijk begin ik het te begrijpen waarom al die ouders animatie willen voor de kinderen. Kinderen willen eigenlijk niet, maar ja........
, Datum:
23.08.2005 23:24
zijn er nog meer oplossingen voor mijn nijpend probleempje???
Geplaatst door: arjan 
, Datum:
24.08.2005 18:55
niet in een tentje, maar wat dacht je van de douches? Bij voorkeur de familiedouches;lekker ruim.
Geplaatst door: karin
, Datum:
24.08.2005 20:16
of in het zwembad - tijdens het avondzwemmen....
riviertje in de buurt? Ook errug leuk!
Geplaatst door: janneke
, Datum:
24.08.2005 20:22
Ik lach me rot om deze topic , had hem steeds overgeslagen maar vanavond eens de tijd genomen.Dit jaar hadden we een middelbaar echtpaar (zonder aanwezige kinderen) die samen onder de douche gingen en aldaar de daad luid en duidelijk uitvoerden, zo rond een uur of 10 sávonds, dit zo 3 keer per week.Inmiddels was het hele veldje hier van op de hoogte en werd er wat afgelachen. Pa en moe kwamen na het avontuur heel stoicijns terug om heerlijk in hun caravan te gaan slapen.Ze genoten er nog duidelijk van !
Geplaatst door: ;-)
, Datum:
24.08.2005 20:33
wij 'doen het' gewoon in de tent terwijl onze dochter naast ons slaapt in het aangrenzende compartiment. Ze ronkt overal doorheen dus dat is geen probleem. Wel een keer moeten stoppen toen ze gillend wakker werd met een bloedneus. Mijn man bleef even in de slaapzak 'afkoelen' terwijl ik aan de slag ging met washand (nee, niet in het tupperwarebakje maar voor de neus van dochterlief)...
Nadat de rust was weergekeerd en haar ademhaling weer regelmatig was werd onze ademhaling weer wat sneller!
, Datum:
24.08.2005 21:11
toen onze zoon kleuter was wiebelde hij vaak op het luchtbed heen en weer dat de buren dachten dat wij bezig waren en de volgende dag zeiden nou jullie hebben ook vakantie zeg!!
Geplaatst door: beetje
, Datum:
24.08.2005 22:04
Liefde in een tentje? Tuurlijk!
Liefde in de vrije natuur? Nog beter!
Liefde? Overal!
Zolang je anderen geen overlast bezorgd is alles okay!
Iemand die zo op anderen let dat zelfs bewegende luchtbedden een verdacht iets zijn die komt denk ik gewoon iets tekort...
, Datum:
24.08.2005 22:08
jaaa inderdaad, in de natuur daar lenen de stranden van les landes zich goed voor kilometers waar je geen mens ziet perfect dus!! behalve glurende meeuwen dan op afstand!!
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
24.08.2005 23:30
Wij deden het in de caravan .maar de tafel die als bed dienst doet kraakte ontzettend ,maar ja dan denk je niet na,de andere dag heb ik de tafel naar buiten gehaald en de scharnieren gesmeerd,wat mij is bij gebleven dat een aantal mensen glimlachend voorbij liepen.
Geplaatst door: Bart
, Datum:
25.08.2005 09:22
Gewoon je met 1 pk gestuurde "hooiwagen" de stal inrijden en lossen maar...
Daarna de staldeuren open en hopla, het hooi opvangen en afvoeren...
Dat alles wel zonder al te veel herrie (graag) !!!