Liefde in een tentje ? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
23.06.2007 21:59
Bona,
Je bent en blijft een scherp waarnemer!
Leuk in al zijn onzin!
Geplaatst door: Jan 
, Datum:
08.03.2008 15:41
Je zegt dat je niet preuts bent, maar daar valt nog over te discussieren.
Erg avontuurlijk vind ik je niet in elk geval.
Geplaatst door: ® jan 
, Datum:
08.03.2008 16:19
Leuk dat het weer op de kalender staat dit topic! Misschien gaat een nieuwere generatie er mee verder?
Geplaatst door: Jongere generatie
, Datum:
08.03.2008 16:31
, Datum:
08.03.2008 19:42
Waar slaat dat nu op?? Als het een geintje is dan kan ik er om glimlachen maar anders voegt het niets toe behalve een flauwe opmerking.
Geplaatst door: Jongere generatie
, Datum:
08.03.2008 22:25
Dat maak jij niet uit.
Aan de ene kant presenteer je jezelf als de moraalridder van het forum met het spreekwoordelijke opgeheven schoolmeestervingertje en aan de andere kant nogig je de jonge generatie uit om hun amoureuze escapades op het forum te zetten.
Dubbele moraal dus.
, Datum:
10.03.2008 11:49
Heel prettig dat "de jongere generatie" refereert aan het verleden! M.a.w. het zit wel heel diep! Dat betekent dat mijn naam nog steeds correspondeerd met een emailadres waar mee ik aangeef dat ik jan ben en niet iemand die zich met veel bla bla verschuilt achter een pseunoniem! Dat schuilgedrag getuigt van wel heel veel karakter! Ik zou zeggen ga zo door en je maakt heel veel vrienden. Ik dacht ook dat het op de persoon spelen niet toegestaan was op dit forum! Verder kan ik me niet voorstellen dat er geen jongeren zijn die, als ze dit onderwerp lezen, een grote grijns op hun gezicht hebben. En die misschien door hun geschmukte verhalen ook de oudere generatie kunnen laten grijnzen! Want leg eens uit, wat is er dan vies aan?
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
10.03.2008 12:41
Jan, volgens mij moet je je niet zo "uit je tent laten lokken" door die rare opmerkingen, vast iemand die de boel graag opfokt zeg maar.....ik denk dat iedereen ver boven zulke opmerkingen staat, die zeggen meer over de schrijver/schrijfster dan over jou. Dit is alleen maar een grappig onderwerp, ik kan er weinig smerigs aan ontdekken.
Geplaatst door: Bar
, Datum:
10.03.2008 14:47
Jan voor mijn ego schaar ik mezelf met mijn veertig maar even onder de jongere generatie ;-)
En ik vind dit ook een puur vermakelijk onderwerp. Heb me werkelijk sufgelachen om sommige suggesties en krijg een grote grijns op mijn gezicht als mensen nu zeggen 'nee wij gaan absoluut alleen naar campings met kinderanimatie'....
En mensen die reacties plaatsen zoals die waar jij je over opwindt...ach....
Geplaatst door: Anna 
, Datum:
11.03.2008 11:46
Dit onderwerp is NEP! We hebben het vorig jaar hier toch ook gehad, maar in ieder geval op de diverse buitenlandfora. Allemaal weer er in getrapt?
Geplaatst door: juffertje
, Datum:
11.03.2008 11:54
Als het nep is het wel leuke nep. Dus waarom nu dan de pret verstoren Anna? Ik weet, het weer werkt niet mee om in een vakantiestemming te komen maar probeer toch een beetje de zon in het water te zien schijnen!
Geplaatst door: Marjolijn
, Datum:
11.03.2008 12:23
De vraag van Anneleen was inderdaad nep, maar de antwoorden niet en die zijn het leukste...en wat maakt het uit, het item gaat al heel wat pagina's mee, dus er zijn er meer die er zich mee amuseren....
Geplaatst door: Kim 
, Datum:
11.03.2008 14:51
Sex scoort! Ook in dit forum, er is geen onderwerp dat zo vaak gezien is als dit onderwerp.
Dus de behoefte bestaat, hopelijk halen we het tupperware niveau van vele pagina's gelden ooit weer, hilarisch!
Geplaatst door: anneleen 
, Datum:
17.06.2008 17:32
Al 4 jaar geleden dat ik deze topic op de site zette. Wat gaat de tijd snel.
Ondertussen is er heel veel veranderd. Nog steeds dezelfde vriend, gelukkig.
Ons tentje is niet meer maar is nu een Adria geworden. Dit jaar (vorig jaar niet) opnieuw naar Frankrijk niet met twee maar wel met drie ! Onze kleine meid gaat voor het eerst mee. Zo zie je maar, misschien komt het wel door al de leuke reacties die geplaatst werden. aan alle jonge kopeltjes die dit jaar gaan, lees eerst even de tips en ga er voor. Ik had er ruzie over maar zal nu zeker niet meer gebeuren. Alhoewel onze Adria niet geluidsdicht is natuurlijk ;-)
Anneleen
Geplaatst door: André
, Datum:
17.06.2008 18:18
En ik dacht dat een Adria WEL geluidsdicht was !
Sorry voor al mijn buren die de afgelopen jaren de Lassie geluiden van mijn vrouw hebben moeten aanhoren.
Geplaatst door: pepe
, Datum:
18.06.2008 09:40
Haha bestaat dit topic nog?!
Het leukste onderwerp natuurlijk; de aanstekelijkheid als je een Adria hoort piepen op zijn pootjes.
Ook als je ergens "sssssssssssssssssssst hihihihihi" hoort, weet je vaak wel hoe laat het is.
Geplaatst door: Kees 
, Datum:
19.06.2008 18:40
Gaaap, en reageren met zijn alle
Geplaatst door: frans
, Datum:
19.06.2008 20:24
Maar wel 17 bladzijdes gelezen hè Kees.
Geplaatst door: ® janh 
, Datum:
19.06.2008 20:40
Zie je wel, geen broek aan de kont en toch een caravan!
Geplaatst door: Anneleen 
, Datum:
30.07.2008 22:10
Mag ik even jullie ervaringen van de afgelope vakantie vragen? Wie doet beter ???
4 jaar na het plaatsen van deze topic en een dochter verder gaan we nog steeds naar Frankrijk en nu MET liefde in onze Adria.
Jawel, de vriend van toen is nu de papa geworden.
Anneleen