Geplaatst door: Dirk
Datum: 07.10.2004 14:35
Awel he , Ik vinnekik 't Antwâârps nog het schunste toltje van allemaol. Het grote veurdeel is da d'hollaanders der gen balle van verstaon en dan loate ze mij gerust oep een caamping.
Geplaatst door: zeurbox
Datum: 07.10.2004 14:42
WEG met deze topic!!!!!!!
dit GEZEVER hoort niet thuis op deze leuke site.
Geplaatst door: J@n
Datum: 07.10.2004 15:07
Wat een boerenhumor.
Ik kom niet meer bij van het lachen.
Hahahahahahahaha
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 07.10.2004 15:31
Bericht voor J@n: Van de "boeren" die jij bedoelt moet je het anders wel
hebben.Als er geen agrariers waren,had jij niets te eten, want de melk komt nog steeds van de koe en niet uit de supermarkt zoals zovelen tegenwoordig denken.Bovendien moeten we eens af van dat vingergewijs naar die zgn boeren van jou. Ik woon op het platteland met aan de overkant een kaasboerderij en ik heb grote bewondering voor al het werk en de produkten die de boer ons levert. En als je het dialect hier op deze topic niet aanstaat dan ga je toch snel naar de volgende.Onderwerpen genoeg.Dag J@n. Veel liefs en ik ben er trots op dat ik uit Twente kom en ook nog een beetje "plat" kan.
Geplaatst door: platter as plat
Datum: 07.10.2004 15:44
Sandra,
wie bedoel je met "jullie"?
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 07.10.2004 16:07
Beste mijnheer/mevrouw Zeurbox...
Gelukkig hoeft u dit 'gezever' niet te lezen, rechts boven in het beeld ziet u een knopje met een kruisje, als u daar op klikt bent u van het hele gedoe af en hoeft u zich niet meer te storen aan andere mensen die er blijkbaar wel plezier aan beleven....
Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest en met vriendelijke groet... Annechie.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 07.10.2004 16:44
Beste heer Zeurbox. Lili@n en Annechie zijn me al voor geweest. Ajuu.
Geplaatst door: sandra
Datum: 07.10.2004 17:01
Kijk, platter dan plat...dit bedoel ik nu met niveau!!!!!!
Geplaatst door: gerrit
Datum: 07.10.2004 17:39
Maak je toch niet zo druk als je hier niet tegen kunt. Zo nu en dan moet er een topic tussen zitten, waar je lekker met elkaar kunt chatten en lachen. Wat is er mis mee. Nu gaat het een keer niet over campings in Fr.
Maar laat dit het einde zijn van deze topic. Ik maak een andere topic aan, genaamd: Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk. Gaan we daar verder. En is er iemand die er behoefte aan heeft om het te lezen dan is hij/zij van te voren gewaarschuwd.
Geplaatst door: zeurbox
Datum: 07.10.2004 17:42
beste annechie
ik dacht dat er informatie werdt gevraagt over een camping.
maar wat lees ik, een hoop GEZEVER.
als ik dat van te voren had geweten, dan had ik deze toppic niet eens geopend.
Geplaatst door: platter AS plat
Datum: 07.10.2004 19:45
Sandra,
Niveau Sandra, dat is nu wat ik bedoel!!
Denk niet, als je het dialect niet kent, dat je wel de zegswijze kent.
Maar dat gaat jouw ABN-niveau misschien net iets te boven.
Mvg Platter as plat.
Geplaatst door: sandra
Datum: 07.10.2004 19:53
Laat mij nu net in het oosten wonen en het dialect als geen ander spreek! Maar dit slaat gewoon nergens op!
Geplaatst door: Elma
Datum: 07.10.2004 21:12
Al het laatste is te lezen.Mensen,dialect of gewoon zoals het begonnen is,heul vuel talfauten graa g
Geplaatst door: Annechie
Datum: 08.10.2004 07:53
Anno........!!!!!
'T kömp d'r an heur, ik zet'm op het 'hoofdstuk' det neet over kamperen in Frankrijk geet.......
Geplaatst door: Anno
Datum: 09.10.2004 15:24
'k hebt aal zain heur en'k heb ook aal reageerd
Geplaatst door: pierre
Datum: 09.10.2004 19:16
Beste Zeurbox. Er staan 41 meningen over deze camping op de site.
Geplaatst door: tjetter ipv chatter
Datum: 14.10.2004 13:19
pfft elma......als je op een chatbox zit ben je niet VERPLICHT om ABN te 'praten' of te schrijven,....men begrijpt elkaar heus wel, en over jongere ....laat ze..... jij bent toch ook jong geweest of ben je gelijk letterkunde geworden o.i.d??? wat een gebazel, ik kon dit ook in chattaal schrijven ,maar dan kon JIJ het niet lezen........