Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marjanne
, Datum:
07.10.2005 21:18
Ha die Ron, in ieder geval geen gympies. Ik loop alleen op schoenen met hakken (lijk ik wat groter). Groetjes Marjanne
Geplaatst door: Ron 
, Datum:
07.10.2005 22:52
Marjanne, ben je niet zo groot dan?
, Datum:
07.10.2005 23:18
Wat is groot? Voor een vrouw ben ik behoorlijk lang, namelijk 1.82. Maar ik draag gewoon graag hakken en mijn man is zo'n 1.90, dus dat is geen probleem. Ik heb mijn man trouwens uitgezocht op lengte (1e indruk) en z'n mooie bruine ogen natuurlijk! Sorry hoor, maar ik vind het geen porem als de vrouw langer is dan de man (ik zal nu wel weer een stuk of wat beledigen, denk ik) maar dat is nu eenmaal mijn mening. En om nog op je vorige vraag terug te komen: nee, ik kom niet uit Volendam, maar wel uit het noorden van het land. Gr. Marjanne
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
07.10.2005 23:34
Gerrit van harte gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van jouw eigen opgestarte topic.Het was een goed idee en het is nog steeds toppie! Alhoewel er sommigen anders over denken, maar doar do'w niks op oet.
En Annechie en Yeo wat kunnen jullie prachtige gedichten produceren, petje af hoor!En Annechie ie hebt wa geliek as straks de tied weer terug wod zet, dan is 't a vrog duuster en dan kö'w mooi achter dit apparaat zitt'n en 'n betje hen en wier surf'n.Mu'w natuurluk nich tevöl vergadering'n hebb'n.
Heit a heurt Gerrit wee de bie jullie doar in H. mut zitt'n?
Nemt d'r nog allemaoal ene op disse verjeurdag!
Geplaatst door: Anita
, Datum:
08.10.2005 00:22
Ik begriep het wel Marjanne, ik bin 1 cm korter as oe. Kom ie ook uut het hoge Noordn?
, Datum:
08.10.2005 11:42
Ja Anita, út it hiele hege noarden! Sa'n 10 kilometer fan 'e Waadsee. Groetnis fan Marjanne
, Datum:
08.10.2005 11:43
Marjanne, wat leuk ik ben net als je man ook ongeveer 1,90 m maar heb mooie blauwe ogen, vind je dat niet leuker? Zo, je bent 1.82 m dat is best lang voor een vrouw, en dan nog hakken? Heb je mooi haar? ik wordt steeds nieuwsgieriger! Ik zou je best is willen zien.
Groetjes, Ron
, Datum:
08.10.2005 12:22
Oh, Marjanne, dat klinkt me Fries in de oren. Kan ik wel redelijk verstaan hoor als het niet te snel gaat.
Geplaatst door: Annemieke 
, Datum:
08.10.2005 17:26
En...??!! Hoe was het vandaag??
Annemieke
Geplaatst door: visje
, Datum:
08.10.2005 19:57
Jongens, ik ben weer veilig thuisgekomen hoor. Ik vond het erg leuk om een aantal mensen van het forum en de chat in levende lijve te zien en spreken (alhoewel sommigen hier op het forum er anders over denken). Gerrit en Leony bedankt voor de gastvrije ontvangst en de rest voor alle andere lekkere dingen. Annemieke en Jolanda jammer dat jullie er niet bij konden zijn, volgende keer beter zullen we maar zeggen. We kletsen hier en op de chat rustig verder.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
08.10.2005 20:21
Ik heb net de foto's ontvangen, erg leuk en bedankt! Kan nu zien met wie ik regelmatig chat alleen... speel ik nog even het spelletje: wie is het?!
, Datum:
08.10.2005 21:06
Annemieke ik heb je gemaild inmiddels.Gerrit,Leony,Henk,Astrid,Brenda en Gerrianne hartelijk bedankt voor de gezellige dag.De tijd is om gevlogen.
, Datum:
08.10.2005 21:40
Ja Anita, út Fryslân! En jij komt uit Groningen volgens mij. Tenminste, dat dacht ik te zien aan het geschreven dialect. En Ron, het leuke van een forum is dat je onzichtbaar blijft en wat mij betreft blijft dat zo. Je mag nog wel van me weten dat ik kort blond haar heb en groene ogen. En wat die blauwe ogen van jou betreft: blue is beautiful, but I prefer brown eyes!
Hartelijke groeten, Marjanne
, Datum:
08.10.2005 23:17
Marjanne, we zijn dan wel onzichtbaar op dit forum maar je geeft toch steeds meer prijs.
We houden de spanning er nog wel in hè?
, Datum:
09.10.2005 01:31
Marjanne, Ik kom niet uut Grunnen heur. Dat heb je helemaal mis. Ik kom uit Drenthe en dan wel die hoek die geen Gronings accentje heeft. Maar ook het Gronings kan ik heel erg goed verstaan. Ik spreek mijn talen zeg maar, hahahaha.
Zal ik jullie vertellen wat ik vanavond heb gegeten. Wij zijn naar een restaurant geweest hier in de buurt en ik heb mosterdsoep met zalmsnippers gehad en eendeborst gemarineerd met honing als hoofdgerecht. Ik had nog nooit geen eendeborst gegeten, ik eet eigenlijk nooit wild. Maar volgens mijn tafelgenote was deze eend aardig tam. Ik vond het lekker hoor. Iedereen die wel van gevogelte houdt kan ik een eendeborst aanraden. De vegetariërs onder ons moeten dit maar niet lezen. Dit alles onder het genot van een lekker wijntje waar me de naam van is ontschoten, rioja geloof ik maar dat is Spaans en dat kan hier op deze site ook wel toch?
Ik kwam op de box vannacht toen ik thuis kwam in een verhitte discussie terecht maar het liep goed af hoor. Als jullie nog leuke ideeën hebben voor de zondag dan hoor ik ze wel.
Geplaatst door: gerrit & leony
, Datum:
09.10.2005 01:59
Yeoman en Astrid, Vis, Annechie en Lilian heel erg bedankt voor de gezellige dag. We vonden het erg leuk om jullie allemaal te ontmoeten en natuurlijke de heerlijke ...................appeltaart (met slagroom), franse kaasjes, nootjes, soep en stokbrood.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
09.10.2005 11:44
Inderdaad een hele gezellige dag gehad. Geen moment het gevoel gehad tussen "vreemden" te zitten. De afd. noord-oost van camping-frankrijk staat in ieder geval goed op de kaart.
Tot ziens/wederhorens allemaal. En nogmaals bedankt aan eenieder die er was.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
09.10.2005 13:47
Wat kan ik hiet noe nog op zegg'n.... al't grös is al veur miene veute vot... Loat ik 't dan maar heel kot doan... 'T was gewoon 'n heerlijk'n dag,ik heb zo genött'n, allemoal bedankt en hoppelijk töt ziens!
Geplaatst door: Flexmaster
, Datum:
10.10.2005 10:41
oja joh? soh, dat wis niet!
, Datum:
10.10.2005 10:47
Hee, Flex dat is een verrassing! Je bent terug van weggeweest! Alles oke?
Ook met je werk? Nog steeds druk met de beurzen? We hebben je gemist. Laat weer eens wat vaker van je horen!!