Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: W!m 
, Datum:
10.10.2005 11:26
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
10.10.2005 17:10
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
11.10.2005 14:33
Het is hier knap druk :-) Niemand meer iets te melden, of allemaal op de fiets
met dit mooie weer?
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
11.10.2005 22:32
Druk in de tuin bezig Lilian. Morgen ook nog, daarna schijnt het weer te gaan regenen!
Brenda
, Datum:
12.10.2005 23:47
Iemand nog zin in lekkere eigen gebakken cake? Ook nog wat brownies gebakken.Ach ja en dan morgen maar weer appels schillen..........de emmers
vol appels staan uitnodigend te wachten, totdat ze weer verwerkt kunnen worden tot appeltaart of appelmoes. Dus a'j in de buurte bint.....De koffie is zo gezet.
Over de tuin gesproken Visje, daar ben ik vandaag ook in bezig geweest, lekker weer en inderdaad het zou eerst weer wat regenen en dan weer mooi worden, het mag van mij zo blijven tot aan de Kerstdagen.
Tulpenbollen gepoot en wat andere bollen, dus afwachten wat dat gaat worden.
LoneRanger nog altijd genietend van vakantie in Espagna?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
13.10.2005 11:28
Tsjongejonge Lilian,
A's ik 't zo heure, dan mut wie noe maar bie oe op de koffie komm'n, 't klinkt wal arg verleidelijk heur!
Was die postdoeve van oons noe maar 'n betje starker, dan kon ie 'm mooi 'n täske appels en wat van det andere lekkers an'n poot hang'n, dan kon ik ok n'n lekker'n appeltaart'n bakk'n...
Ik denke toch mar neet da'j 't mut probeer'n... ik bin bange dat wie dan nooit meer iets van mekare heurt... ;-)
, Datum:
13.10.2005 12:38
Wie könt oe natuurluk altied wat wat van dat "grei" breng'n.Den postdoef hef oe aans a 'n heel'n zwoar'n lading in 't hoes brach.:-)
Ai'j dan nog steeds op de koffie wilt komm'n breng ie hum moar weer met.
Jongs, jongs, wat he'w toch steeds mooi weer, geneet jullie d'r wa van?
Gerrit ie mut noe toch echt weer op de fietse dat mooie Vechtdal van oe doar "onveilig" maak'n.
Yeo ie könt noe mooi efkes oawer 't water geniet'nd van al den rust wat dat gèf.
Enne Visje hai'jt nog drok in 'n winkel?
Annemiekje spring ie ook efkes op 't Fahrrad? Eff'n oetwaai'n.
Geplaatst door: visje
, Datum:
13.10.2005 22:17
Ja zeg, wat een weer weer. Pijn in m'n rug van het spitten in het moestuintje. Maar wie weet wat ik er nu nog in kan zetten? Ik ben nog niet zo'n tuinier, dat heb je zeker al wel door. Morgen nog de voortuin schoffelen en dan heb ik voorlopig wel genoeg tuin gezien.
Groetjes Brenda
, Datum:
13.10.2005 23:54
Visje, bloembollen poten, zodat je in het vroege voorjaar prachtige tulpen, hyacinthen,crocussen e.d. in je tuin hebt.Je kunt nog van alles in je tuin poten als het maar winterhard is.
Gaat er nog iemand naar de caravanbeurs in Utrecht?
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
14.10.2005 10:24
Ik niet. Ik ga hier straks naar de beurs. Mooi dichtbij.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
14.10.2005 12:26
Ik ok.....
Klinkt wal grappig nietwoar? Wie goat altied in januari noar Zuud-Loarn en a's d'r in Hard'nberg iets is, goat wie doar ok nog graag hen. Wie weet Gerrit, kom't wie mekare nog teeg'n!
Wat hebt wie toch fantastisch weer neetwoar,'t is neet te begriep'n... Zo meteene maar lekker met mien'n 'mini-pitbul' n'n endje rondloop'n, det dier is d'r ok bliej mee, noe loope wie nog n's 'n stukske extra rond....
Geplaatst door: froukje
, Datum:
14.10.2005 14:01
de vakantiebeurs in zuidlaren is verplaatst naar het FEC in Leeuwarden dat is voor de mensen uit Twente en de Achterhoek een behoorlijk eind verder rijden.
Geplaatst door: visje
, Datum:
14.10.2005 15:21
Lilian, ik eet niet graag tulpenbollen! Ik had graag wat tips voor m'n moestuintje. Froukje, dat is goed nieuws! Hebben wij noorderlingen hier ook eens wat.
Brenda
Geplaatst door: Anita
, Datum:
14.10.2005 15:57
Brenda, Ik heb nog wel een stukje rabarberplant en maggiplant voor je.
, Datum:
14.10.2005 19:08
Tsja, dat is nu ook wat Brenda,had ik dat geweten, je moestuin! Heb hier nog wat peterselie en bieslook en bieslook met knoflook, heerlijk!
Waarom is die beurs niet meer in Zuidlaren? Weet dat ook iemand?
Geplaatst door: Marjanne
, Datum:
14.10.2005 20:35
Volgens de website wordt de Caravana in 2006 nog gewoon in Zuidlaren gehouden?!
Geplaatst door: froukje
, Datum:
15.10.2005 16:37
hoi marjanne, je hebt gelijk dat de website van de caravana nog steeds zuidlaren aangeeft en ook het fec heeft het er niet opstaan maar het heeft niet zo lang geleden in de leeuwarder courant gestaan. ook de eigenaar van een camping waar we deze zomer geweest zijn vertelde dat ze in januari op de vakantiebeurs in leeuwarden zouden zijn. daarom ga ik ervan uit dat dit zo is maar het is voor mij nu ook een vraagteken
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
15.10.2005 20:41
Zuidlaren gaat wel dicht. Alle beurzen verhuizen naar Leeuwarden. Caravana of in Leeuwarden of nog in Zuidlaren. En dat zal dan de laatste keer zijn.
, Datum:
17.10.2005 15:27
Geplaatst door: Tara 
, Datum:
17.10.2005 15:48