Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.10.2005 22:43
Leuk Tara,bedankt! Misschien is de "jeneverroute" iets?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
18.10.2005 08:38
Heb't jullie dat soms neudig um warm te bliev'n dames....? 'T begint 's morgens knap 'trekkerig' te word'n heur, winterjass'nweer!
Dat stukje 'Opaalkust is trouwens heel mooi, zeker um zo een paar daag'n te bliev'n hangg'n.. A'j zoals wie eerst al heel Nederland deur mut richting 't zuud'n, dan is 't doar heerlijk overnacht'n, desnoods nog één of twee daage d'r bie an en dan weer op 't gemak verdan...
Geplaatst door: wilma
, Datum:
18.10.2005 16:36
rare topic dit en annechien kan je geen normaal nederlands schrijven? Ik hoop dat je dit wel kan lezen. groet wilma
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
18.10.2005 17:29
Gewoon deurdoen annechie, ik geniete d'r altied nog van...wi'j loat'n ons neet in 'n oekie drökk'n. gegaroet yeo
, Datum:
18.10.2005 19:03
Ha Yeoman,
Hoe is't? Wèèst maar neet benauwd, ik loat mie neet zo gauw van de wieze breng'n heur, Wilma zal hier nog wal neet kunnig wèèz'n, aanders wus ze wal better... :-))
, Datum:
18.10.2005 19:42
annugieh, dazal oe verwoendern, iek sol net als oe ein bietje doebiel goan doe, doat krieg wie wan wu oe verveelen
Geplaatst door: Anita
, Datum:
18.10.2005 19:42
Deink ie dat meins'n die plaot proat of in 't dialect kunt schrievn gien normaal nederlaans kun begriepn Wilma?
Vertaling voor Wilma: Denk je dat mensen die in het dialect praten of schrijven geen ABN kunnen begrijpen Wilma?
, Datum:
18.10.2005 19:50
annugieh, dazal oe verwoendern, iek sol net als oe ein bietje doebiel goan doe, doat krieg wie wan wu oe verveelen
Vertaling voor anita; gesproken=dialect geschreven is debiel.
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
18.10.2005 20:12
Tjonge tjonge Wilma dat je jezelf toch uitmaakt voor een debiel.
Geplaatst door: trijn
, Datum:
18.10.2005 20:26
jongus,goo noo nie zoe ruuziemaeken
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
19.10.2005 01:25
Wilma as 't oe hier nich ansteet woarum nem ie dan de meuite um dit te lèèz'n? Ie wann'n toch van te veurn e waarschuwt dat 't hier nich oawer 't kampeer'n gung?
Joa 't is weer weer veur 'n winterjas, den kool'n wind kump hier toch oawer den es anjaag'n ie könt hier hoast de deure nich oet.
En dat aarme schoap en den blood van 'n koo stoat doar 'n heel'n dag in dee
wee met den flink'n poesss um de oor'n. Zo he'k dat eff'n mooi zeg, a zeg ik 't zölf.Wie zölt dee leu is 'n poepje laot'n roek'n met dat gedram oawer 'n moodersproake.
Bin d'r ja kats van op 't rabat :-)
, Datum:
19.10.2005 09:05
Loat oe toch neet van de wieze maak'n Lilian! Ik wil d'r nog gin woord an smerig maak'n, wie weet better en a's ie al woorden als 'debiel' mot gebruuk'n um oezelf wies te toon'n.... Noh, dan kunt wie d'r toch meteene over zwieg'n....???
Overigens Wilma, wees gerust, Annechie kan gelukkig prima Nederlands schrijven en spreken....
, Datum:
19.10.2005 14:43
ha Annechie goed zo je kan het dus wel, normaal doen waarom dan die idioterie, denk je dat hetgeen je te melden hebt zinvoller is als je het zo debiel schrijft?
Geplaatst door: Ron 
, Datum:
19.10.2005 14:48
Wilma, jij gaat flink over de zeik nu.....
Annechie, prima, gewoon volhouden
Geplaatst door: ® mariët 
, Datum:
19.10.2005 14:51
Zeg Wilma, je gaat toch zeker geen Melanie doen hè.
Laat iedereen even in zijn waarde, dialect of Nederlands. ABN kom ik op dit forum maar weinig tegen....
Annechie, bedankt voor je e-mail, heerlijk, heerlijk.
, Datum:
19.10.2005 15:27
tsja mensen met een bepaald niveau zijn snel tevreden, sneu hoor.
Geplaatst door: Anita 
, Datum:
19.10.2005 15:33
Als je denkt dat je boven een ander verheven bent Wilma wat doe je dan hier. Heb je ons nodig om je tegen af te zetten en je goed te voelen. Of voel jij je beter omdat je dialect debiel vind. Ik vind dat mensen pas niveau hebben als ze met respect met elkaar om kunnen gaan Wilma.
Geplaatst door: barbarab
, Datum:
19.10.2005 15:33
wilma, dan had jij toch supertevreden kunnen zijn???
Geplaatst door: froukje
, Datum:
19.10.2005 15:38
Wilma, dit antwoord zegt meer over jouw niveau dan over dat van Annechie en alle anderen die dialect schrijven.
Annechie en anderen ga zo door ik vindt het vermakelijk om jullie dialect te volgen.
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
19.10.2005 15:40
Kouwe Kak noemen ze dat bij ons.d