Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: yeoman
, Datum:
27.10.2005 14:34
idd Tara, hardstikke goed hier en dank voor je goeie tips. zojuist musee d'orsay bezocht....nu nog ff montmarte...tot wederhorens
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.10.2005 22:14
Yeo, je bent een bofk..t, maar dat wist je al.Veel plezier verder en doot hènig an.
Annechie en Rivi, eindelijk dan toch in 't bos geweest vanmiddag!Mooi, mooi.
Kwamen we een bospad uitlopen, lag daar ineens een man languit op de grond.............je vraagt je af wat doet die daar (was iets te groot voor kaboutertje)bleek dat hij een videocamera in de handen had en opnames maakte van paddestoelen.Een eind verderop nog zo'n zelfde "geval".De opnames worden dan met slecht weer gemonteerd met een mooi muziekje op de achtergrond en zo heeft ieder zijn of haar hobby.Je moet iets te doen hebben nietwaar?
Zijn jullie foto's van de afgelopen vakantie al ingeplakt?
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
29.10.2005 16:01
Lilli@n, wij hebben deze zomer 478 foto's gemaakt !
We hebben dit voorjaar zo'n digitaaltje gekocht en je knipt en knipt en knipt. We moeten nu nog uitzoeken welke we laten afdrukken en daarna gaan ze op een dvd.
Morgen gaan wij naar het bos (tussen Nijverdal en Holten), we gaan klootschieten en hoop tussen door ook paddestoelen te zien en te digitaliseren.
Wat hebben we toch geweldig mooi weer !!!
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
29.10.2005 16:06
Rivi...
A'j bie oons in't bos loopt te slepp'n met de béene deur 't lösse blad, dènk ie d'r dan an det 't hier en doar... GLAD is???
;-)) Groet'n van Annechie..
, Datum:
30.10.2005 19:14
Rivi, hoe is het afgelopen met het klootschieten? Was zeker wel druk daar op de Holterberg met dit geweldige weer.Paddestoelen genoeg, ook daar volgens mij.Over de foto's gesproken.......heb je nog foto's van campings gemaakt?
Ton Meijer heeft een leuke site gemaakt van foto's van campings in Frankrijk.
, Datum:
30.10.2005 21:26
Zo, wie bint d'r wear uut Nijverdal, terugge van 't klootschiet'n. 't Wear was geweldig, mar earlijk ezeg hèk nie zo gek völle paddestoel'n ezien, want wie mossen die kloot'n netuurlijk ok goed in de gaat'n hòòl'n. Wie zaat'n an de kàànte van de Noetselerbarg. Mà 't was wear merakels gezellig, wie wààn met 17 groot'n en 8 wichters, de bolderkarre was met as bar/buffet en wie hebt netuurlijk regelmoatig estopt.
Wie hebt in Frankriek ok nog wè wat foto's van campings emaekt, mà toch 't meeste van dörpies, steed'n en apatte situaties. Netuurlijk hef mien man alle cols die hij doar efietst hef gefotograveard. Wie bekiekt ze ech as herinnering'n.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
31.10.2005 17:02
En in het bos daar zijn ge jaagers ale alo de jaagers en ze jagen er op losssssssssss....ale allemaal een prettige jacht gewenst..
De ene op patrijzen de andere op een lief de andere op een nieuwe caravan.....kortom wie zoekt die vindt......
ps ik zoek een mooie plaats voor volgend jaar in france wel te verstaan..
groetjes aan an....... en de rest van de crew......
, Datum:
31.10.2005 22:36
Yeo, ben je al terug van je uitstapje naar de Lichtstad? En Gerrit het is behoorlijk stil en Visje hier ook al een tijd niet gezien, waar zit iedereen?
Geplaatst door: visje
, Datum:
31.10.2005 22:39
Ik zit hier wel Lilian, maar heb eigenlijk niks te melden. Druk met vrijwilligerswerk en dan heb ik ook nog 20 meter gordijnstof liggen om te naaien. Dichten kan ik ook niet en ik ben niet zo'n boswandelaar, maar het is inderdaad wel mooi buiten nu.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
31.10.2005 22:42
Hoi, ben ik ook weer even. Lone Ranger ik heb naar je gezwaaid toen ik over Spain vloog. Lekker weertje daarzo. Nu even rustig aan afkicken van het zonnen.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
01.11.2005 06:02
Hoi Lilian.
"la ville lumière,
en op een terras met "un bière"....
Ik ben idd terug Lilian en Parijs heeft het helemaal. Helaas heb ik verder niets te melden (komt wel weer). Hoop je binnenkort weer eens tegen te komen op de chat. Groet Yeo
, Datum:
01.11.2005 23:34
Bedankt voor jullie berichtje, was even bang dat jullie "afgehaakt" hadden :)
De meesten - heb ik de indruk - hebben het wel gehad met dit "columntje".
Op de chat zie ik ook niks anders dan 0 chatters, dat nodigt ook niet bepaald uit......:) zal er wel net niet op de goede tijden naar kijken. In ieder geval een ieder die hier toch nog even leest en verder geen bijdrage levert (wel jammer) allemaal de hartelijke groeten.
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
02.11.2005 00:34
Sorry Jolie, ik had je niet gezien, ik zat zeker onder een palmboom, ja lekker weer gehad en jij ook zeker!
Lilian, het ging vroeg van start op de chat, al om 8 uur, tegen half elf was iedereen uitgepraat!
, Datum:
02.11.2005 09:26
Lili@n.... Hoezo 'afgehaakt'...??? Bin ie noe helemoal belatafeld.. Ik bin gewoon zo gruwelijk druk ewes da'k niet eens de wandel-files op 'n Holterbarg heb ezèène met dat mooie weer..
D'r bint d'r boavendien n'n hoop vot'ewes met de vakaantie, Yeoman noar Paris heur ik wal, Jolie en Lone bint al vaste bie Sunterklaas langs ewès en ja, dan wöd't efkes 'n betje stille!
Bonasera, den hef oons nog wal weer bedach met zien spiritele uutloatingen, mooi vin ik dat, doar krieg ik vanzelf weer 'n grijns van op 'n snoet'n...
Toch mis ik mien moat Anno altied nog, woar zol den toch wèè'n, zoll'n al die vrouwleu 'm zo op'n kop zitt'n?
Noh leu, noe eerst an de slag.. allemoal de groet'n!!
, Datum:
02.11.2005 12:03
Annechie ie veul'n oe wa ansprökk'n zo te lèz'n, meer ik har oe d'r extra nig bie'e zet, want ik weet toch dat ie "nooit"zult afhoak'n.Ik was allènig
"bang" dat de "winterdepressie" a bie sommige leu was tooeslaag'n en dat kan op zich a slim genog wèn.
Ik mis hier dee oald gedéé'n, dee hier vrôgger nog wa is langskwam'n.
Natuurlijk mis ik hier ook "onze nestor" van z'n eigen rubriek. Meer ze bint allemoal völs te drok met van all'ns en nog wat en de nie'jigheid is d'r noa 'n joar bie völ leu van of.(denk ik)
Noe za'k oeleu nog iets vertell'n wat mie is oawerkom'n moandagaom'nd.
Ik stun van 'n stool op en zag tot mien grote schrik 'n moes loop'n.........
'n Moes bie mie in de kamer, nig te geleuv'n.Noe bin ik normaal esprökk'n nig zo bang veur zo'n ding, meer noe ze dan bie mie in hoes leup, vun ik dat nig zo'n lekker idee.
Enfin um 'n lang verhaal toch kot te hoal'n: mien zön hef 'n zeer "geavanceerde" val maakt (vun'n via internet, waor dat al nig goodveur is)en 'n moes is de volgende middag in 'n val e loop'n zoonder dat e het lèè'm hef loat'n.
Een kilometer of wat verderop op 'n es hèw'n 'm vrie eloat'n.
Nee, hee kan de weg nig zölf weer terugvin''n doarveur is e wa ver genog
votbrach.
Wa'w gelukkig van dat probleem weer of.
, Datum:
02.11.2005 14:46
Lilian.. He'j neet ezééne dat den moes n'n Tom-tom op de buste had?! Den kump vanoavend weer en breg dan de kammerö met... :-))
De rest van de meuge is allemoal an't bladvèèg'n, eikels ruum'n en an't kastanjes poetsen volgens mie, ze zult vanzelf wel terugge komm'n...
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
02.11.2005 19:32
Natuurluk bin'k der wel. Lang weekend vot ewest oaver de grens. En op 't wark hatstikke drok. Heb weinig tied om hier daaglijks te proat'n. 't Kum wel weer.
, Datum:
02.11.2005 22:43
Annechie, ik heb vanoamd ok veur 't earst an'n kuierdraod ehang'n, möt ie toch ok es doen, da's bes gezellig !
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
03.11.2005 05:33
't was leuk ies kennis te mak'n mit oe rivi. voln'de keer proat'n wi'j verder
, Datum:
03.11.2005 07:10
Yeoman... wat bin ie al vrog... Bi'j uut berre evall'n?