Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: tineke
, Datum:
14.11.2005 22:53
Lilian, kijk eens op Sinterklaas.pagina.nl
Geplaatst door: visje
, Datum:
15.11.2005 23:11
Vandaag maar eens het dorp in geweest om alvast wat Sinterklaas inkopen te doen. Voor je het weet is het zover en dan al die gedichten nog. Ben al blij als mijn surprise af is en dan nog de kinderen helpen. Ze willen zo graag meedoen met de "groten", maar zelf een surprise inelkaar knutselen is ze te moeilijk om over dichten maar niet te spreken! (Gered van blz.2)
groetjes Brenda
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
15.11.2005 23:14
Bedankt tineke, ik zal er zeker eens kijken.
Woar zit jullie toch allemaol, hebt jullie het drok? Allemoal 'n wèk met vakaansie? Slim, slim, dat is 't. :)
Jullie loat mie mooi in de stèk . Annechie ie bint toch nig zeek? Of bin ie met Jolie lekker an 't "shopp'n"?Um meer is 'n good ned.woord te gebroek'n :)
Rivi zal ok wa op pad wèn, Gerrit is d'r disse wek nig. Visje hef ok gin tied zo te zeen. Kale beweging hier.
, Datum:
15.11.2005 23:51
Brenda je was me net voor,veel plezier met de inkopen.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
16.11.2005 08:16
Nee Lilian, ik was neet zeek..
Maar ik bin wal heel drok op 't moment. Boavendien bin ik ok met Sunterkloas hin winkel'n ewès, de oale baas vreug mie of ik 'm een steutje wol help'n, hij wus't in zien eentje neet meer zo best...
'T is onbegriepelijk hoe den oal'n keer'l det volhöld, ik was compleet verslett'n toen ik teeg'n de oavond weer thuus kwam, de ellende was da'k 's avonds nog mosse wark'n ok. Dat viel mie knap zoer, dat wi'k oe vertellen! Maar gelukkig was de oalde baas good eslaagd, misschien warkt 't ok nog wal in mien veurdeel ak de schoen zette... ;-))
Geplaatst door: ® mariët 
, Datum:
16.11.2005 13:02
Oh jé, zijn jullie allemaal al zóver? Ik moet nog beginnen, morgenavond de familie maar eens mobiliseren en met z'n allen de stad in....
Ik ga morgen een nieuwe collega welkom heten, spannend hè.....
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
16.11.2005 14:28
Hier is de Sinterklaaskoorts ook uitgebroken!! Beide kinderen (2 en 5 jaar) hebben het flink te pakken! Zaterdagavond schoentjes gezet en keeltjes schor gezongen en jahoor.. zondag om 04.09 uur; "mama, mag ik even kijken of Sint al is geweest??!" De jongens hebben gisteren verkleedkleren van Sint en Piet gekregen en lopen nu de hele dag daarin. Het was gisteravond een heel gevecht om onze 2-jarige Sint te overtuigen dat de echte Sint ook niet met een mijter slaapt. Op de fiets zit Sint voorop en draai ik de mijter een halve slag, anders zie ik niets van het verkeer.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
16.11.2005 19:43
Annemieke, kun je niet eens een foto laten maken van het hele stel op de fiets! Lijkt me een prachtgezicht.
Ik moet wel vroeg beginnen met de sinterklaassurprises, zoveel tijd als vroeger heb ik niet. Begin nl. morgen aan een nieuwe baan, zal wel erg druk worden dus. Ik hoop maar op leuke collega's die kunnen helpen met dichten!
Gr. Brenda
, Datum:
16.11.2005 20:26
Succes Brenda! Spannend hè, zo'n eerste dag.. Moet vast goed gaan als jij je brede glimlach opzet!!
Mariët trouwens ook veel plezier met je nieuwe collega, jullie komen toch niet bij elkaar terecht, dat toeval zou te groot zijn...
Ja, dat stel van Annemieke in tenue lijkt me ook een geweldig plaatje. Bij ons wilden ze nooit de schoen bij de schoorsteen zetten, ze moesten altijd bij de brievenbus, anders waren ze bang dat Sint en Piet het hele huis doorgingen, bij de brievenbus hoefden ze alleen hun hand er maar door te steken...hoezo heldhaftig?!
, Datum:
16.11.2005 20:51
Hee Brenda, GEFELICITEERD!! Is het die baan bij mij in de woonplaats geworden? Heel veel plezier en succes! Zijn de gordijnen nog wel op tijd af gekomen? Foto van mijn tweetal komt nog.
Annechie, leuk verhaal van de brievenbus! Wij waren vergeten een reservesleutel te sturen naar Sint en Piet (bij gebrek aan een schoorsteen). Die is alsnog op de post gegaan (naar mijn ouders!) Piet had de cadeautjes aan de buitenkant van de ramen geplakt met plakband omdat hij er niet inkon... deze moeder stond dus ramen te lappen terwijl de kinderen aan het spelen waren met de gekregen lego.
, Datum:
16.11.2005 21:01
Brenda heel veel succes morgen, trouwens.........op donderdag met een nieuwe baan beginnen........om er alvast in te komen? :-)
Morgen eerst verjaardag vieren met eigen gemaakte appeltaart,dus niet de stad
in om cadeautjes te kopen.
Joa, Annechie den oal'n kan d'r nog heel wat met, den hef nog zovöl energie
doar bin ik mangs wa jaloers op.Meestal kan e 't wa zittend of met dat peerd van hum, meer a'j a so oald bint, ma'j dat ok wa.
Het is mooi da'j hum zo good hebt hölp'n,doar kan e trots op wèn!!
Annemieke wat zal dat een mooi gezicht zijn die twee jongens van jou verkleed op de fiets.Haha, ja dat zou ik ook wel eens willen zien.
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
16.11.2005 22:57
't Ziet er weer allemaal erg positief uit op deze topic:
Mariët een nieuwe collega, Brenda een nieuwe baan, Lili@n een verjaardag (van jezelf ?).
Allemaal al druk met het inkopen van sinterklaaskadootjes. En ik, ik moest vandaag naar de tandarts !! Daar krijg ik iedere keer weer de zenuwen van, ook al mankeert er (bijna) nooit wat aan. Ja, tandsteen verwijderen, toch wel een rotklus. Toen ik binnen kwam vroeg de assistente of ik wel een afspraak had want ze kon m'n naam niet vinden. Blij,blij, kon ik weer terug gaan, maar helaas Rivi stond er wel tussen. En och, na een kwartier was het eigenlijk ook al weer gepiept, wat zeur ik toch . . .
Trouwens, Texel was gezellig. We hadden een luxe stacaravan en er was een mooi zwemparadijs, waarin we het bubbelbad met een doorsnee van 5 meter voor ons tweetjes hadden. Het weer was niet helemaal je van het, maar met windkracht 7 langs het strand heeft ook wel weer wat, dat is Holland. We zijn dus goed uitgewaaid en we voelden ons weer schatrijk !
, Datum:
17.11.2005 08:05
Lilian, moch ie hier ondanks alle drukte nog um 't heukske kiek'n... Van harte gefeliciteerd met oe'n middelsten noakommeling...
Geplaatst door: visje en mariët
, Datum:
17.11.2005 09:16
Ja, da's nou toch ook toevallig......
blijkt mijn nieuwe collega visje te zijn.......
Leuk hè, als je iemand leert kennen op een forum, op vakantie elkaar treft en dat het dan zo klikt dat je samen verder gaat :-)
ps: geen appeltaart maar Orsolino
, Datum:
17.11.2005 11:21
Meiden... is dat echt waar.. Hoe is het mogelijk, wat leuk! Heb ik daar dan gisteren toch een voorgevoel over gehad..
Hoe heet dat heerlijke bakkertje ook alweer.. van Orsouw of zo..??
Geplaatst door: Miranda 
, Datum:
17.11.2005 12:49
Toch is mij nog steeds niet duidelijk wat dit op camping-frankrijk.nl doet! Hebben jullie geen familie/vrienden etc. om mee te kletsen ipv op een forum. Er zijn toch zeker wel andere forums om over andere onderwerpen anders dan Frankrijk te babbelen?
, Datum:
17.11.2005 13:04
Ja hoor, maar het is hier vanzelf ontstaan en het functioneert prima...
Bovendien is het zo dat het regelmatig ander geklets uit de serieuzere topics weghoudt.
, Datum:
17.11.2005 13:07
Ha, dat is leuk! Jammer dat ik dit bericht zolaat pas lees. Want een Orselino... tja, die zijn zo lekker daar fiets ik wel even voor om!
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
17.11.2005 13:09
Mariët en Brenda, geweldig ! Veel plezierig en goed collegialiteit toegewenst.
Miranda,
Als je een boek leest, begin je meestal voorin te lezen, dan snap je de volgende hoofdstukken beter. Zo ook met deze topic . . . .
Misschien wel een wat "pinnige" reactie, maar ik kon het even niet laten !!!
Geplaatst door: Miranda 
, Datum:
17.11.2005 16:35
nou Rivi het zal allemaal wel; maar mij dunkt jullie kunnen beter met elkaar in de chatbox gaan zitten. Die is daar toch voor? Maar goed; is ook al eerder gezegd op dit forum en toch blijven jullie maar gezellig(?) door babbelen. Veel plezier ermee; ik sla de volgende keer maar gewoon over en probeer camping informatie in te winnen en niet informatie over sinterklazen etc. Doei!