Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Piet 
, Datum:
17.11.2005 17:40
Dat wordt niks in je schoen Miranda!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.11.2005 11:27
Ben weer boven water na een dag hard werken :-)Tsjonge wat een drukte, maar wel heel gezellig en daar gaat het tenslotte om en de middelste noakommeling is dan nu inmiddels al weer 20 geworden. De tijd gaat snel, gebruik hem wel, was vroeger zo'n vast gezegde, maar die tijd gaat enorm snel, het lijkt wel of "hij"steeds sneller gaat, hebben jullie dat ook?
Miranda ik kan je geruststellen, wij hebben allemaal inderdaad wel man,vrouw, kinderen, familie, vrienden èn kennissen, dus daaraan ligt het niet dat we ons vervelen of zo, het is gewoon zo gegroeid en het bevalt nog steeds prima! Iemand nog een stuk appeltaart met slagroom?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
18.11.2005 14:01
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
18.11.2005 16:56
A'j now nog over hebt, doe mi'j dan ook nog moar n stukkie
Geplaatst door: visje
, Datum:
18.11.2005 21:00
Appeltaart? Mag ik even passen, vries die van mij maar in, ik zit nog vol van de Orsolino! Erg goede bakkers in Zwolle hoor.
, Datum:
18.11.2005 23:11
Visje,hebben ze de naam van dat gebakje afgeleid van de naam Orsouw? Ben ik al die jaren verstoken gebleven van een lekker gebakje en dat nooit geweten?
Vertel eens wat dat voor een soort gebakje is, ik weet wel dat ze dat serveren bij o.a. Hotel Wientjes en dat ze de gebakjes maken bij bakker Orsouw. Heb je samen met je nieuwe collega daar lekker zitten smikkelen :-)
Het kan toch raar gaan met ontmoetingen.............Maar dat wisten jullie
al.Inmiddels is hier de laatste appeltaart verorbert vanavond. De volgende ronde zal toch even wat langer op zich laten wachten.
Binnenkort weer verjaardag, iemand nog suggesties wat ik kan bakken?
Mocht Donald hier nog langs komen, waar bleef je nou donderdag?
Geplaatst door: visje
, Datum:
19.11.2005 00:26
Hazelnoot en heel luchtig. Laten we maar zeggen dat er veel lucht in zit en weinig kalorieën :-) Wel een aanrader hoor, ik zou het maar eens proberen!
gr. Brenda
Geplaatst door: ® jolie 
, Datum:
19.11.2005 00:47
Ohw, wat klinkt datlekker zeg. Dames, het was me een waar genoegen vanavond op de chat. Lekker gezellig kletsen. Moeten we vaker doen.
Geplaatst door: ® mariët 
, Datum:
19.11.2005 12:39
Het precieze geheim van de Orsolino kent alleen de bakker. Ik weet wel dat het ieder jaar opnieuw weer de 1e prijs wint op zo'n banketbakkerswedstrijd... dat zegt genoeg!
Het is mokka, noten, schuim, lucht, slagroom, maar dan van dat een beetje taaie schuim, niet van dat spul wat direct uit elkaar brokkelt. Echt superlekker en inderdaad: Orsolino is afgeleid van Van Orsouw. Bij andere bakkers heet het Hazelino, maar die mogen nog niet in de schaduw staan van de enige echt Orsolino.
Hier in Zwolle worden ze ook verkocht bij C1000 en AH, tegen dezelfde prijs als in de bakkerij.
Geplaatst door: ® Jolie 
, Datum:
19.11.2005 19:58
Op naar Zwolle dan maar, lekker smullen.
Annechie, leuk feestje gehad vanmiddag? Toch niet te veel gedronken he?
Ik ga nu naar een verjaardag. Er zal wel geen orselino zijn.
, Datum:
20.11.2005 00:42
Nou,...... zoals jullie het omschrijven is het vast heeeel lekker. Bij gelegenheid
zo'n ding eens proeven. Yeo wil jij er ook één ?
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
20.11.2005 14:53
ALS jullie naar Zwolle komen om de orsolino te proeven,die uiteraard niet te versmaden en evenaren is, wil ik jullie toch ook even attenderen op de "Zwolsche Bol". Deze is alleen verkrijgbaar bij Dunnink in de Nieuwstraat (tegenover C&A). Dit is een grote moorkop, gevuld met advocaat, boerenjongens en slagroom. Neem daar een speciale koffie bij, je weet niet wat je overkomt !!!
Geplaatst door: ® Jolie 
, Datum:
20.11.2005 15:09
Ook die bol klinkt errug lekker.Misschien toch maar een keertje winkelen in Zwolle.
Geplaatst door: Tara 
, Datum:
20.11.2005 15:58
ook al gezien? vanaf heden spanje-camping.nl
bedankt Johan !!
, Datum:
20.11.2005 19:22
Tara gefeliciteerd met je verjaardag en een gezond nieuw levensjaar toe gewenst, waarin je wensen vervuld mogen worden.Gezellige dag met elkaar!!
Geplaatst door: ® Annechien 
, Datum:
20.11.2005 22:29
Hallo Tara,
Ik neem aan dat Lilian het bij het rechte eind heeft en daarom ook van mij:
Van harte gefeliciteerd en een voorspoedig en gezond jaar toegewenst!
Geplaatst door: Jolanda 
, Datum:
20.11.2005 22:37
Tara, ook via deze site, een hele fijne dag morgen op je verjaardag
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
20.11.2005 22:55
Hallo Tara. Ook van mij een verjaardagsgroet en een hele fijne dag.
Geplaatst door: Tara 
, Datum:
21.11.2005 09:55
beste, liefste mede-chatters, allen heel erg bedankt voor de fijne felicitaties.
vandaag is idd D-day, en over de juiste leeftijd...euh...no comment!
Tara
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
21.11.2005 11:38
Tara,
Proficiat, nog heeeeel veeeel jaren en een fijne dag toegewenst !
Groeten