Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin
, Datum:
24.11.2005 19:07
Ruud wat leuk, ik heb er heerlijk om kunnen lachen :D
Geplaatst door: ® Visje
, Datum:
24.11.2005 19:56
Tukker! Gefeliciteerd.
Spruitjes? Ja lekker, zeker met banaan.
Annechie, volgens mij betekent het oudjaar, zalig oudjaar gewenst. Beetje vroeg, maar ja.
Tjonge, wat ben ik nat en koud geworden op de fiets vanmiddag. Dan kun je beter sneeuw hebben, dat komt niet zo hard naar beneden.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
24.11.2005 22:09
'Miegweer' neumt wie da hier... ;-)
Dat 'zollig indejoar' hölt mie toch bezig, is 't soms de joarwisseling zelf? In de joar...begin van 't joar? Toe Bona... helpt oons 's efkes uut de dreum...?!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
24.11.2005 22:45
Ruud en Karin het zit dus nog steeds wel snor tussen jullie....:-))
Annechie wat dach ie van gegratineerde broccoli da's ok weer eens wat aans.
Lekker met parmezaanse kaas,15 minuten in voorverwarmde oven.Of de broccoli in een jasje, is ook heel lekker. Ie mut d'r soms wa wat aans van maak'n aans zeurt ze oe an 'n kop van hei'j noe a weer dit of dat maakt, wie vind d'r niks meer an. Oawer verwend esprökk'n, maar ja dat he'k ze natuurlijk zölf wa leert :)
Ik zit nog naa te prakkezeer'n wa'k in de oaw'n mut zett'n dit weekend, heb ie gen idee veur mie, d'r mut wa heel koppeltje van ett'n.
Volgens mij bedoelt Bonasera dat we een zalig uiteinde van het jaar hebben.
Misschien komt hij zelf nog even langs voor de vertaling.
Overigens is het hier ook hondeweer of is het tegenwoordig hondenweer?
In ieder geval je stuurt er geen hond uit. Er wordt gewaarschuwd voor zeer slecht weer en zware windstoten vooral morgenvroeg in de spits. Dus opletten
doe voorzichtig.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
25.11.2005 08:30
An.....; Een zalig en gelukkig eindejaar en nieuwjaar gewenst....Wel wat vroeg ahahhahah Wil de eerste zijn.Yoehaaaaaaaaaaaaaa
greets
, Datum:
25.11.2005 08:54
Dan hadden we het dus allemaal een stukje bij het rechte eind!
En de eerst dat was je, ruimschoots zelfs, alvast hetzelfde toegewenst... :-))
Geplaatst door: ® guusje 
, Datum:
25.11.2005 09:12
Nou bonasera, dan wens ik je vast oprecht hele fijne paasdagen!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
25.11.2005 12:07
Wat vinden jullie van het weer? Er ligt hier een wit tapijt. Persoonlijk vind ik het wel een prachtig gezicht, maar voor diegene die er door moeten.....
Annemieke heb je nog aan de recepten gedacht? Ik moest je helpen herinneren, bij deze dus.
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
25.11.2005 12:17
Niks wit hier. Mooi rustig weer, geen regen, geen wind.
Heerlijk gewandeld met de hond
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
25.11.2005 12:41
Eindelijk is Friesland eens niet als enige provincie ingesneeuwd!
Het weer hier: droog, af en toe zon en geen wind. Ik snap het ook niet hoor, maar het zal wel komen hier. Zal nu maar vast de boodschappen doen.
Goed weekend alvast,
groetjes Brenda
Geplaatst door: ® guusje 
, Datum:
25.11.2005 12:43
Nou Brenda, dan zou ik maar opschieten, als ons weer naar jullie toe komt, berg je maar! Heb net een totaal verzopen en verkleumde puber onder de douche gestuurd! En meteen zijn jas maar in de wasmachine gedouwd, wel zo handig!
, Datum:
25.11.2005 13:24
In Twente is het net een wintersportgebied, alles onder een behoorlijk dik wit pak. Op de weg is het rampspoed, nog niet gestrooid of geveegd. Het verkeer moet hier echt stapvoets rijden en het is nog steeds diepgrijs als ik naar buiten kijk. Ik denk dat Vrouw Holle nog lang niet uitgeschud is........
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
25.11.2005 14:09
Annechie in Noord-Holland heeft het wel flink geregend, beetje hagel en wat natte sneeuw maar op dit moment totaal geen wits te zien. En de wegen zijn goed.
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
25.11.2005 14:22
Blauwvingerstad: rustig weer, af en toe natte sneeuw. De koolmeesjes en enkel roodborstje zijn reeds in grote getale aanwezig op onze voederplanken !
LET OP: Nog een paar keer en deze topic is 50.000 keer bekeken !!!!
Geplaatst door: Ruud 
, Datum:
25.11.2005 14:36
50.000 dus, gefeliciteerd Gerrit
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
25.11.2005 15:31
Lilian, ik ga zo het recept van de rumtaart overtikken en mail het naar je toe. Die van de chocoladetaart moet ik nog even opzoeken.
Rivi, bedoel je dat er op het moment van schrijven er geen sneeuw meer lag? Of is er helemaal geen sneeuw gevallen aan die kant van Blauwingerstad? Want om kwart voor 12 kon ik niet fietsen zo hard en veel sneeuw viel er... de jongste sneeuwhappen en de oudste dacht dat ik wel met de slee bij school stond! Nu is het alweer een tijdje schoon en droog.
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
25.11.2005 16:13
Idd Annemieke aan deze "zuidzijde" is het nog niet echt wit geweest !!
GERRIT: PROFICIAT !!!!
Natuurlijk heb je dit niet alleen gedaan, maar het is fantastisch dat er na meer dan een jaarnog zoveel "gekeken" wordt op deze topic, die door jou opgezet is !
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
25.11.2005 19:02
Rivi, zo zie je maar dat de wijk erg groot is!!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
25.11.2005 20:33
Veel sterkte voor de ingesneeuwden. Boodschappen zijn binnen, maar het is hier nog steeds droog! Annemieke, dat klinkt goed van die rumtaart! Als je toch aan het mailen gaat hou ik me aanbevolen.
Goed weekend allen,
Brenda
, Datum:
25.11.2005 22:37
Ik moest even naar Hengelo, heen en terug,samen +/- 60km... Ik ben daar de auto niet uitgeweest, ging vanmiddag om kwart voor vier weg en was net om kwart over negen terug.... Wat een rampenplan...