Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anja 
, Datum:
25.11.2005 23:21
Mijn man is nog steeds niet thuis.
Vanmiddag om half 4 vertokken met de trein vanuit Den Haag.
Gestrand in Utrecht. Uiteindelijk de trein naar Eindhoven gepakt en daar staat hij nu nog op het station. Mocht hij nog in Nijmegen aankomen vanavond, hier rijden geen bussen ivm het weer.
Dan zal ik er nog met de auto uit moeten. Ik weet niet hoe de wegen zijn, maar hier in de straat ligt flink wat sneeuw.
Geplaatst door: ® joke 
, Datum:
26.11.2005 00:03
Zeer vreemd weer vandaag. Hierzo in Friesland stralend mooi weer (okee beetje koud) maar "down under" hopeloos. Vanmiddag is mijn zwager uit Drenthe vertrokken richting huis. Normalieter een rit van ruim twee uren. Heeft er vandaag 11 uur erover gedaan.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
26.11.2005 00:17
Zo zie je maar, Friesland heeft toch z'n voordelen af en toe!
Gr. Brenda
P.S. hier nog steeds droog hoor
Geplaatst door: gerrit
, Datum:
26.11.2005 00:46
Hier ook nog steeds geen sneeuw. Afgelopen middag naar Groningen geweest. De zon scheen onderweg. En op 30 km van hier ri Twente staat alles nog stil.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
26.11.2005 02:06
Jongs, wat is 't wat met dat weer.Annechie dat ha'j ook nooit mutt'n doon, alles stun ja vast.Over een ritje van normaal 2 kilometer deu'n wie vandaag
meer dan 'n half uur en ie könt 't met de fiets nog sneller en dan bi'j met 10 minuut'n bie 't winkelcentrum........Het mag veur mie direct warm water goan reg'n.Noe nog 'n betje vorst d'r oawer hèn en dan hei'j de schoap'n an 't driet'n :-)
Meer dat mag de pret nig drukk'n, wie goat op noar de rumtaart, de slagroomtaart en de schwarzwalderkirschtorte.
Yeo ik vin oe na stil.
Anita hoe is het met je man afgelopen, is hij nog thuis gekomen?
Annemieke alles in goede orde ontvangen.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
26.11.2005 12:02
Lilian...
Ik mos wal, aans ha'k 't ok nooit edoane...Mien kind zat in Hengel op heur stage-adres en umdat d'r gin openbaar vervoer meer leup, kon ze niet meer thuuskomm'n, war mu'j dan, ik kon den stakkert door toch ok neet loaten zitt'n? Maar ik kan oe wal vertell'n da'k 'm of en toe wal 'eknepp'n hebbe.. en ik bin toch echt niet zo benauwd uut'evall'n...
Geplaatst door: Keessjuh
, Datum:
26.11.2005 19:44
Eindelijk na 14 uur terug thuis.
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
26.11.2005 19:46
P.s. uit het café in Antwerpen.
, Datum:
27.11.2005 00:26
Mijn man is uiteindelijk om 1.15 uur op een station hier in de buurt geariveerd. Daar heb ik hem opgehaald.
Hij is ruim 10 uur onderweg geweest( normaal een kleine 2 uur). Vanavond weer veel sneeuw gevallen hier.
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
27.11.2005 00:40
Gelukkig Anja, schenk hem maar een beste borrel in, zal die wel lusten nu !
Ook in dit gedeelte van het land ligt sinds vanmorgen sneeuw, mooi als je achter het glas zit, maar je ziet maar weer . ..
Welterusten !
Geplaatst door: tineke
, Datum:
27.11.2005 11:38
Anja, in die tijd had hij ook "even" naar Amerika kunnen vliegen of een avondje kunnen stappen in Parijs( had hij vast veel leuker gevonden....). Hier in de randstad hebben we nog geen vlokje sneeuw gehad, gisteren scheen zelfs een beetje de zon en was het droog, eergisteren was het vreselijk: storm, hagel, regen en onweer. Vandaag is het somber, maar droog. Groetjes ,Tineke.
Geplaatst door: alca
, Datum:
27.11.2005 15:42
Vrijdagmiddag Apeldoorn: 0m 15.15 uur vertrokken met de auto voor een ritje van het ziekenhuis naar huis waar ik normaal een kwartiertje over doe, was pas om 18.10 thuis!
Wat een ellende, auto parkeren en verder lopen was niet eens mogelijk, je kwam niet aan de kant door de sneeuw heen, mensen die dat probeerden stonden dwars over de weg te glijden en doen en hielden de file nog langer op.
Met een volle blaas en een motor die aardig heet werd en niemand had mobiel bereik dus ook thuis niet kunnen geruststellen.
Gelukkig was mijn man bij de kinderen maar hij werd ook ongerust en is me gaan zoeken met de fiets, mobiel mee waar ik hem dus niet mee kon bereiken om te zeggen dat ik inmiddels thuis was.
Grote chaos! Maar het kon veel erger: met kleintjes in de auto moeten overnachten enz...........brrrrrrr!
Heel veel verhalen gehoord hier.
Gisteren nog computerstoringen, ook stroomuitval gehad, pas vandaag weer internet.
Het is hier net boven nul, er ligt een flink pak sneeuw nog, er is zeker zo'n 35 cm gevallen.
Hoe ik morgen naar mijn werk ga weet ik nog niet: liever half lopend met de fiets dan nog eens in zo'n *****file te moeten staan!
, Datum:
27.11.2005 18:04
Hoi Tineke,
Ik had in Amerika kunnen zijn dat waren ook zijn woorden.
Die borrel smaakte hem goed Rivi.
Groetjes Anja
Geplaatst door: diana
, Datum:
27.11.2005 19:13
Hallo hier apeldoorn .Het was hier de afgelopen dagen bar en boos. Ik heb me vrijdag toch een smak gemaakt.Ik vind het niks al die sneeuw. Geef mij maar de zomer.!!
, Datum:
27.11.2005 21:27
Gelukkig dat iedereen weer veilig thuis is gekomen. In Hengelo tegenover het station was er in het Rabotheater een profesorische overnachtingsplek gecreeërd. Daar werd ook een moeder met een klein kind geinterviewd, of ze daar de nacht door zou brengen.Zij werd opgehaald, moest toen nog naar Zwolle.
Dus die persoon kwam later ook weer in de file terecht.
Mijn ouders wilden vrijdagmiddag om een uur of 5 naar huis, ik zei nog blijf nou hier, maar nee ze wilden per sé naar huis. Is natuurlijk wel wat voor te zeggen, de "oudjes" zijn hetliefst in hun eigen huis, maar over een ritje waar ze normaal een kwartiertje over doen, hebben ze nu 3 uur gedaan!
We werden wel ongerust hoor, je denkt toch, zou er iets gebeurd zijn, steeds geprobeerd te bellen en maar steeds geen antwoord.Uiteindelijk toch het "verlossende"telefoontje.
Vrienden van ons in Haaksbergen hebben 2 dagen zonder electriciteit gezeten.
Nou dat is ook "gezellig" hoor.Ze bleven toch liever in hun huis dan te gaan logeren.Hebben terracottapotten op het gas gezet en zo werd het toch nog een beetje warm ongeveer 17 graden.
Zo zie je maar weer dat één grote sneeuwbui kan zorgen dat je situatie van het één op het andere kan veranderen.
Wat erg jammer is dat er zo veel bomen afgeknapt zijn, zo middendoor gespleten. Vind het een apart gezicht dat er nog zo veel blad aan de bomen zit en er toch sneeuw ligt.
Geef mij ook maar de zomer hoor, lekker buiten zitten, fietsen en noem maar op. Die grijze lucht heb ik nu al weer lang genoeg gezien.
Gelukkig hebben we C-Fr. waar we heerlijk over de vakantie kunnen praten en leuke sites kunnen bekijken, waar meestal wel de zon schijnt.
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
27.11.2005 22:02
2 uurtjes te vroeg, maar ben morgen waarschijnlijk niet in de buurt van de pc.
HIEPERDEPIEP..HOERA!
Lilian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne dag toe en vele gezonde jaren erbij.
Annemieke
ps. Rumtaart beter gelukt dan de tarte tartin?
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
27.11.2005 23:02
Stonden vanavond voor Go Planet in Enschede, ging de voorstelling van Holiday on Ice niet door, vergeefse reis. Teveel sneeuw op het dak en dat dreigde te zwaar te worden.
, Datum:
27.11.2005 23:45
Gerrit dan ha'j onmiddellijk richting ons mutt'n komm'n om koffie te drink'n, dat ha'r misschien de teleurstelling nog enigszins binnen de perk'n könn'n hoal'n :-)
Ik zag het berich vanoav'nd op 't nie'js van dat instortingsgevaar.Ook het dak van Hartman distributiecentrum hef 't begev'n.
Bint jullie zo onverichterzake weer teruggoan. Jammer.
Geplaatst door: ome bob 
, Datum:
27.11.2005 23:59
Lang zal ze leven
lang zal ze leven
lang zal ze leven in de gloria
in de gloria
in de gloria
hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaa
gefeliciteerd lilian, en een fijne dag
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
28.11.2005 08:26
Lieve Lilian,
't is inmiddels niet meer de eerste keer dat ik 't zeg, maar ik meen het nog steeds....
Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
... en een hele fijne dag toegewenst, ondanks alle winterse viezigheid....