Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
28.11.2005 10:12
Lili@n,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag !!!
Koffie, ja graag. Gebak, eigenlijk niet, maar omdat jij jarig bent, graag !
Heb je leuke kadootjes gekregen ???
Ik wens je een hele gezellige dag !!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
28.11.2005 10:26
Lilian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ook namens mijn collega. Een hele fijne dag met veel kadootjes, bloemen en natuurlijk taartjes!
Brenda
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
28.11.2005 11:57
Ik kan ok niet achterbliem. Lili@an van harte feliciteerd met oen verjoardag. Nog völle joar'n.
Wej bint gistern ok via D weer terugge goane, moar ik had de auto vol. Dan kuj niet zo moar eem bin'n val'n en met veor oe wildvrömde persoon'n op de koffie komm'n, aanders hadde wej zeker anne komm'n.
Geplaatst door: Jolanda 
, Datum:
28.11.2005 13:35
Lili@an,
Ook vanuit het westen een hele fijne verjaardag toegewenst
Groetjes,
Jolanda
Geplaatst door: Cara 
, Datum:
28.11.2005 19:14
Hai lilian,
Ook vanuit berkel rodenrijs, van harte gefeliciteerd, maak er een spetterende dag van, met stapels cadeautjes, lekker stukje appeltaart (hoewel de valappels zijn toch zeker wel op nu?). Nog tig jaren voor de boeg, het leven begint pas.
Groetjes,
Cara
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
28.11.2005 19:46
Mensen allemaal hartelijk bedankt voor jullie felicitaties,ik vind het h.s. leuk dat jullie er allemaal aan gedacht hebben.
Geplaatst door: alca 
, Datum:
28.11.2005 21:28
Hallo Lilian!
De dag is bijna om, je zit ws. lekker te genieten van visite maar het kan nog: van harte gefeliciteerd en nog vele jaren!
Carolien
Geplaatst door: ® Jolie 
, Datum:
28.11.2005 22:55
Lillian, van harte en nog veeeele jaren.
Geplaatst door: LoneRanger
, Datum:
29.11.2005 00:01
Van harte gefeliciteerd Lilian, en nog vele jaren!
, Datum:
29.11.2005 00:34
Carolien, volgens mij heb ik je "verwisseld" met Caro, die ik altijd Cara noem, dus als je een berichtje hebt gehad met Cara erin, dan weet je hoe dat zit.:-)
Ik kon het niet laten om toch nog even hier te kijken, als afsluiting van de dag.Nogmaals allemaal hartelijk dank voor al jullie felicitaties, het heeft er ook aan bijgedragen dat ik een gezellige dag heb gehad samen met alle "telefonades" en visite.
En over de taarten gesproken.........er is nog wat over..........
Geplaatst door: alca 
, Datum:
29.11.2005 22:50
Hoi Lili@n!
Ik heb geen mailtjes van je gehad die niet bij mij 'hoorden", hoor. Was niet bekend hier onder Caro of Cara.
Maar je hebt veel lieve berichtjes/reacties gestuurd naar mijn verhalen, o.a. over de beroving die we hebben meegemaakt in onze slaap.
Weet je het nu weer? Groetjes, Carolien
P.S. Leuke dag gehad ennuh......... veel restjes over??
Van al dat lekkers?
, Datum:
01.12.2005 00:21
Hallo Alca, natuurlijk weet ik nog wie je bent hoor, ik vergeet je niet zo snel meer, maar ik was je echte voornaam even kwijt, vandaar mijn opmerking en was even bang dat ik een mailtje naar de 'verkeerde' persoon had verstuurd.
De laatste stukjes gebak zijn vandaag opgepeuzeld.Vanmiddag op pad geweest met mijn dochter voor een cadeautje die ze moest kopen voor school voor
de Sinterklaasviering.Omdat ze in de bovenbouw zit, hebben de kinderen lootjes getrokken en dan weet je het wel.Voor een "paar"centen toch een leuk presentje zien te kopen. Liefst een paar dingen.Winkel in,winkel uit,overleggen,wat wel en wat niet. En nu nog de grootste opgave: Het gedicht
en de surprise!
, Datum:
01.12.2005 00:52
GJ jij was ook nog laat op de chat :-)
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
01.12.2005 06:56
Nou Lilian... a's ik 't zo zéé... was ie anders ok neet vrog...(of bienoa wal)
Fijn hé, gedichtjes maak'n, kadootjes uutzeuken, ollemoal loopt ze d'r oaver te mopperen, iedereene zeg dat'e 't absoluut neet kan.. en temee rolt d'e weer de mooiste dinge oaver de toafel!
Ik bin d'r mooi kloar met en denk maar niet dat het bie mie vanzelf geet heur. A's echte Hulpsunterkloas zijnde, krieg ik d'r hier altied extra taken bie... ;-))
Geplaatst door: Caro 
, Datum:
01.12.2005 11:41
Hai Lilian
Ik heb de goede reactie gekregen hoor (op mijn pretboeket), maak je maar niet ongerust ;-)).
Zo te horen hebben er genoeg mensen aan je gedacht!!!!
Ik loop je schijnbaar de laatste tijd mis op de chatbox, zit daar vaak gezellig met GJ te hangen.
Tot gauw.
Groetjes,
Cara/Caro
of eigenlijk gewoon Caroline (hihi om het makkelijk voor je te maken!!!)
, Datum:
01.12.2005 22:36
'Caraatje' dat heeft het juist niet gemakkelijk gemaakt :-) Er was nog een mailtje van een Carolien en toe begon ik te twijfelen.Maar dan is het toch goedgekomen.Bedankt voor je boeket, Ik ben inderdaad verwend met 13 mailtjes en nog eens 14 verjaardagskaarten, dus het kan niet meer stuk.
GJ was gisteren net afgesloten toen ik net inlogde, ik was vreselijk laat, maar dat is "gewoon".Wilde nog even naar m'n mail en laatste 50 meningen kijken en fiets dan natuurlijk langs de chatbox.
De hele week 's avonds al wat gehad, geen tijd om op een fatsoenlijk uur hier te zitten.
Geplaatst door: diana
, Datum:
02.12.2005 08:54
Ben gisteravond wezen winkelen in Zwolle.Na eerdere goede berichten
van jullie hebben we koffie gedronken bij Dunnink en natuurlijk met de beroemde Zwolse bol. Nou heerlijk hoor, wel erg veel maar je slaapt er goed op met al die advokaat en boerenjongens. Een goede tip!!
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
02.12.2005 12:56
Tsjongejonge, dat klinkt als muziek in mijn oren....
, Datum:
03.12.2005 00:01
Doar mu'w dan ok onmiddellijk noar too Annechie, ie wilt toch ok wa zo'n smakelijke bol preuw'n? Toch leuk Diana da'j oons dat hier efkes loat weet'n.
Hef dat gekuier van oons hier toch nog wat oplèwerd.
Den Kloas den brengt oons wat, meer ik bin dat geschrief noe wa zat.
, Datum:
03.12.2005 23:21
Wat ik mij toch afvraag op dit tijdstip van het jaar: Wat is er met Linda gebeurd? Waar is ze gebleven "onze" hardwerkende en hardlopende postbode?
Kom je nog wel eens hier langs? Hoe is het met je gegaan na de zomervakantie
en hoe is het met je broer? Straks komt de tijd weer aan van kaartjes versturen en als je nog steeds dezelfde baan hebt, wens ik je heel veel sterkte in de komende weken.
Voor degenen die Sint op bezoek krijgen, allemaal een fijne middag/avond.