Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
31.12.2005 01:29
Die 'cijfers'Tara dat is wat. Ik hoop voor jou dat het in 2006 bij jou en bij mij beter wordt met de cijfers. :-) Prettige jaarwisseling allemaal.
Geplaatst door: Tara 
, Datum:
01.01.2006 00:43
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
01.01.2006 02:24
Hallo Tara,
was binnen 10 seconden helemaal nuchter.
Ik keek naar het beeldscherm; ik keek naar mijn toetsenbord.
Hoe zet ik die cijfers stil??!! Niet dus...!
Hoe kunnen kille kale cijfers een mens van streek maken?
Bij mij is het gelukt.
Allerlei gedachten flitsen door mijn hoofd maar het lukt me niet ze op te schrijven. Ik stop maar.
, Datum:
01.01.2006 03:30
GJ, kom net van de buren en daar weten ze "alles" van de meststof waar we het hier al zo lang over hebben, ik heb de naam nu nog "fris"in mijn geheugen, vandaar dat ik het nu meteen hier opschrijf:
Het goedje heet N P K 12-10-18 chloorarm en de stoffen zijn dus natrium,fosfor en kalium. Hè, hè, dat is dat :-) Welterusten.
Tara leuke website, maar ik begin er wel een andere keer aan :-)
Jan,ben je nu weer blij dat alles achter de rug is? :-)
Geplaatst door: Tara 
, Datum:
01.01.2006 12:36
tja, Jan,
ik had ook dat gevoel toen ik deze site voor 't eerst bekeek: Planet earth is blue and there's nothing I can do.
Naar 't schijnt om hier verbetering in te brengen, we eerst bij onszelf moeten beginnen.
Als dat geen goed voornemen is?
ps: op E-bay is er een overaanbod van alle nutteloze kerstcado's van vorige week en waar mensen nu al vanaf willen...GSM, LCD,GPS...en vergeet ook de reukwaren en massagetoestellen niet (waar zijn we mee bezig hé!)
, Datum:
03.01.2006 01:17
Ben benieuwd GJ of je dezelfde kunstmeststof bedoelde.
Annechie hoo hei't met de nie'je pc? Dut 't a zo a'j 't hebb'n wilt?
Sol Rivi a terug wèn met de lange latt'n?
Jongs ik mis oe dagelijkse column hier! Ie hebt toch allemaol nog 'n betje vakaansie?
Annemieke hei't allemoal in orde kreeg'n met oew behang?
"Jol" mijn mailtje nog ontvangen?
, Datum:
03.01.2006 01:29
Hallo Lili@an,
ik dacht dat ik 'n nachtbraker was maar jij mag er ook zijn!
En ik ben redelijk goed door de Kerstdagen heen gekomen.
Vrienden over de vloer; een hapje en een drankje.
Sorry nog over mijn gezeur over godsdienst en aanverwante zaken.
Ben meestal nooit zo. Héél af en toe.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
03.01.2006 08:06
Mogge jongs en deerns!
Ik bin d'r weer, ik bin trouwens niet weg'ewes heur, ik was allenig knap druk met al die feestdaag'n en biebeheurende logées! Ik zal't nog één keer zegg'n(want ie blieft d'r met gangs..): Allemoal een heel fijn en gezond 2006 toegewenst van oons!
Nee Lilian, hij is d'r nog neet! Wie bint nog steurig in verwachting van oonz'n niejen Pc, maar ja, ie weet hoe of't geet met die daage, 't duurt allemoal 'n betje langer a's aans... Wie mut nog maar efkes geduld hebb'n..
Woar wie 't trouwens laatst oaver hadd'n Lilian, zol Anno hier noe echt nooit 'ns meer efkes um 't heukske kieken, toch raar heur...
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
03.01.2006 23:17
Hallo allemaal, natuurlijk ook van mij een goed, gezond en gelukkig 2006. Ik hoop dat jullie allemaal zonder kleerscheuren de jaarwisseling overleefd hebben.
Wat is het rustig hier, iedereen weg voor een paar dagen?
, Datum:
03.01.2006 23:48
Het is hier inderdaad na rustig, het zal wa weer op gang komm'n as het normale ritme maar weer is terug ekeerd.
Bedankt allemoal veur het beantwoord'n van miene vroag'n, d'r is hier verder ok nig völ níe'js te meld'n.
Ik heb jullie trouwens helemaol nog gin Gelukkig Nieuwjaar too e wenst, dat he'k dan noe bie diss'n edoan :-)
En Jan ik heb geen hard feelings hoor, dus je hoeft je echt niet te verontschuldigen.Overigens bekijk ik altijd met interesse je bijdragen op het forum. Jij weet veel hoor, mijn complimenten,veel gereisd zo te zien.
En over dat laat op, praat me er niet van, het is steeds erger geworden, het wordt nu dus echt weer tijd de tijden weer aan te passen. :-)
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
04.01.2006 23:34
Zo, even deze pagina weer op blad 1 gezet, welterusten
, Datum:
04.01.2006 23:44
Ie bint mie net te snel of wés Gerrit, ik was nl. hetzelfde van plan.Ze bint allemoal op 't rabbat, disse wèk, lik het wa.
Hebt jullie het allemaol a veur mekaar met die zorgverzekering? Dat is mie toch ok 'n oetgezeuk, meer het loont zich wa a'j all'ns is efkes good doorlèst en op 'n rie'j tje zet.
Geplaatst door: ® Anniechie 
, Datum:
05.01.2006 08:42
Wo'j hier neet van die nare dinge neum'n Lilian?!
Zorgverzekering, zorgtoeslag, spaarloon, levensloopregeling.... helemoal gestoord raak ik d'r van, gefrustreerd ma'j 't wal neum'n.... en dan kom ik 't hiet ok nog weer teeg'n, op mien geliefde topic... Help !!!
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
05.01.2006 15:25
Hallo allemaal,
Ja we zijn weer helemaal heel terug met alles.
De beste wensen had ik al op die topic van Johan gedaan, maar voor degene die dat niet gelezen hebben: DE ALLERBESTE WENSEN VOOR 2006 !!
We hebben een hele goeie week gehad, de skiërs hebben volop kunnen skiën en mijn moonboots hebben dagelijks de buitenlucht gevoeld. Gelukkig was de zon ook regelmatig aanwezig. Maar, dat kun je je hier amper voorstellen, het was op een gegeven moment boven op de piste wel -23 en in het wandelgedeelte -15 graden !!
Verwachtte ik een lange heenreis (die was normaal - 12 uur), de terugreis was nog "iets" langer (18 uur).
Inmiddels liggen de mutsen en wollen wanten weer schoon in de kast en houden we ons nu bezig met de, ja, ja, ja . . . zorgverzekering en oh, oh, oh . . . de lijfrentepolis ! ! !
Idd Annechie, um gek van te wöddn ! 't Is nie zo, daj deur de boom 't bos nie mear ziet, aj oe ömdreit ziej alleen nog mà bos en bos en bos.
Wie richt oons mà op de kollektieve anbieders van oonzen laatsten baas, doar kriew in ieder geval 10-15% korting, mà ja, dat bint ok nog es wear 3 veschillnden !
Veurlopig hèw nog ruum vieftig daang de tied . . . . .
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
05.01.2006 17:44
Toch ok nog wear wat leuks: ze belln net van de Toyota op dat oonze nieuwe Corolla binn ekomm was en daw 'm volgende wekke op könt haaln. Mà veur die tied gauw toch nog wè ears hèn kiekn, stel oe veur dat ze 'n verkearn besteld hebt !
, Datum:
06.01.2006 00:57
Ma'j d'r oe wa meteen winterbaan op loat'n zett'n :-)
Ik wus nig Annechie dat ik oe helemoal op 't verkeerde been heb e zet, met den "ie weet wa wat" ik zal 't hier nig meer neum'n.Ik was er zo zat van het gung hier ok a de heeln dag niks aans oawer dat gedoo.
En umdat hier geen mense wat har schreev'n bin ik doar meer oawer begunn'n, waor 't hart vol van is.................
Vanof vandaage goa ik um ANNO reup'n, ze hadd'n 't d'r vanoavund ok a oawer op 'n chat.Woar zit e toch? Hef Jolanda geen e-mail adres van um?
, Datum:
06.01.2006 08:04
Wéé'j wat Lilian,
Volgens mie hef iederene n'n hekel an al die nieje regelgevingen, iederene löp d'r oaver te karmejakk'n en te jammeren, wie dat toch bedacht hef? Ik geleuve dat wie 't hier maar mut boycott'n, dan hoale wie 't hier teminst'n gezellig....
Ja, ANNO.... Ik denke dat wie 'm maar gewoon mut bliev'n neum'n. Ik begriepe d'r ok niks van, d'r is volgens mie nooit wat 'ewes en ineens wass'e vot. Ie zoll'n hoaste denk'n dat d'r wat gebeurt was! Ik denke dat zelfs Jolanda gin adres van 'm hef, hij hef zich altied heel anoniem 'ehoal'n. Jammer, wie hebt al 'n hoop wille 'ehad met mekare...
, Datum:
06.01.2006 15:46
Oooh, bienoa vergett'n.. Rivi, gefeliciteerd met de nieje aanwinst! Ik was vanmorgen efkes in Heino en doar stond mie net zo'n prachtexemplaar veur de neuze, mooooooi!
Alle kunnigen de groet'n trouwens... Ennuh, goodgoan!
, Datum:
07.01.2006 00:07
Rivi, bin ie a goan kiek'n of ze wa de juuste auto heb besteld? Zo joa dan goa ik oe hier ok feliciteer'n.
Annechie ie zit ok oaweral :-) te gengel'n :-) Ik zal dee bewuste oonderwerp'n nig meer anhaal'n hier. Ie hebt helemoal geliek, wie bint d'r zat van.
Ie sölt ok wa zo'n mailtje hebb'n kreeg'n vanoavund? Hoe komt ze d'r op um dat allemoal oet te denk'n.Ik mos d'r wa um lach'n, alhoewel ik mie ofvroag
of den één'n foto ginn'n "majesteits"schennis is :-)
, Datum:
07.01.2006 00:11
Vrouwen; word je stapelgek van.
Wil ik reageren op een vraag over Camping Lou Village is ene Lili@n me voor geweest. Kennen jullie die?
En dat was niet de eerste keer. Zijn vrouwen zo snel of word ik een jaartje ouder?