Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
07.01.2006 00:48
Jan, mea culpa, mea maxima culpa :-)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
07.01.2006 00:55
Hé Lili@an,
was jij dat?
Goh, dat latijn breng allerlei herinneringen naar boven.
Maar daar hebben we het al over gehad.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
07.01.2006 01:22
Jan, dat komt denk ik omdat vrouwen meerdere dingen tegelijkertijd kunnen doen!
Brenda
Geplaatst door: Jan 
, Datum:
07.01.2006 01:29
Praten en breien? Gut, gut, wat zijn wij vrouwen toch goed!
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
07.01.2006 15:21
Ja, wie bint gistern wèzen kiekn noar oonze nieuwe Corolla-Verso as opvolger van oonze Corolla-wagon. De kleur is 't zelfde, mà 't zut d'r ollomoale net iets aanders uut. En ie stapt d'r zo mooi hoge in !
Wie haddn d'r à winterbaandn bie besteld Lili@n, mà die haddn ze nog nie binn, dat schient muulijk te wèèn op 't oongblik. Teeng volgende wekke donderdag zal't wè veur mekare wèèn, want dan kuw'm ophaaln. Hef mien ega nog effies de tied öm dissen "uut te mestn" (valt wè met heur).
Annechie, was ie in Heino, dan was ie ok 'n knap ène uut de buurte !!
, Datum:
08.01.2006 00:25
Vin ie ok nig Visje, dat Jan zich nog wel aardig "op de teentjes" getrapt voelt? Of is dat alleen maar verbeelding? :-()hihi. Jan zie er de humor van in !Was natuurlijk weer beter geweest dat ik er niet over begonnen was.
, Datum:
08.01.2006 00:39
Nee, Lili@n, Jan voelt zich echt niet op zijn teentjes getrapt.
In tegendeel zelfs: ik zit altijd te gniffelen (leuk woord!!) als ik zulke opmerkingen plaats. In een andere topic heb ik dagen in de clinch gelegen met een Fries (Abe!!) omdat hij vond dat elke niet-Fries een Hollander was.
Nou, ik ben geen Hollander maar een geboren Brabander uit de Peel.
Wij (Abe en ik) haalden alles uit de kast om elkaar maar dwars te zitten.
Heb enorm genoten. Maar...op een gegeven moment dacht iemand dat we echt serieus bezig waren om elkaar af te maken.
, Datum:
08.01.2006 22:34
Ja Jan, ik kan praten en breien tegelijk en dan ben ik ook nog Fries ;-)
Ik heb trouwens nog een mooie site voor je: www.friesland-campings.nl!
Kom eens langs in Friesland zou ik zeggen.
Brenda
, Datum:
08.01.2006 22:53
Hallo Visje,
was dat even schrikken toe ik jouw site geopend had.
Campings aan het water waar je kan watersporten. Watersporten? Het idee al.
Tot groot verdriet van mijn vrouw (dochter van een zeeman) ben ik allergisch voor alles wat maar enigszins riekt naar iets doen bij/in/op/onder water. Behalve af en toe een teen in het water op een strand. Zit waarschijnlijk in mijn Brabantse zand-genen.
Ben wel eens in Friesland geweest hoor. Een SVR-camping in het Gaasterland en een keer een Kerstvakantie in een huisje onder Appelscha.
En ook nog op een camping op Terschelling. Wel veel water in de buurt.
, Datum:
08.01.2006 23:10
Goh Jan, dan hoop ik niet voor je dat er veel water uit de lucht komt vallen tijdens je vakantie :-p
Brenda
, Datum:
08.01.2006 23:22
Ook in Brabant wil het wel eens regenen hoor. En ook in Rotterdam waar ik nu woon. Je bedoelt toch niet te zeggen dat alleen Friezen het ongemak kennen van regen op hun hoofd.
Is trouwens wel knus en romantisch: 's avonds in je slaapzak en het geluid van de regen op je tentdak. Moet 's morgens natuurlijk wel over zijn.
, Datum:
08.01.2006 23:31
Ik zou zeggen Jan, kom eens op de chat!
Brenda
, Datum:
09.01.2006 16:27
Jan,je houdt er van de boel een beetje te stangen,maar dat wist ik al wel hoor, ik zat ook maar weer een beetje te jennen.....overigens dat voorstel van Visje is nog niet zo'n gek idee.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
09.01.2006 16:54
De chat??????? wanneer is het moment om binnen te vallen???????
, Datum:
09.01.2006 22:30
Nu bijvoorbeeld! Jan ik heb gisteravond 10 min. zitten wachten op je op de chat.
Brenda
, Datum:
09.01.2006 23:26
Lieve Lili@n en Brenda (mag ik toch wel zaggen, hè),
chatten is een verslaving. Ik kan het weten. Wat ik nu doe op het forum is meer dan genoeg voor mij. Sorry.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
10.01.2006 08:33
Goedemorgen allemaal,
Hier wa'k wel weer! Ja Rivi, veur zo'n Tukkertje vanachter 't krant'npapier is't aardig uut de richting hè, d'r zol bienoa zo n'n Tom-tom an te passe komm'n! Gekkigheid, vriejdagsmorgens werk ik altied in Heino, aardig bie oe in de buurte dus! Hè'j um inmiddels al, den mooi'n auto...?
Lilian, armen stakkerd, hoe'st met oe, he'j de neuze al bienoa verslett'n, a's 't met de mond nog maar good geet... ;-))
Hoe is't met Brenda, good te passe.. en Gerrit, altied nog druk, druk? Kan't wèèz'n dat ik Yeoman de laatste tied misse hier, of zit'ie net a's ik af en toe een paar dagen stiekum stilletjes mee te lèèz'n umdat ie efkes niks te vertell'n hebt...?
Jan, ik bin't met oe eens...
Tsja, en dan natuurlijk Anno, ik blief roop'n....ANNO !
Geplaatst door: ® Annechien 
, Datum:
10.01.2006 08:45
Ik zag trouwens net dat 'Uylenspiegel' weer op 't forum is.. :-)
Geplaatst door: froukje
, Datum:
10.01.2006 17:24
Ik ben een genietende lezer van deze topic, ik mis ook een aantal mensen bijv. de razenddrukke Linda de postbode,en Flexmaster die de zaak altijd aardig op stang wist te jagen waar zijn ze gebleven?
Geplaatst door: Gaait
, Datum:
10.01.2006 17:49
Geet 't dit joar weier met als al dee aander
Dan zal 't weer nog heel vake wier veraander