Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Filosoof 
, Datum:
11.01.2006 14:34
Ja, dat zal het zeker....
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
11.01.2006 16:53
Ik denk dat Flex wel op de Beurs staat in Utrecht.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
11.01.2006 18:58
Gaait, volgens mie hei'j 'n klein spelfoutje maakt, meer dat mag em de pret nig drukk'n.:-)mut "met"gin "net" wèn?
In ieder geval is 't mooi dat d'r toch nog leu bint dee hier of en too kiekt en dan ok nog wat schrieft, want dat is natuurluk 't mooiste.
Jan, ik begrijp uit je verhaaltje dat je dus niet meer wilt chatten,vanwege
de verslaving, heel herkenbaar, maar het slijt.Soms gaat het gewoon over en soms blijft het "hangen" en kun je het "doseren" (eigen ervaring).
Het was maar een idee, we hadden het wel gezellig gevonden.
Annechie, proat mie d'r nig van, 'n loch as 'n baviaan oonder de aarm'n en 'n kop as 'n paprika en watt'n d'r in.
Wee'j wat 't is: ie waardeert het gezond wèn pas, a'j zeek bint.Ik hop da'k 't
slimste had heb.
Gerrit hef 't de laatste tied völs te drok met zien werk en Yeo he'k ok a lang niks meer van heurt, misschien hebt ze 't doar ok te pakk'n?
Ik zag inderdaad dat "ons aller" Uil is teruggekeerd op zijn nest.
Waar Flex is gebleven is ook een vraag.
Haagse Harry was ook altijd een gezellig bijdrage.
, Datum:
12.01.2006 00:41
Ik kan 't nig hebb'n as diss'n topic op 'n twee'n blz.kump.
Jolan bedankt voor je herinnering, ik had al 2 dagen de mail niet gelezen.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
12.01.2006 11:24
T'is weeral zover.......mijne 2 katinnen moeten buiten dag en nacht...Er loopt daar in mijne tuin een prachtige rosten kater rond..,dit is voor mij de voorbode dat de lente in aantocht is ......amai,normaal beginnen de katers pas te jagen in februari.???Maar alé ze voorspellen een droge zomer in frankrijk dit jaar,we gaan moeten een plekje zoeken bij de bergen om ons caravanneke te placeren,ik ga zeker niet naar het zuiden want droog betekent weer meer kans op bosbranden.....En er gaan weer veel kleine riviertjes droog staan ?????hou er rekening mee als je je camping uitkiest....SEE YOU ;;
Geplaatst door: jeweetwelwie 
, Datum:
12.01.2006 23:35
Maak je geen zorgen,
om de dag van morgen.
Ik pluk de dag, elke dag weer,
maar moet nog steeds aan je denken, keer op keer
Geplaatst door: Jan 
, Datum:
12.01.2006 23:37
Hè.....is het al zo ver!!!!
Ik dacht dat we pas in januari zaten.
, Datum:
13.01.2006 00:42
Duurt nog nog even tot precies 14 februari a.s.:-)
Annechie nog van harte proficiat met je weet wel wat!
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
13.01.2006 00:49
Dank je wel Lilian...heb net de afwas weer klaar.
Geplaatst door: ® jolie 
, Datum:
13.01.2006 00:51
Ja Annechie, de borrel was lekker. Heb je de afwas klaar?
, Datum:
13.01.2006 00:57
Ha Jo,
Ja alles 'glad'...Flink hè? Noe as de gesmeerde bliksem noar bedde. Gezellig was't weer...
, Datum:
13.01.2006 01:06
Jolie ie bint toch moar weer 'n bofkonte! Har ie nig efkes met könn'n help'n met den ofwas? :-)
Wie hebt ons 'n heel'n oavund in 't zweet zitt'n te werk'n um mooie ketttingen te maak'n.
't is jammer dat wie hier nog gin plaatjes bie könt plakk'n!
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
13.01.2006 01:09
Kletsen over de afwas?
Ik had jullie in de loop van de tijd toch hoger ingeschat!!!
, Datum:
13.01.2006 01:30
Wie kletst helemoal nig oawer de ofwas, wie hebt 't hier oawer heel aandere ding'n Jan, goa gauw noar bedde, 't is d'r tied veur. :-)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
13.01.2006 01:48
Jolie klets'n helemoal nig oaver de ofwas.
Waarover dan wel? Afwas/ofwas is volgens mij met de handjes in het sop om de de kopjes, bordjes en pannetjes weer schoon te krijgen.
Maar misschien is het woord a/ofwas heel iets anders in jullie dialect.
Maar wat????
, Datum:
13.01.2006 07:34
Ie hadd'n wal geliek Jan. Noa n'n verjeursdag steet 't aanrecht knap vol en mut hier de handjes nog oalderwets in't sop. Good um töt ruste te komm'n... ;-))
Geplaatst door: ® guusje 
, Datum:
14.01.2006 18:32
lilian, een tijdje terug hadden jullie het over verdwenen knoppen van hortensia's. Vanmorgen stond er een stukje over in "de Gelderlander". Er wordt niets gestolen hoor, het is gewoon een natuurlijke oorzaak: de oude bloemen zijn weg, maar de stengel is lichter van kleur en daarom lijkt het dat er knoppen weg zijn..... Geen zorgen dus!
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
14.01.2006 19:40
zin de west vloamse mensch op negeer gezet ier???,,
, Datum:
14.01.2006 19:54
Nee heur Bonasera, ik hoppe da'j geliek hebt met die katt'n van oe, het veurjoar kan mie neet gauw genog komm'n......
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
14.01.2006 22:09
Guusje, mijn hortensia's zien er echt uit alsof er met een snoeischaar in is geknipt hoor. Verse scherpe snede te zien, niet alleen of de oude bloemen er gewoon af zijn. Het blijft voor mij nog steeds een raadsel, maar bedankt voor het meedenken in elk geval.
Groetjes Bonasera! Ik lees je berichten graag hoor.
Brenda