Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
21.03.2006 12:55
Ben toch benieuwd wat komkommer in het Twents is :-)
Geplaatst door: W!m 
, Datum:
21.03.2006 12:56
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
21.03.2006 12:59
By the way .;Het is mijne verjaardag vandaag mensen..
Zijn der geen kommerschijfjes in ed sla zeker,van toeval gesproken...
Geplaatst door: Ko
, Datum:
21.03.2006 13:01
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
21.03.2006 13:12
hey maateke, nen gelukkigen hé...xxx (kmoe nie wete oeveul zulle, mó kreuze da'k zi'n.)
, Datum:
21.03.2006 13:25
tara 57 joar ol maske ze begin te wege !!!!!!hahahaaah
e nog e moppeke derbie.
Zegt de ene bil tegen de ander:
Schat wordt het niet eens tijd dat we gaan trouwen?
De andere bil zegt nee.
Waarop bil zegt maar waarom?
Zegt de andere bil, ja bij de minste scheet gaan we toch uit elkaar.
Geplaatst door: ® berny 
, Datum:
21.03.2006 14:23
Beste bonasera, van harte gelukgewenst met je verjaardag! Eindelijk eens een leuke mop, trouwens; mijn complimenten ook voor die oergeestige vondst van die 'gecodeerde damesbillen' op de wc-topic, ik lachte me helemaal krom.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
21.03.2006 15:43
Bonasera..
Van harte gefeliciteerd, een hele fijne dag en nog veel gezonde jaren toegewenst. Nu weet ik waarom de zon vandaag zo uitbundig schijnt... 't is vast ter ere van jouw verjaardag... ;-))
Jan, als je nu eens een extra mooie cd van Queen Ida wil, dan moet je eens een van haar franstalige nemen ... zo mooi!
, Datum:
21.03.2006 16:11
Bij onze Centrale Discotheek zijn vijf titels te huur.
Cookin'with Queen Ida
Caught in the act
On tour
Back on the Bayou
Cookin' zydeco
Alleen op "On Tour" staan alleen Franstalige titels. Bedoel je die CD of is er nog 'n andere?
, Datum:
21.03.2006 17:46
Precies.. die bedoel ik! De bovenste heb ik ook, ook prima, maar 'on tour' vind ik persoonlijk veel mooier.....
, Datum:
21.03.2006 17:58
Als ik de andere CDs voor je moet branden dan geef je maar gil via m'n e-mailadres.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.03.2006 00:13
Bonasera van harte gefeliciteerd en een gelukkig en gezond nieuwlevensjaar toegewenst.
, Datum:
22.03.2006 09:05
Dank aan de iconen van deze topic voor de gelukwensen..;
\_/ hierbij een glaasje champagne ;proost.
, Datum:
22.03.2006 20:47
Lili@n,
niks van aantrekken, hoor!!
, Datum:
22.03.2006 22:35
Lilian.........
Wie wies is is stille deerne! Niks van antrekk'n heur... de sukkels !!!
Jan, ik heb een klein beetje vertraging, antwoord volgt.. ;-))
, Datum:
22.03.2006 22:53
ik was even weg, en geloofde mijn ogen niet...hoe iemand zo'n topic durft te openen...en nog wel lilian, die voor iedereen altijd bezig is! Zo zie je maar dat intyernet ook een open riool kan zijn; aan de andere kant zijn deze types het niet waard dat je er ook maar 1 seconde aan besteedt!
Het zijn gewoon een andere soort wezens veel negatieve energie enz. Ik probeer op de chatbox te komen - voor het eerst - maar dat lukt helaas niet, wegens iets met wachtwoord/registratie. Heb Johan gemaild hiervoor; ik wacht nu op instructies. Lili@n, ik weet hoe je je voelt, maar denk maar gewoon: ze is kierewiet.
, Datum:
22.03.2006 23:40
Berny, gefeliciteerd!! 't Is je gelukt om op de chatbox te komen!!
En nee, ik doe NIET mee!! Is voor mij TE verslavend.
Ben ontzettend jaloers op jullie.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
22.03.2006 23:42
Jan, dan klets je maar lekker op deze topic met ons! Ik geloof dat het Berny af en toe ook iets te snel ging :-)
Brenda
, Datum:
22.03.2006 23:51
ja, ik zit nog wat spastisch naar de verkeerde toetsen te grijpen; ik moet dat even netjes op een rij zetten, wat ik moet doen om niet alles 2 x te zetten door die enter-toets in te drukken... maar ik kom eraan!!!
, Datum:
22.03.2006 23:54
maar Jan, wat is er voor verslavends aan? 't is gewoon gezellig - al kon ik niet alles op tijd lezen, ook de mij gestelde vragen niet; gewoon omdat ik dacht dat ik te laat zou komen met antwoord.Maar praten met 4,5,6, is lastiger dan met 1 of 2 lijkt me.