Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
25.03.2006 12:55
Voor kapitein lili@n.
De beste stropers eten het meeste wild;
Hoge bomen geven veel schaduw.
De liefste vrouwen gaan bij de politie.
sorry.krijg het andré syndroom.
Geplaatst door: André
, Datum:
25.03.2006 13:39
Een Y hoort erbij ;-)
Sorry, kon 't niet laten. Nou ja, het is bijna Pasen.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
25.03.2006 17:56
Geplaatst door: ® berny 
, Datum:
25.03.2006 18:45
Waar Lili@n verschijnt
De tweespalt verdwijnt...
En met haar als hoofdbrigadier
is 't gauw uit met al dat gemier.
War een mooie 'lente-website' is dat, Lilian! Van die lange winter wordt je toch een partij melig...het komt precies op het goeie moment, die stimulerende sites! Tsjakkaaa...de zomer tegemoet!!
, Datum:
26.03.2006 00:11
Meld me wederom af om 0.08 uur wat betekent dat het nu ook meteen al een uurtje later is.
Mocht Yeo hier nog eens langskomen:Geen al te mooie berichten over zijn
ex-werkgever :-))
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
26.03.2006 00:15
Tja, het is maar goed dat hij daar niet meer werkt, ik zou er nog wat van gaan denken ;-)
Brenda
, Datum:
26.03.2006 00:48
hier agen tvan dienst 3e klas berny vande schorem)foremsdienst kleinpbobleemppje dossier yeo man zaak (handtastelijk0 handtasroofmet vrouw.werkgevr.met onduid.elyke informant brenda. moetik laytenliggen tot morgen voorhooft v.dienst (weekendroster). einde verslag
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
26.03.2006 01:57
De zoen van negers en van negerinnen
Is hier zo zwart gemaakt dat naar het schijnt
De negerzoen uit Nederland verdwijnt
Al is zo’n zoen wel lekker wit van binnen.
Dus moet ik maar iets anders lekkers zoeken.
Gelukkig viel mijn oog op jodenkoeken.
Driek van Wissen
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
26.03.2006 11:54
Ja zeg...
Wie hef 't ooit zo zolte egett'n... dat een negerzoen gin negerzoen meer heet'n mag.. en dat terwijl niemand door ooit iets lelijks mee hef bedoelt !? Jsjongejongejonge, hebt ze noe niks betters te bedenk'n?
Wat is de volgend spieker die ze op leeg water goat vind'n...
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
26.03.2006 12:52
Idd Annechie,
Now dan zeg'n wi'j toch Knegerzoen....;-)
, Datum:
26.03.2006 15:11
Een nieuwe lente en een nieuw geluid...enz. mohhgge allemaal; i.v.m. het uur 'vooruit' heb ik maar besloten de midag om Punkt 15.12 Uhr te laten beginnen, dan kan die sufferd van een hulpagent berny ook nog even bijkomen van z'n volstrekt overbodige nachtwake op dit forum.
Agent 1e klasse Jan, die in het gelukkige bezit is van facetogen die blijkbaar in enkele minuten het hele web, incl. alle sociaal-politieke sites, kunnen overzien, zou bij het speuren naar schennis op deze site een belangrijke rol kunnen vervullen, als hij al niet te zwaar belast was in zijn rol van informant, in welke rol hij onmisbaar is op deze plaats. Zijn brede kennis, zijn onuitputtelijke bestanden zijn al menige nooddruftige kampeerder van pas gekomen. Amen.
Geplaatst door: thea 
, Datum:
26.03.2006 16:16
te zoeken alternatieve namen voor:
Zigeuner schnitzel
Blanke vla
joden koeken
Arnhemse meisjes etc
van de dierenbescherming zullen straks de "gestampte muisjes" ook wel niet meer mogen
, Datum:
26.03.2006 19:53
Mooi sprökk'n Annechie en Berny.
Tsja dat met dee namen, dat is wat, hebt wie allemoal te dank'n an dat wie allemaol zo "verdraagzaam bint heden ten dage".Wie mai'jt alles, wie zeit alles en toch, wie könt geen van all'n meer wat hebb'n of wie bint annebrand.
Ik bin trouw'ns vandaag zo meu as 'n hond.Kump natuurluk van al dee uurtjes dee al te kot bin komm'n.:-))Hef niks te maak'n met de klok één uur veuroet zett'n.
Visje wie sölt Yeo is 'n luk better in de gaat'n hoal'n in 't vervolg.:-)
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
26.03.2006 20:31
, Datum:
27.03.2006 00:50
Joa, joa Yeo, noe de achterbokse antrekk'n..........:-)
Helpt meka as 't effn geet,
doarmet veurkom ie vake verdreet!
Gebroekt oene haan,woar 't neudig is,
ze bint oe dankboar..dat wee'k wis!
Dan he'k noe geen nie'js meer en meld ik mie weer of.
Kop in 't kussen en 't gat in 't stro
dan sloap ie zo!
O, joa he'k toch nog wat: Veur de kearls: Mien man löt vroag'n of ie nig wat zeet in oalde brommers.Doar zit nog wa flink wat muziek in zeg e en dat kon nog wa wat wèn veur oeleu.
, Datum:
27.03.2006 01:21
Hi Lili@n,
een paar dagen geleden dacht ik aan een opmerking van iemand op het forum. 't Ging over een pelgrimstocht naar Santiago. En dat moest dan gebeuren op een "oldtimer" brommer. Dat was jouw man natuurlijk!
Hij zat toch ook in een club/vereniging?
Ik vraag me af over welk merk we spreken: Tomos, Puch of Solex?
Ik was de trotse bezitter van een Tomos. Een hééél hoog, smal stuur, lange wapperende haren. m'n meissie achterop, zestig (!!) km per uur. En, oh ja, dat ding had een voetversnelling!!
Meid, meid, waar blijft de tijd!
, Datum:
27.03.2006 02:08
In dit heerlijke brommergeweld kan ik niet meekomen, Jan... mijn vriendje, die op de politieschool in Hilversum zat (ik noem geen namen) had een Jawa, en ik had een tijdje het volkomen l.llige merk Mobylette, type EEG (ik wou dat ik dit in heel kleine, bijna onleesbare lettertjes kon schrijven); sneu dus. Een ander vriendje, voetballer bij destijds Holland sport (waarvan ik je zo uit m'n hoofd de opstelling nog kan doorgeven) had een Sparta, en later een Kreidler Florett - met scheurend geluid haalde die wel 70 km/h.
, Datum:
27.03.2006 02:13
Een Mobylette?????????????????????
Da's voor wijven man!!!!
Een Kreidler was voor ons (langharig werkschuw tuig) voor vetkuiven!!
't Valt niet mee om twee onsmakelijke woorden te typen.
, Datum:
27.03.2006 02:22
Kijk, Jan, dat is nu juist wat ik had willen voorkomen...ik kon het niet kleiner schrijven dan het er staat...en nu wrijf jij nog even zout in de wond...Maar even serieus: je had bij ons de kikkers en de Plu's - daar is een boek van; ik behoorde bij geen van beide trouwens - de ene waren de Vogelwijkers, de andere waren de Indo's, zoals ze genoemd werden, en die hingen roind bij De gouden Paraplu, een cafetaria in een iets 'mindere' wijk een paarhonderd meter verderop; die gingen elkaar dus weleens te lijf, het had ook iets met meisjes te maken geloof ik.
Geplaatst door: berny 
, Datum:
27.03.2006 02:26
En wat ik dus vergeet, is dat beide groepen op die Puchs met hoog stuur reden, de ordi's hadden een soort breinaald met kattestaart achterop - wat de lol daarvan was...??? En het juiste model Puch had natuurlijk dat kekke ronde lampje, niet dat verwerpelijke latere model met twee kleine oogjes opzij ervan, als een slangekop; dat was echt wel wat minder.