Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
26.04.2006 19:59
Rivi völle plezier in de vakaansie en net wat Annechie zeg: heel weerkomm'n.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.04.2006 00:57
Het wödd'n toch wa tied dat ik effkes reageer hier: Rivi en Javi hoe kom ie op dee naam'n?:-)
Heeln gezellige tied ewenst doar in 't zunnige zuud'n.
Doo veurzichtig an, kiekt good oet, völ plezeer met mekare en ai'j doorginds bint solt inderdoad wa leuk wèn ai effkes laot weet'n da'j good bint anekomm'n.Geniet d'r van.
En al dee aanderen dee ook nog vot goat volgende wek,geniet d'r van,doot hènig an.
Wie sölt hier 't wark wa doon.Ie hebt warkpeerde en iet weet wa peerde :-)
, Datum:
27.04.2006 01:06
Gerrit hei'jt nog drok van de wek met al dee leu met hun woninginrichtingsspul?
, Datum:
27.04.2006 01:32
Geplaatst door: ® berny 
, Datum:
27.04.2006 01:50
Inderdaad schitterende foto's, Lilian, van dat arboretum - in de herfst ziet alles er daar prachtig uit; die paddenstoelen zijn ook niet mis trouwens! Je bent wel een goudhaantje (beter gezegd: goudhennetje) dat je in die streek woont. (Mijn eerste ingeving het woord 'goudhaantje' in hoofdletters te schrijven kon ik nog net op tijd onderdrukken).
, Datum:
27.04.2006 09:59
Ja..haaa...pas maar op met die hoofdletters,voor dat je het weet heb je "B"
aan je broek hangen :-)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
27.04.2006 23:55
Niet zelf verzonnen en 't slaat ook eigenlijk nergens op. Tenminste nog niet. :-)
ZO ZIELIG…
Oud worden is niet alles
je raakt goed in de dalles want:
mijn nieren klieren
…. wervels kieren
…. dijen dijen
…. heupen glijen
…. oren tuiten
…. kuiten muiten
…. billen drillen
…. knieën trillen
.. buikje zwelt
.. niemand belt
…. pigment sproeten
.. tenen die groeten
…. been dat wappert
…. gebit dat klappert
…. rug groeit krom
…. kop loopt om
………………………
Maar of ik wil ruilen???
Ach ruilen blijft huilen…!!!
, Datum:
28.04.2006 22:34
, Datum:
29.04.2006 00:55
Ik kende deze site al (uiteraard) maar je hebt volgens mij een van de mooiste wandelingen gekozen. Vooral het stadje Bruniquel is het al waard om minstens 100 km om te rijden.
Als ik me goed herinner staan op de site veel wandelingen in midden-Frankrijk: Avallon, Vézelay en en omstreken. In ieder geval zijn het wandelingen buiten de platgelopen paden.
Eigenlijk zou je een topic moeten openen over dit onderwerp: wandelen in Frankrijk.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
29.04.2006 03:37
Ze zeggen dan dat belgen Arrogant zijn.....
Amaai............ben fier belg te zijn........
, Datum:
29.04.2006 03:46
Schelden en/of het discrimineren van mensen is niet toegelaten.
, Datum:
29.04.2006 03:57
, Datum:
30.04.2006 19:51
, Datum:
30.04.2006 20:07
Hi Lili@n,
jammergenoeg staan de routes enz. nog niet op de site.
Jaren geleden hebben we een wandeling gemaakt in het bronnengebied boven Ootmarsum. Prachtig kleinschalig gebied op de Duitse grens: beekjes, dalletjes, bos (uiteraard), watermolens.
Één van die water watermolens heette volgens mij d'n Bels?!
Moet ik nog even nazoeken op 't intenet.
, Datum:
30.04.2006 20:11
, Datum:
30.04.2006 21:33
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
02.05.2006 07:34
Tsjongejonge, noe bint wie toch wal arg verre ezakt heur! Dat kump d'r noe van, Berny weg, Rivi weg, Lilian ok 'n betje druk denk ik, dan löp 't helemoal uut de hand! Ok ik goa zometene 'n hof weer in, maar ik mos oans spulleke toch efkes van de ondergang redd'n!
An de lèèzers lig 't trouwens neet dat wie inmiddels op pagina twee stun'n, lèèzers hebt wie nog steeds genog..
Leeve leu, leeve lèèzers, a's ieleu noe ok 'ns efkes 'n kleinigheid achterleut'n, 't hooft niks hoogdravends te wèèn, 't hooft ok neet in 't dialect, 't mag zoals 't oe zelf uutkump... Dan konne wie ok 's efkes van oeleu geniet'n...
, Datum:
03.05.2006 01:11
Hi Lili@n,
ben jij op die "zonnig"-camping geweest? Ziet er prachtig uit.
De foto's zijn ook niet te versmaden. Vooral die ene met dat ouwe Citroënbusje. Prachtig!!
Op onze eerste kampeertocht door Frankrijk (1971!!) stond zo'n busje op een camping in de Jura. Als ik het goed heb "woonde" daar een oudere dame in. Camping was net gemaaid maar het gras rond haar busje was minstens 50 cm hoog. Ik vraag me nog steeds af of ze ooit met 't busje reed.
Gek hè dat zulke details blijven hangen.
, Datum:
03.05.2006 01:16
Ie hebt helemoal geliek Annechie, ik sol het ok wa leuk vin'n as aandre leu ok is 'n weurdje met deud'n hier.Boet'n dat gemekker um natuurluk want doar zit gin mènse op te wacht'n.Dus ie bint drok in de tuin? Ik bin drok met miene logéés én 'n tuin en de aandre "pröttel" ok nog betje biehoaln. Wat is 't aans toch mooi boet'n noe hè? Ik kan d'r zo van geniet'n dat 't allemaol zo mooi greun is en dan den bloesem en de beum'n dee allemoal weer oetloopt, d'r is gin mooiere tied in de natuur dan de lente.
Jongs en wichter van de chatboxe, ik bin d'r al lang nig wes,ik doo oe allemaol de hartelijke groet'n, ik heb de laatste wèkk'n gin tied had
um doar te klessebessen helaas.
Ok speciaal veur Annemieke de hartelijke groet'n!!
, Datum:
03.05.2006 01:25
Waar is Berny eigenlijk. Zijn laatste berichtje was van een paar dagen geleden. Over een arboretum geloof ik.