Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Annechie 
, Datum:
29.05.2006 15:29
Oh guttegut Lilian...
Noe he'j 't veur mekare.. noe mu'j met 't peerd an de gange!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
29.05.2006 23:58
Joa, ik wöd d'r noe drok met, en nig alleen met 't peerd.........:-)
t'Hef ok 'n dag drög wes, ha'k alle bloombakk'n weer op de plaatse zet en hang'n en doar ging 't weer hen .......het règent weer is.
Al dee bloom'n dee wödt zo nat as mest, zo krie'j d'r toch niks van terechte, ik deen ze allemaol wa weer oonder 't afdak te zett'n.
Feiteluk bi'j d'r alleen meer drok met.....as te dreug is mu'j ze water gè'm,
as te nat is kö'j d'r weer met an 't trekk'n um ze ergens neer te zett'n woar ze dreug blieft.
De jongs bint ok hen surveil'n wès, ze hebt ene buu'j hat.......en den hef dree daag'n duurt.
, Datum:
31.05.2006 00:58
O, woar blieft die schrievers noe,hei'j allemoal gin inspiratie meer leu?
Ie könt hier all'ns kwiet, noajoa bienoa all'ns.Woar zit ie allemoal?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
31.05.2006 13:06
Misschien hebt de leu wal niks meer wat ze kwiet wilt Lilian... ze wilt all's hoal'n.. Wal iets van dissen tied.
Wieter all's good?
Hoe is't aans met Gerrit, met Yeoman, Rivi zit natuurlijk lekker in de zunne, den ontgeet al dis'n narigheid... Zelfs an Anno dèènk ik mangs nog wal, wat zol d'r toch van 'm ewodd'n wèèn, zoll'e nooit meer efkes hier um 'n hook kiek'n..?
Brenda, deerne, an oe he'k gistoamd nog edach.., 't scheut mie ineens te binn'n, ik heb al'n paar keer 'n stukske van oe elèèz'n en ik vergette steurig um door op te reageern, neet zo snugger van mie, ik hoppe da'j 't mie mar neet anrekkend.. all's good in't noord'n?
Geplaatst door: Rob Rensenbrink
, Datum:
31.05.2006 13:58
Moan, moan, woat schrief gie almoal hee?! Als jullie het vertalen kunnen we het volgen.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
31.05.2006 14:36
Hoi Annechie.
Mit mi'j goat alles prima, veuls te drok. Moar ja, ie weet'n wel hoe dat goat.
Verder weinig ni'js te vertell'n. Niet zoveule onderwarpen woar ik mien ei in kwiet kan.
Veur oen geruststelling: ik kiek regelmoatig iero. Hartelijke groet'n - Yeo
, Datum:
31.05.2006 14:48
Kijk mijnheer R.R.... dat was nou net de bedoeling! Dat je er op zou reageren.. en of dat in het dialect is of in het ABN, dat maakt niets uit..
Fijn Yeoman. Ik heb ok altied niet wat niejs te vertell'n en soms he'k d'r ok stomweg gin zinne in... Maar 't is wal fijn um of en toe 'ns efkes te heur'n dat 't good geet met oeleu...
Goodhoaln!
Geplaatst door: RR
, Datum:
31.05.2006 15:13
Is Annechie soms dialects voor Allerchie? :-)))
, Datum:
31.05.2006 15:35
D'r zoll'n best wal 'ns leu kunn'n wèèz'n die lichtelijk 'Allerchies' veur mie bint ja.. :-))
, Datum:
02.06.2006 00:20
Annechie ik heb goad nie'js veur oe: Visje geet ok, misschien ku'j oew mening
nog veraanderen en as 't betje metzit, kö'j mie d'r ok nog verwochen.
Hei den show gisteraovund nog zeen oawer die Mis(s) en? Of leever gezegd, den
verkiezing?
Yeo leuk iets van oe te hören hier.
Nog èwen iets Annechie: Mis ie Berny nig?
, Datum:
02.06.2006 10:19
De postdoef is weer richting oe evlöggen.Hef meteen mooi weer metebrach.
, Datum:
02.06.2006 20:41
Ik zal't good bewaar'n...
Jazeker he'k Berny emist.. det kon ok neet aanders! He was zo uutbundig anwezig, da'j neet aans kunt a's 'm missen.. He zal toch neet met'n trein vot wèèn en dat'e argens op zo'n oald stationnetje is bliev'n hang'n.. 'N trein emist zogezegd..?
Kom op Berny.. woar zit'ie argens..
Ik vun't merakels lef hebb'n van die deerns Lilian, en doarbie mu'j ok wal beheurlijk positief in't lèèv'n stoan, doar kan mennigeen nog 'n puntje an zoeg'n..!
Jongeleu, vertel 'ns efkes... wie geet d'r nog meer noar de 'camping-frankrijk-meeting?
, Datum:
03.06.2006 23:42
Annechie: Gerrit en "Yeo" bint hier nog oawer in "conclave"met mekaar. Ie hört d'r nog meer van,via den postdoef.
Allemoal 'n gezelluge Pinksterdaag, met mooi weer.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
04.06.2006 00:18
En nu Berny hier niet meer komt zie ik Jan ook niet meer! Kom op Jan, klets weer eens gezellig mee!
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
04.06.2006 06:07
Jan is met vakantie en ik denk dat Berny mee is.Weerbericht in Vlissingen op dit moment; praktisch windstil,(nog) licht bewolkt, maar droog. Het beloofd een redelijke dag te worden ( ± 18 graden). Campings zitten goed vol, dus de zomer kan en mag beginnen.
, Datum:
05.06.2006 00:38
Berny heeft het voorlopig hier even gehad.Jammer maar waar.
Mooi weer hier vandaag, zacht briesje.
Mooi fietsweer.
Alle campingbazen blij.
Geplaatst door: Tara 
, Datum:
05.06.2006 21:13
, Datum:
07.06.2006 01:20
Even een vraagje: Wat zou er volgens jullie verbetert kunnen worden in de sanitairruimte van een camping.In sommige douchehokjes ontbreekt nog wel eens een ophanghaakje of i.d.
Annechie bi'j nog weg wes?
, Datum:
07.06.2006 04:06
Soms is de afvoer in de douches niet toereikend en sta je dus met je badslippers in het water,soms zelfs van je buurman/vrouw.Ook kan de waterdruk erg verschillen van; of gezandstraald worden, of springen in de douches om nat te worden.Maar het is niet echt een wereldprobleem en het heeft zijn charmes.
Trouwens, aankomend weekend zomerse temperaturen,dus dat wordt lekker vertoeven op het strand cq in de strandbar.
, Datum:
07.06.2006 04:08
P.s. strandbar lees terras.