Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
07.06.2006 10:37
Lilian, waar ik me altijd aan erger bij veel douches is dat drukknopje! Het liefst zo klein mogelijk zodat je met de shampoo in je ogen het knopje niet kunt vinden. Bij sommige douches moet je wel om de 5 seconden drukken. Sta je daar dus met je rug tegen de drukknop je haren te wassen. Dus graag iets grotere knoppen die iets langer aanblijven :-)
Gr. Brenda
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.06.2006 00:30
Dank je wel Keesjuh en Visje voor jullie bijdragen.Heel herkenbaar. Daar komt nog bij dat ik van die proppen haar die blijven liggen na het haar wassen ook zo vreselijk vindt.Brr.Er zijn ook van die hokjes waarbij je een soort bankje hebt en daarboven wat kledinghaakjes.In sommige douches is de straal echter zo gericht dat zelfs de kleren nat worden die daar hangen, terwijl er toch een soort muurtje zit.
Wat ik zelf wel prettig zou vinden ( maar is niet mogelijk vanwege vandalisme)
dat de douchekop afneembaar zou zijn zoals je dat thuis ook hebt.
Maar het is kamperen dus....eigenlijk maar niet mekkeren over die dingen.
Is Jan nog steeds met vakantie? En zou Rivi af en toe hier op de site kijken
vanuit haar mooie vakantiestek aan de Cote d'Azur?
Moet ik nog cake bakken?
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
08.06.2006 04:03
Zo even tijd voor een bakje koffie,nee dank je Lili@n geen cake erbij. De laatste werknacht en lekker een weekje vrij.Zoals eerder reeds vermeld,het strand lonkt,het biertje staat al koud en de boxershort ligt klaar. Ja,op het strand mag het,je mag er zelfs mee zwemmen.Iedereen die naar het kampeerweekend gaat; veel plezier.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
08.06.2006 12:18
Nou Lilian,
Eigenlijk erger ik me niet zo gauw. Wat ik wel smerig vind is zo'n afvoergoot die door alle douchekabines loopt. Als zo iets niet heel goed werkt sta je dus in andermans sopje te trappelen... Dat vind ik toch echt niet geweldig!
Helaas ga ik zelf niet naar het kampeerweekend, maar wens iedereen die wel gaat ontzettend veel plezier, het kan bijna niet missen als het weer zo is als nu...
Plakje cake Lilian.. mmmmmm! Maar wat dacht je van appeltaart.. desnoods appelcake!? Bij de weg.. (om in het nederlands te blijven)je noemt daar wel wat namen... maar hoor jij nog wel eens iets van Belle Pomme??
, Datum:
09.06.2006 01:14
Ja, hoor regelmatig contact met "Belle Pomme", ze doet jullie allemaal de hartelijke groeten. Ze is veel te druk met haar werk en heeft helaas geen tijd momenteel hier iets op het forum te zetten.
Geplaatst door: gerda
, Datum:
09.06.2006 10:04
Gepruttel met dat indrukdoucheknopjedingetje terwijl je net met je koppie in de shampoo zit? Koop bij een gamma of op de markt zo'n klem [ze worden op de markt zelf ook gebruikt voor het zeildoek vast te klemmen enz.] Je kunt dus het knopje inklemmen. Ideaal: 2 handen vrij.
Geplaatst door: gerda
, Datum:
09.06.2006 10:08
Oeps dit hoort misschien bij een andere topic. Fijn weekend allemaal!!! Wel goed insmeren als we in de zon gaan liggen.
, Datum:
09.06.2006 12:44
Is een idee Gerda (mag ook hier hoor). Maar zul je zien dat ik dat ding dan vergeet mee te nemen naar de douche ofzo. Leuk scrabble woord trouwens: indrukdoucheknopjedingetje!!
Ja Annechie, die man van mij heeft ook niks met het forum, maar gaat nu toch mee. Ga je weer naar H. dit weekend? Veel plezier in elk geval.
, Datum:
10.06.2006 01:30
A. gaat naar O. dit weekend of zit daar inmiddels al. Uit betrouwbaren bron vernomen :-)
Dan hoop ik je nog te zien te S.
, Datum:
10.06.2006 21:07
Alle lezers op dit forum krijgen de hartelijke groeten van alle deelnemers aan het weekend van de fans van C-Fr.dat momenteel gehouden wordt.Ik denk dat ze op dit moment lekker aan het bbq'en zijn.Het is er prachtig weer voor, dus wat wil een mens nog meer.
Er zijn dit jaar meer deelnemers dan vorig jaar, uit alle delen van Nederland.
Het was er vanmiddag reuze gezellig en ze hebben een prachtig plekje daar op camping 'de Lucht'.
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
11.06.2006 14:54
Erg leuk zaterdagmiddag op het c-f weekend. Prachtige camping en heerlijk weer.
Geweldig om daar vele bekenden te ontmoeten.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
11.06.2006 16:01
Kan alleen maar beamen wat Gerrit hiervoor ook al heeft gezegd. Geweldig om elkaar "live" mee te maken. Het was helaas te kort. We komen graag "op herhaling" ...of weer een najaarsontmoeting regio noord-oost?
, Datum:
11.06.2006 23:55
Ja lekker Yeo en dan weer met appeltaart,stokbrood,franse kaas en natuurlijk niet te vergeten de overheerlijke olijven.
Ben trouwens vergeten te bedanken voor Gerrit's overheerlijke appeltaart met slagroom gistermiddag.
Geplaatst door: ® yeoman
, Datum:
12.06.2006 09:59
Ja, die heerlijke olijven. Astrid en ik hebben het er nog regelmatig over, zo lekker hebben we ze nog nooit gehad. Moeten we bij de "herhaling" niet vergeten....Annechie had ze gehaald is het niet? Dus Annechie....
, Datum:
12.06.2006 17:01
Ze hebben ze nog steeds hoor, ik controleer bijna elke week of ze nog lekker zijn... ;-))
Later meer.... we komen net terug uit een zonovergoten Ootmarsum, warm maar voldaan...
, Datum:
13.06.2006 00:22
Dan houden wij ons aanbevolen voor een stuk of wat van die lekkere dingen :-)
Hei nog effkes in 't water lèg'n doar in dat zonovergoten Ootmöske?
En noe weer harrieop an 't wark?
, Datum:
14.06.2006 02:28
Annechie het wödt tied dat ie oe leverancier van dee olijven is an oons bekend maakt dan könt wie d'r ok op an um dee dingen doar te haal'n.
Hebt jullie het allemaol nog oethaol'n vandage of lééver gezeg gister met dee hitte ?
, Datum:
14.06.2006 12:03
Het is natuurlijk superweer voor een avondmens als ik. Heerlijk buiten tot een uur of 1. Campinggevoel oproepen met een kaarsje, wijntje en een bak olijven. Het geluid van de krekels hoef ik niet meer te missen. Ik heb vorig jaar een grote keramieken krekel gekocht die geluid maakt, juist voor dit soort avonden :-)
In Scherpenzeel was het ook heerlijk 's avonds buiten, maar dan met het geluid van kikkers!
Gr. Brenda
, Datum:
15.06.2006 00:30
Is ook niet verkeerd Brenda het geluid van kikkers.Gisteravond ook nog tot laat buiten gezeten heerlijk.Olijven ontbraken nog.
, Datum:
15.06.2006 08:13
Die olijven... Ik zal 't den meneer op de markt toch 'ns vertell'n.. ze wodt nog helemoal beroemd! Volgende keer mut wie 't misschien de olijven/appeltaartparty goan neum'n....
En Brenda, nee, wie bint disse keer niet noar H. ewes, wie waarn bange dat 't mooie weer dan weer um zol sloan.. ;-)) Wie hebt 't kot in de buurte ehoal'n, wie bint noar Ootmarsum ewes en hebt 't doar prima noar ons zinne ehad. 'T is toch eigenlijk te gek, da'j vake niet eens weet hoe mooi of 't kot bie de deure is terwijl da'j rustig elk joar 'n end weg trekt!
Hoe vun oen echtgenoot 't trouwens op het kampeerweekend, hef 'e 't noar zien zinne ehad? Ik mut toch maar 'ns zeen da'k den van mie d'r ok veur opwarme...