Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
21.06.2006 21:38
Mijn vrouw kijkt naar Dalziel & Pascoe.
Ik ben een boek aan het lezen.
Buiten is het doodstil.
Toch nog 630 bezoekers!
Wie zijn dat?
Notoire voetbalhaters?
Gefrustreerde Belgen?
Vrouwen van voetbalkijkende mannen?
Dochters van voetbalkijkende vaders?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
21.06.2006 21:44
Ja Jan, vast en zeker! En natuurlijk zijn er ook gezinnen waar niet naar voetbal gekeken wordt. Ik durf het bijna niet harop te zeggen, maar als het niet zo duidelijk aangegeven werd door de media, dan zouden we hier denk ik niet eens weten wanneer onze landgenoten moeten spelen... Als ze wat verder in de finale komen wordt er eens af en toe een blik geworpen maar dan is het meer uit chauvinisme dan voor het al dan niet mooie voetbal..
Geplaatst door: tineke
, Datum:
21.06.2006 21:52
Jan, Johan en ik zitten achter de computer, ik voer campings in voor Nederland-Camping.nl en Johan is aan 't programmeren voor Camping-Frankrijk.nl. Geen voetballiefhebbers dus...
Geplaatst door: claar 
, Datum:
21.06.2006 23:03
jan, voskuil niet gelezen, wat betreft Europa van Geert Mak wil ik nog wel zeggen dat het absoluut aan te raden is om het boek te kopen, het is een zeer uitgebreid en gedetailleerd en heel goed gedocumenteerd verslag van onze twintigste eeuw(ongeveer 1200blz)hoe het kon gebeuren en waarom, Mak heeft daartoe Europa door gereisd om de belangrijke plaatsen zelf te aanschouwen en te beschrijven in een heel toegankelijke taal, daarvoor schreef hij De eeuw van mijn vader, die hij over de twintigste eeuw schreef in Nederland ook een absolute aanrader, boeken kopen omdat het een geweldig naslagwerk is, niet alleen voor de lezer maar ook voor hen die daarna komen en om het door te vertellen zodat er niets vergeten wordt.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
21.06.2006 23:54
630 bezoekers? Daar was ik niet bij hoor. Ik keek voetbal.
Gr. Brenda
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
22.06.2006 01:56
Mijn man was jarig , helft zat boven voetbal te kijken en de andere helft zat te visiten beneden. Over gezelligheid gesproken.......
Berny gaat vandaag met vakantie voor 2 maanden, weten jullie dat hij inderdaad voorlopig niet terugkomt.
, Datum:
22.06.2006 12:09
Nog gefeliciteerd Lili@n. Geen wonder dat ik de hele avond je naam niet tegenkwam. ;-)
, Datum:
22.06.2006 23:21
Dank je Jan. Vanavond de tijd ruimschoots weer ingehaald :-)
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
22.06.2006 23:48
Lilian, nog net op tijd voor de felicitatie. Geef je dat door aan Hans?
, Datum:
23.06.2006 08:38
All's weer tot rust ekomm'n Lilan? Dan maar weer op noar 't volgende feest. Hoe zit 't, kan Hans oe al weer 'n betje rech ankiek'n...;-))
, Datum:
24.06.2006 00:14
Spreuk van de dag: Een goed peerd is haver weerd.
Hee zut all'ns weer heel helder en scherp Annechie, ik ma'j noe wa opass'n :-)
, Datum:
25.06.2006 01:18
, Datum:
25.06.2006 01:36
Hé Hallo, Lili@n, wil je me gek hebben?
M'n huisraad inpakken en na een paar weken alles opnieuw verhuizen. Of alleen mijn "waardevolle" spullen?
We wonen in een woontoren in het centrum van Rotterdam en onze huismeester (wat een dure luxe) weet precies wie op vakantie is en controleert elke dag of er gekke dingen gebeurd zijn. Dan is het natuurlijk te laat maar goed.
Ik daag jou uit om onze toren binnen te dringen! En natuurlijk niet sneaky met iemand meeglippen. Da's nier eerlijk.
Ik ben vanaf vandaag een officiële medewerker van deze site. Voorlopig ben ik nog weken zoet met het invoeren van de Nederlandse SVR-campings. 't Lijkt wel werken!!! Bah!!!
Ik vind het een hele eer om dat te mogen doen. Kent Johan mij? Nee, ik dacht 't niet.
Ken jij nog campings in de buurt die nog niet op de Nederlandse site staan??
Deze vraag is uiteraard ook bestemd voor alle andere lezers van deze topic.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
25.06.2006 23:13
Gefeliciteerd met je promotie Jan!!
gr. Brenda
Geplaatst door: tineke
, Datum:
25.06.2006 23:16
Lili@n, ik heb je link over het brood naar een ander topic verhuisd. Topic over Afbakbrood is namelijk verwijderd.
, Datum:
25.06.2006 23:27
Jan van harte gefeliciteerd met deze forse uitbreiding van je dagelijkse werkzaamheden :-)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Levert het nog wat op? :-)
Buiten de eeuwige roem die je hier mee verkrijgt natuurlijk :-)
Ik zal eens voor je kijken of er nog wat van die campings hier in de buurt zijn die er misschien nog niet op staan.
Oke Tineke, ik dacht laat ik op die topic eens iets positiefs zetten, krijgen ze iets anders voorgeschoteld.
, Datum:
25.06.2006 23:59
Dank,dank,dank,,,,
Een promotie? Ik weet 't niet.
't Was altijd vrijblijvend. Wat ik nu invoer moet wel kloppen. Toch? Je kunt je niet voorstellen hoeveel SVR-campings er zijn in NL. Zoeken naar de URL, adres,tfnummer, e-mailadres. Ik ben voorlopig wel een paar weken bezig.
Blijt natuurlijk mijn grootste obsessie over. De Franse campings.
Systematisch de departementen afzoeken werkt prima maar 't kost enorm veel tijd. Tijd heb ik wel maar 't huishouden eist ook zijn tol.
Lili@an,heb ik iets gemist v.w.b. broodjes?
, Datum:
26.06.2006 01:10
Ja, Jan de broodjessite: zie
http://www.supertoinette.com/fiches_recettes/fiche_pain.htm
Overigens Jan, had je je wel iets "lievelijker" kunnen uitdrukken wat betreft dat voetbal. Komt zo "hard" over in je eerste opmerking op de topic Oranje.Sorry ik kon het niet laten er even wat van te zeggen.:-))
, Datum:
26.06.2006 08:12
Goed idee Lilian, die spreuk van de dag... Ik voeg er een aan toe. Wat dacht je van: Iemand uit zijn tent lokken...
Ik denk dat zowel 'de tent' als het 'uitlokken' hier meermaals gebruikt word!
, Datum:
26.06.2006 08:16
Schiet me trouwens net te binnen.. Bonasera, was het niet zo dat jij ergens in deze weken een kleinkindje verwacht..