Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
06.07.2006 23:43
Jan ,uit de film de langste dag!!!
Een radioboodschap aan het verzet dat de landing begon.
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
06.07.2006 23:50
Van jongs af aan ben ik net spons dat "nutteloze" kennis opzuigt maar ik kan niet alles weten. Zou eens mee moeten doen aan een TV-quiz maar ik struikel gegarandeerd over sportvragen. Behalve wielrennen dan. ;-)
Geplaatst door: Geintje
, Datum:
07.07.2006 15:59
Spreek hard op uit in de franse taal:
- Cést bien dormir avec Ffr 2,16 -
en wat hoor je?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
07.07.2006 16:34
Hahaha.. dat zol oe met euro's niet meer lukk'n.. ;-))
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.07.2006 00:45
Javi het lijkt me inderdaad geweldig om ooit nog iets van de Tour in het echt te zien. Ik weet niet wat het is.Zo'n wielerfanaat ben ik eigenlijk niet.In zo'n auto mee te rijden door "heel" Frankrijk lijkt me ook gaaf.Maar ja daar kom je niet aan te pas.Dames zijn niet welkom
tijdens de Tour heb ik me laten vertellen.
Ach missschien komt het wel alleen doordat ze door het mooie franse landschap rijden en ik daar zo van hou (van dat landschap dus :-)
Keesjuh bedankt voor je berichtje! Het is voor mij dit jaar helaas ook geen Frankrijk.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
08.07.2006 00:47
Tot over een tijdje allemaal! Ik ga nu echt slapen en morgen geen tijd meer om jullie gedag te zeggen! Voor wie nog gaat, fijne vakantie en voor wie hier blijft, het blijft voorlopig nog mooi weer.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: javi 
, Datum:
08.07.2006 01:57
Lilian,
Ook vrouwen zijn welkkom in de tour.
Twee jaar geleden hadden wij mijn schoonzoon en ik twee eerste prijzen op internet met 20.000 deelnemers. Een prijs was een dag met Henny Kuiper een dag als gast mee in de tour voor twee personen en met 15 personen een mountenbike clinic bij en met Adrie van de Poel.We zijn toen op[ maandag mrgen met een prive jet van de Rabobank neer van Rotterdam naar Toulouse gevlogen,Daarna met een busje naar een kasteeltje in de Pyreneen en de dag daarop met Henny in de auto meegereden.Voor liefhebbers zoals wij een dag die je nooit meer vergeet.
Van start tot finich alles meebeleven is geweldig.
Ookspreek je dan in het Vilage Depart met verschillende renners en oud renners,o.a Raymonod Poulidor en Phil Andersen.We hebben in dat kasteeltje ook nog een life uitzending meegemaakt van Radia Tour de France van George Frolich.De clinic bij Adrie van de Poel was ook geweldig. Je denkt dat je kunt mountenbiken maar van hem leer je toch echt de kneepjes van het vak.
Niet verder vertellen!Als gepakt wordt op doping zijt gij een ezel.
Groeten
Javi
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
08.07.2006 13:33
Efkes noar iedereene zwaai'n!
Veur iedereene die geet: N'n heele fijne en veurspoedige vakaansie, völle geniet'n en goad weer thuus komm'n..
Veur al diegeen'n die neet votgoat: Verget ok neet te geniet'n, wacht op oons... wie bint d'r zoo weer...!
Veur ollemoal geldt eigelijk 't zelfde: Goodhoal'n!!!!
, Datum:
08.07.2006 13:38
Help!!! Ik zoek een vertaler!!
Tijdens het invoeren van SVR-campings kwam ik een camping tegen in Albergen (Tubbergen).
De naam is: 't Hekke Noa
Wat betekent dat in vredesnaam.
http://www.campingthekkenoa.nl/
Geplaatst door: noa 
, Datum:
08.07.2006 14:47
het nieuwe hek????? gr. Noa (gebruik al tijden deze "nickname").
, Datum:
08.07.2006 21:06
Jan ik heb de camping een mailtje gestuurd om te vragen of het iets speciaals betekent.Dus even afwachten.
Javi, geweldig jouw verhaaltje, dat is nu precies datgene wat ik ook zo graag een keer zou willen.Maar ja, dan moet je blijkbaar wel eerst iets winnen en ik heb helemaal geen verstand van de "wielerij", dus
dat kan ik wel uit mijn hoofd zetten.
Annechie prettige vakantie en geniet ervan!
, Datum:
08.07.2006 21:42
Leuk, Lili@an
Had ik zelf kunnen/moeten verzinnen. ;-)
, Datum:
10.07.2006 00:30
Had gedacht dat ik inmiddels al wel een antwoord had ontvangen, ze zullen het wel een beetje raar vinden.Ach Jan en over dat zelf bedenken, ik vind het wel leuk dat ik nu eens iets voor jou heb kunnen doen.Je bent me nl. de laatste tijd een slag voor met je "gegoogle" :-)
, Datum:
10.07.2006 00:46
Hi Lili@n,
ik zal me 'n dag niet bemoeien met de vragen die gesteld worden op het forum. Heb morgen trouwens weinig tijd dus ik kan dat makkelijk beloven.
Het zoeken naar URLs wordt bijna een dagtaak. Ik heb een site gevonden waar ALLE Franse VVV-kantoren instaan. Kwestie van aanklikken en kijken of er verwijzigingen staan naar campings.
Schiet niet echt op omdat ik af en toe het gevoel heb dat de Fransen een site alleen maar "mooi" willen maken. Het zoeken is af en toe een crime.
Ik ben nu bijna klaar met de SVR-campings met een eigen website. Nog een paar in Overijssel en dan nog Gelderland.
Maar ik ga dan weer rustig door met campings met een E-mailadres maar geen eigen website. En ik eindig met de campings zonder iets.
Heb je trouwens zelf geen idee wat Hekke Noa zou kùnnen betekenen?
, Datum:
10.07.2006 01:12
Lili@an,
in Denekamp is een hotel dat Kóttelpeerke heet. Wat moet dat dan weer betekenen?
Denekampers heten volgens mij tijdens de carnaval "kottelpeer'n" maar dat brengt mij geen snars verder.
Het is echt een afwijking van mij: als ik iets lees dan wil ik daar ook iets meer van weten. Ik ben echt onverzadigbaar!!
Twente en de Twentse taal blijft me verbazen!
Geplaatst door: Keesjuh
, Datum:
11.07.2006 00:29
Niet op vakantie, dus even deze topic naar boven brengen.Probeer toch regelmatig te reageren,op deze plaats,zeker als de integriteit van Johan jammer genoeg weer in twijvel wordt genomen. Hij heeft het al zo vaak uit gelegd betreffende verwijderen "topics of meningen",beste mensen het is Johan en zijn vrouw hun hobby om deze site te beheren en te onderhouden,daarvoor zeker onze dank,zij verdienen het niet om zo door sommige mede forummedegangers behandeld te worden.En lieve lezers bedenk,zonder Johan geen camping-Frankrijk.nl.
, Datum:
11.07.2006 00:34
Mijn reaktie slaat natuurlijk niet op Lili@n, Jan en de vaste schrijvers op dit topic, maar veel forumlezers lezen deze topic,vandaar hier.
, Datum:
11.07.2006 01:07
Ik sta helemaal achter je, Keesjuh....
Is volgens mij niet altijd zo geweest?!
, Datum:
11.07.2006 03:09
Jan, je hebt gelijk,soms ben ik onnodig vervelend geweest tegen jullie,Berney en jou. Sorry.
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
11.07.2006 17:44
We hadden wat te vieren en kregen een leuk, klein boekje met wetenswaardigheden: "Ja, dit is mid-life".
'k Zal proberen er af en toe een toepasselijke tussen door te gooien !
Middelbare leeftijd : wanneer je ophoudt met kritiek leveren op de oudere generatie en je pijlen richt op de jongere . . .