Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
17.07.2006 00:30
Ik zoek hulp!!
Ik heb al geschreven dat we een logé (HOND) in huis hebben maar ik zit met een probleem.
Even er tussen door het gaat prima met de hond. 't Is net een mens. Vreet de oren van je kop, snurkt en laat scheten.
Maar.......ik word stapelgek van de z'n haren!
Eerst stofzuigen, daarna met een sopje alles nog eens nadoen.....en wat zien ik? Overal op de vloer liggen hondenharen!
Je krijgt ze gewoon niet weg!! Ja, een voor een oprapen maar dat lijkt me niet echt DE manier.
Wie oh wie heeft de gouden tip?
Het huis uitschoppen is geen optie. Krijg ik waarschijnlijk ruzie met m'n dochter.
't Is ook een stom beest. Ik vraag aan 'm of-tie eerst wil eten of eerst naar buiten. Geen reactie dus! Om stapelgek van te worden!
Geplaatst door: Loes
, Datum:
17.07.2006 00:42
Jan, dat is den hondeneigenarens lot: een huis vol haren! Heb momenteel ook de hond van m'n dochter als logee en heb het geluk dat hij te stram is om op de bank te springen. Maar verder: haren , haren, haren!
, Datum:
17.07.2006 00:50
Vliegende mieren. Heeft mijn vrouw last van.
Vanmiddag vlogen complete zwermen om ons huis. Gebeurt elk jaar dus....
Maar mijn vrouw begint dan wild om zich heen te slaan!
Op een gegeven moment lagen op ons balcon tientallen mieren zonder vleugels. Die waren ze ondertussen verloren.
Maar nu komt het: het is nu kwart voor een maar mijn vrouw is nog steeds op mierenjacht. Probeert een boek te lezen maar ziet uit haar ooghoeken iets bewegen. EEN MIER!!!! Klimt uit bed en gaat weer achter die mier aan.
Ik ga nu maar even de hond uitlaten....
, Datum:
17.07.2006 00:59
Loes, op de bank springen??!!
Hij doet van alles wat God verboden heeft maar dat nog net niet.
Op dit moment ligt-ie echt als een mens te snurken.
Ik heb nooit een hond gehad vandaar mijn problemen en onbegrip.
Ik moet nu echt even weg anders staat-ie over een paar uur bij ons bed omdat-tie een grote of kleine boodschap moet doen.
Tot morgen....
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
17.07.2006 10:59
Rivi, even tussen alle huishoudelijke klussen door: Jan en Bona hebben het klaarblijkelijk veel te druk met hun eigen beslommeringen, vooral Jan met de hond (gewoon de stofzuiger op de laagste stand en dan over de hond heen stofzuigen, deed ik ook als die van ons vroeger veel haarde)o, jee krijg ik straks allemaal lui over me heen die dat dierenmishandeling vinden, nee dus die hond van ons vond het heerlijk.
Maar om even terug te komen op je boekje Rivi, ik lees het met aandacht dus ga door met citeren , leuk!
Verder hier niet veel nieuws.Gisteren even vakantiesfeer geproefd op een park met allemaal huisjes, waren daar te gast. Heeft ook wel wat zo'n park.Maar er gaat niks boven kamperen met mooi weer.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
17.07.2006 14:31
, Datum:
17.07.2006 15:39
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
17.07.2006 16:14
hey bonasera, kijk jij er ook al zo naar uit? Morgen dag van de waarheid voor de meeste ploegen. Wie gaat wie naar voor schuiven voor deze helse bergrit? Wil de ware tourrenner nu opstaan?
Spijtig van Rik Verbruggen hé. En wat was die Wauters nu weer allemaal uit zijn botten aan 't slaan? (tegen die Quicksteppers?)
, Datum:
17.07.2006 16:32
Tara ben de laaste voorbreidingen aan het doen,om ook eens frankrijk te bezoeken,50*binnen en buiten ,te warm,te heet,binnen of buiten ik krijg het op mijn zenuwen.de pc op en af 3 minuten op 10 minuten op.
Tot zover het weer.
Nu de tour (wauters?) aerts bedoel je ?
Is normaal na de uitspraak van dikke nek Boonen die maar geen ritje kan winnen.......
In Monaco wonen ben je een streepje voor he.
Dus die uitlatingen van lotto -davitamon begrijp ik.
Morgen gaan we een einde zien om vingers en duimen af te likken.
groetjes Tara van een bijna uit Belgie,vertrekker.
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
17.07.2006 18:33
ja tuurlijk bedoelde ik M.Aerts niet M.Wauters (waar het hart van vol is...tsss)
Maar dikke nek Boonen, zo sterk zou ik het ook niet willen stellen, Boonen heeft zich persoonlijk bepaalde doelen voor ogen gesteld deze Tour, en dat wil maar niet lukken (in zijn ogen dan). Ik versta zijn mentaliteit wel, 't is ne winnaar (denk Henin, zelfde type) en er rust nogal wat druk op zijn schouders (sponsers, ploeg, hemzelf). Hij ging voor Groen en ritwinsten, niet voor Geel. Misschien dat hij (en entourage) nu minder vooraf zal gaan denken, maar ik vrees dat hij daar nog niet de maturiteit voor bezit.
Allez? gij,naar Frankrijk? hoe komt ge daar nu bij? ;-)
Ik blijf vandejaar thuis in eigen tuin kamperen, nog nooit zo'n rustig plaatske gehad, en zeker 8x zo groot als een standaard plekske, plaats genoeg voor onze grote tent, en vlak bij zwembad, schoon sanitair, niets te kort...
ge zou al zot moeten zijn om 1000km te gaan rijden met dit schoon weer?!
Maar allez, veel amusement ermee en tot....
, Datum:
17.07.2006 18:43
Tara heb de indruk dat je...
You keep saying you've got something for me.
something you call love, but confess.
You've been messin' where you shouldn't have been a messin'
and now someone else is gettin' all your best.
These boots are made for walking, and that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna walk all over you.
You keep lying, when you oughta be truthin'
and you keep losin' when you oughta not bet.
You keep samin' when you oughta be changin'.
Now what's right is right, but you ain't been right yet.
These boots are made for walking, and that's just what they'll do
one of these days these boots are gonna walk all over you.
You keep playin' where you shouldn't be playin
and you keep thinkin' that you´ll never get burnt.
Ha! I just found me a brand new box of matches yeah
and what he know you ain't HAD time to learn.
Are you ready boots? Start walkin'!
Geplaatst door: frank
, Datum:
17.07.2006 19:21
Jan,
Het is hier met die katten al net zo, zal het jaargetijde wel weer zijn, kom ik op mijn werk zit mijn broek weer vol met haren. Al een paar keer voorgesteld om ze in de schuur of badkamer te stallen voor the time being maar dat levert uitsluitend boze blikken op.
Misschien dat het een idee is om het beest in een pension te doen zoals wij tijdens vakanties nog wel eens doen als we geen oppas kunnen vinden. Hoeft je dochter niks van te merken, nou ik er eens over nadenk kan ik het ook aan mijn vrouw voorstellen als ze straks thuiskomt. Als ik durf tenminste.
Geplaatst door: Javi 
, Datum:
17.07.2006 22:26
Bonasera,Morgen D-day in de Tour?
Gaat er dan eindelijk een Belg winnen?
De laatste winnaar voor een 1/2 uur was Michiel Pollentier. En dat was toch al weer in 1978.
Groeten,
Javi
, Datum:
18.07.2006 06:20
Naar ik mij meen te herinneren is Hennie Kuiper tot winnaar uitgeroepen in 1978,Die belg vertikte het de dopingstest serieus te ondergaan.
, Datum:
18.07.2006 13:01
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
18.07.2006 14:17
Ja Jan, het is serieus begonnen ! Nog 90 km en Garzelli (wie en waarom) ligt alleen op kop !
Maar, even tussendoor, jij krijgt toch geen complex van een hond, hè ??? Als ik het goed begrijp is het van tijdelijke aard, dus nog even de schouders eronder ! Alhoewel, ik ben zelf helemaal geen "beestenmens", dus het zou héél véél moeite kosten,
Bona, ik dacht dat je al weg was, maar toch nog niet, of nu wel ??
Voor 't geval je dit nog leest: een hele fijne vakantie en kom goed terug ! Voor 't geval je een "terrasje pikt", nog even dit:
. . .Een wat oudere man probeerde een knappe serveerster te versieren, "Waarom heb ik jou nooit eerder ontmoet ?" "Dat komt meneer" zei ze glimlachend "omdat ik de eerste veertig jaar van uw leven er nog niet was"
, Datum:
18.07.2006 19:18
Ik ben helaas nog niet vertrokken(enkele dagen verlaat wegens!!),nu dat is niks wij gaan toch op avontuur !!!!!!
Nu Rivi die serveerster versieren,amai daar begin ik niet meer aan zulle....dus jullie zullen nog enkele dagen mijn gezaag moeten aanhoren,sorry \_/ ik beb dorst ,.
, Datum:
18.07.2006 23:50
Morgen weer een paar colletjes met de streep in:
http://www.la-toussuire.com/
't Zal mij benieuwen; 't is de eerste keer dat de Tour daar aankomt dus niemand weet wat hen te wachten staat.
Behalve natuurlijk als ze de col verkend hebben.
, Datum:
18.07.2006 23:53
, Datum:
19.07.2006 02:06