Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
26.07.2006 00:35
Hi Rivi,
mijn laatste "officiële" verjaardag heb ik "gevierd" toen ik veerig werd. We kregen genoeg van die obligate feestjes.
Koffie, gebak, nog een keer koffie, biertje, wijntje, toastje of stokbrood met paté en Franse kaas.
Ik stond meestal in de deuropening om alles in de gaten te houden m.a.w. opletten of de glazen nog vol waren.
In de kleine uurtjes werd het pas leuk voor mij (voor ons beter gezegd): een klein select groepje bleef dan over.
Discussies over van alles en nog wat. Over niks meestal maar dat lag dan aan de drank.
Gek genoeg komt dat selecte groepje nog steeds op onze verjaardag. Ik vind het best zo. De rest bleken achteraf (vage) kennissen te zijn die wel van een borrel hielden. 't Maakte niet uit bij wie als het maar gratis was.
Geplaatst door: frank
, Datum:
26.07.2006 19:57
Jan,
Het wordt gewoon eng ook ik doe al 10 jaar niet meer aan die onzin. Wat heb ik er aan dat ik een jaar ouder word?
Al die mooie gedichten over wijsheid met de jaren, tegen de tijd dat je die wijsheid zou hebben zou je ook maar zo Alzheimer kunnen hebben, waar blijf je dan met die wijsheid?
Mocht je nog twijfelen, toen ik op de volgende pagina keek wist ik helemaal zeker dat ik gelijk heb. Wat een klef gedoe, bah.
http://www.gedachten-gedichten.nl/verjaardagsgedichtjes.htm
, Datum:
26.07.2006 20:06
De ergste die ik las was deze:
liever goed oud worden
dan lang jong blijven
Welke complete idioot heeft dat verzonnen?
Nu heb ik makkelijk praten; ik ben 61 en ik mankeer helemaal niets. Ben zelfs niet grijs laat staan kaal.....
Hoewel, misschien ben ik wel bezig met "goed oud worden" maar heb ik dat niet de gaten. Misschien denk ik alleen maar dat ik "jong blijf" en is 't alleen maar hersenspinsel.
Zucht..................
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
26.07.2006 21:17
Heren bedankt ! Ga verder . . . . .
, Datum:
26.07.2006 22:31
Hummmm. hoe moet ik dat nu weer opvatten, Rivi?
Bedankt hoor stelletje klojo's voor het belachelijk maken van het probleem of.......
bedankt jongens voor deze zinvolle bijdrage aan het onderwerp "mid-lifecrisis" en ouder worden.
In mijn laatste bijdrage zat 'n behoorlijke portie zelfspot....
, Datum:
27.07.2006 22:23
Eindelijk......!!!!
I'm singing in the rain
Just singing in the rain
What a glorious feelin'
I'm happy again
I'm laughing at clouds
So dark up above
The sun's in my heart
And I'm ready for love
Let the stormy clouds chase
Everyone from the place
Come on with the rain
I've a smile on my face
I walk down the lane
With a happy refrain
Just singin',
Singin' in the rain
Dancin' in the rain
Dee-ah dee-ah dee-ah
Dee-ah dee-ah dee-ah
I'm happy again!
I'm singin' and dancin' in the rain!
Geplaatst door: Loes
, Datum:
27.07.2006 22:24
Dast is een paar uurtjes geleden Jan!! ;-)
, Datum:
27.07.2006 22:38
Hé hallo, Loes, ik ben wel oud maar niet gek!!!!
't Regent hier echt. Hier is Rotterdam.
, Datum:
27.07.2006 22:40
Je hebt gelijk Jan, de regen heeft nu ook Ommoord bereikt!!!
, Datum:
27.07.2006 22:41
Jan,
Om je gerust te stellen hier is het overtuigende bewijs.
, Datum:
27.07.2006 22:42
, Datum:
27.07.2006 22:44
Dag Ommoord!! Groetjes uit Waterstad (what's in a name).
Geinig, Frank, die radarbeelden....
, Datum:
27.07.2006 22:50
'K ben der best wel blij mee hoor. Maar of het de verlossing gaat brengen? We wachten af!
, Datum:
28.07.2006 22:09
http://www.floydlandis.com/
Tja, hier past misschien stilte.
Alleen ben ik te bedroefd om stil te zijn. Hele jaar (en delen van vorig jaar) al geruchten rond Armstrong. Vinokourov, Ullrich en Basso geschrapt voor de tour en nou dit weer.
De top van het klassement van de laatste jaren (b)lijkt het niet op eigen kracht te kunnen. Toch houdt iedereen zijn onschuld vol.
Wat moet ik hier zo langzamerhand mee? De sport die mij na aan het hart ligt, lijkt nu toch werkelijk in de diepste dalen (Ravijnen) te zijn beland die ik mij voor kan stellen.
De eigen stal niet bevuilen lijkt wel het toverwoord maar volgens mij maakt dat zo langzamerhand niet uit. Ravi geeft een interview van Ducrot waarin ie de boel wel bevuilt samen met Winnen. Er zijn meer voorbeelden van renners die na hun carriere, en een enkeling tijdens hun carriere, die hebben aangegeven dat ze gebruikten en ook dat maakt in deze sport niets uit.
Ik geloof de heren zo langzamerhand niet meer en begin me serieus af te vragen of ik mij niet af moet keren van deze sport. Of is de tour zo zwaar dat we de heren toe moeten staan enige geest- en lichaamsverruimende middelen te laten nemen.
Wielervrienden wie haalt me uit deze put en ziet er nog licht in de duisternis.
, Datum:
28.07.2006 22:17
hmm ravi? javi+rivi=ravi? Sorry Javi.
Geplaatst door: javi 
, Datum:
28.07.2006 22:50
Frank,
Mijn aller grootste wens op dit moment is om twee flesjes bier te drinken die Floyd dronk op de bewuste avond voor de grote zege.
Welke brouwer zo dit ook niet willen.
Net als de zege van Ellen van Langen bij de olympische spelen in Barcelona met het mobieltje van KPN.
Groeten
Javi
Geplaatst door: Javi 
, Datum:
28.07.2006 23:38
Vanavond nog even gelezen:Zwei Bier und mindestens vier Whisky"
In einem Interview mit dem Wall Street Journal (Freitagsausgabe) hatte Landis erklärt, der erhöhte Testosteronwert sei möglicherweise auf erhöhten Alkoholkonsum zurückzuführen. Am Abend seines Einbruchs bei der 16.Etappe sei er frustriert gewesen und habe mit Freunden und Teammitgliedern geredet und dabei zunächst zwei Bier in einem Cafe getrunken. Danach habe er sich aus einer offenen Flasche Jack Daniel's "mindestens vier Whisky" genehmigt.
Proost,
Javi
, Datum:
28.07.2006 23:46
Hoe verklaart hij dit dan? Van het www geplukt.
Onderzoekers, uit Finland en Japan, hebben zich gebogen over de vraag waarom alcohol wel een afrodisiacum (seksueel stimulerend middel) is voor vrouwen, maar niet voor mannen. De verklaring is dat alcohol de productie van het (mannelijk) geslachtshormoon testosteron bij vrouwen bevordert. Testosteron komt bij vrouwen in heel kleine hoeveelheden voor. Vooral bij vrouwen die de pil slikken of die in het vruchtbare deel van hun cyclus zijn, stijgt het testosterongehalte na alcoholgebruik. Bij mannen gaat het testosteronpeil niet omhoog.
, Datum:
29.07.2006 00:09
, Datum:
29.07.2006 00:25