Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: javi 
, Datum:
02.08.2006 21:53
rie maal is scheepsrecht:www.letour.fr en ga hier naar de Tour de lÄvenir
Sorry
Javi
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
02.08.2006 23:58
, Datum:
03.08.2006 00:10
Leest iedereen nog alle meningen op deze site?
Ik alleen de meningen over campings met minder dan 10 meningen.
Morgen weer eens wat Nederlandse campings invoeren. Ongelooflijk hoeveel campings Nederland heeft.
Ik dacht dat Frankrijk veel campings had maar Nederland heeft er verhoudingsgewijs veel meer.
Veelal minicampings (5 tot 10 plaatsen) maar toch.....
Geplaatst door: Loes
, Datum:
03.08.2006 00:18
Ik lees alleen de municipals of a la fermes. De rest is toch meestal veel te groot (of te duur)!
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
03.08.2006 06:08
Hé Jan, jij weet nog wel eens wat.. Weet jij bijv. een camping in/in de buurt van.... Muiden?
Geplaatst door: Jan
, Datum:
03.08.2006 11:19
Geplaatst door: Jan
, Datum:
03.08.2006 11:54
, Datum:
03.08.2006 12:23
Ja Jan, dat was mij ook al opgevallen! De onderste leek me leuk, maar daar mag onze fokkebrok niet mee, we zoeken dus nog even door! Alvast bedankt!
, Datum:
03.08.2006 12:37
Geplaatst door: frank
, Datum:
03.08.2006 21:31
Jan,
Ik bedoel duitsland niet maar de duitsland tour!
Ik kijk alleen de meningen van campings in de streken waar ik nog naar toe wil. Dat ruimt al aardig op en dan kijk ik inderdaad ook nog even of het een mega-ding is en dan valt die ook af. Anders is het toch niet bij te houden op dit moment! Het zijn er dagelijks meer dan 50 geloof ik.
Oh ja en ik kijk altijd stiekem even bij Domaine de Gil, daar hebben we al zulke spannende dingen mee meegemaakt de laatste tijd, die wil ik niet missen natuurlijk.
, Datum:
03.08.2006 22:09
Was toch een aardige etappe vandaag met als winnaar Jens Voigt.
Jens, die ook die krankzinnige etappe won naar Montélimar toen Landis zijn trui (voor de eerste maal) verloor.
, Datum:
03.08.2006 22:13
....en oh ja ik lees elke mening over Le Pommier.
Het zijn er dit jaar nog opvallend weinig. Vreemd??!!
Ze staan nu op 332 meningen.
Geplaatst door: frank
, Datum:
03.08.2006 22:18
Jan,
Volg je dat zwemmen nog een beetje? Ik zie het af en toe als ik vroeg thuis ben, vind er weinig aan behalve als er nederlanders aan mee doen, beetje raar vind ik dat eigenlijk van mezelf dacht altijd dat ik niet zo chauvinistisch was.
Wel leuk dat ze het buiten doen! Wist niet dat dat nog bestond tegenwoordig moet alles overdekt geloof ik.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
03.08.2006 22:44
Opvallend hoe het ene jaar een camping enorm populair is en het andere jaar hoor je er weinig van. Le Pommier idd en het valt me ook op van Rio Clar dit jaar. Misschien lekker rustig volgend jaar daar?
, Datum:
03.08.2006 23:24
....of laten mensen zich beïnvloeden door de mening van anderen?
Er is zoveel negatiefs geschreven over Le Pommier dat misschien veel denken laten we maar een andere camping uitproberen.
Als ik het woord "security" lees of "armbandjes" voor een zwembad dan gaan mijn haren overeind staan.
Een camping waar 's nachts gepatrouilleerd (met een hond??) lijkt me echt helemaal niks. Er wordt natuurlijk rondgelopen omdat dat nodig is maar OMDAT dat nodig is voor een reden om niet naar zo'n camping te gaan.
Zwemmen? Laten we het zo zeggen: ik kijk eigenlijk nooit TV!
Tijd verspillen terwijl er zoveel boeken te lezen zijn.
Ik maak een uitzondering voor o.a. wielrennen, toeristische informatie b.v. Rail Away en Vlaanderen Vakantieland en 's winter skieën.
Geplaatst door: Ineke
, Datum:
03.08.2006 23:27
Ja, het zou een psychologisch onderzoek waard zijn. Misschien gaan er idd minder mensen naar bepaalde campings ivm de discussies op dit forum. Ook minder meningen over bv le Merle Roux.
Of mensen durven er niet voor uit te komen dat ze er geweest zijn...........
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
04.08.2006 00:00
haha Ineke, zou ik ook niet durven als ik naar Le Pommier was geweest hoor! :-)
, Datum:
04.08.2006 16:19
Ik heb mijn regendans een beetje te enthousiast uitgevoerd geloof ik.
Sorry, mensen , voor het natte ongemak.
Geplaatst door: anke
, Datum:
04.08.2006 16:31
Hoi Annechie,
Ik kom eigenlijk nooit op dit topic. Maar hier hebben wij camping Waterhout, in Almere aan het Wheerwater, met apart hondenstrand. 10 autominuutjes van Muiden en zelfs op de fiets goed te doen. Wie weet vindt je het wat.
, Datum:
04.08.2006 16:54
Dankjewel Anke, ik ga het even nakijken....