Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: javi 
, Datum:
06.08.2006 23:03
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
07.08.2006 01:27
Lili@n, niet overdrijven a.u.b. met het aanleveren van allerlei websites. Laat ze zelf zoeken,
Als wij iets kunnen vinden dan moeten andere mensen dat toch ook kunnen vinden. Toch????
Geplaatst door: Loes
, Datum:
07.08.2006 11:11
Dat is zeker een grapje, Jan? Ik dacht dat ik aardig kon zoeken, maar deze zou ik toch niet gevonden hebben.
Ik ben soms ook wel eens blij met een tip. Natuurlijk heb je wel gelijk als je bedoelt dat mensen soms wel heel erg snel hun vraag hier dumpen. Een klein beetje zelfwerkzaamheid kan geen kwaad.
, Datum:
07.08.2006 11:22
Tuurlijk is dat een geintje, Loes.
Ik heb af en en toe geen idee hoe Lili@n aan de URLs komt.
Probeer daar door logisch redeneren achter te komen maar moet dikwijls de handdoek in de ring gooien.
Maar af en toe zijn de vragen zo simpel dat ik soms denk zoals Louis van Gaal: Zijn jullie nou zo dom of ben ik zo slim.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
07.08.2006 12:54
Jan, jij bent een tentkampeerder hè? Misschien moet je hier even naar kijken, ik denk dat het wel iets voor jou zou kunnen zijn.. zeker als het een beetje mooi weer is. Als het lang regent weet ik niet hoe het er uitpakt..
www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=842931
www.opalenews.com/laquenouille/
Ik wil trouwens niet veel zeggen, maar mijn foto's zijn mooier dan dfie op de website..
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
07.08.2006 13:09
Ik weet niet hoe oud deze website is, maar de prijzen staan er nog in FF (nostalgie).
Hoe voldeed de skatebaan Annechie??
Er zijn zelfs meer mensen geweest dit jaar die hem toch gevonden hebben :-)
, Datum:
07.08.2006 13:24
Ja Brenda, ik zag het, ook dat hoort bij die 'Franse slag' denk ik... Het zijn ook niet direkt de foto's die ik erbij zou zetten trouwens.
Die skate-baan, zie je mij al proberen.. ;-))
We hebben er trouwens wel om gelachen, dat ding staat gewoon ergens tussen het wilde gras, plompverloren zogezegd.. naast de vijver met eenden en ganzen.
, Datum:
07.08.2006 14:58
, Datum:
07.08.2006 16:02
Altied baas boaven baas!!!
Dat is site nummer drie die ik er van zie! Het zijn oa foto's van de oude hoeve aan de andere kant van het weggetje, van dezelfde eigenaar. Ze hebben er appartementen in gebouwd. Als je jezelf wilt verwennen, kun je daar 's ochtends ook onbijten als je op de camping verblijft.
Jammer genoeg kun je al is de foto nog zo mooi, nooit de sfeer proeven die er hangt, die kun je er alleen bijdenken als je er geweest bent. Ik heb trouwens even de vertaling van 'la Quenouille' opgezocht, het betekent: Spinnerok...., mooi hè?
, Datum:
07.08.2006 19:12
Annechie, ergens heb ik gelezen dat je dochter niet mee mocht doen aan de triathlon van Holten.
Wat was daarvan de reden?
Ik ben tijdens het fietsen even wezen kijken en zag tot mijn verbazing mensen op een mountenbike meedoen.Dat geeft mij wel te denken.
Lijk de olympische spelen wel.Mee doen belangrijker dan winnen.
Groeten,
javi
, Datum:
08.08.2006 00:21
Vandaag zo'n 130 nieuwe meningen. Absurd.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
08.08.2006 01:35
Jan die site die jij gevonden hebt van die camping waar Annechie naar toe is geweest werkt wel. De site die genoteerd staat bij de meningen "doet het niet".Goed werk Jan!.
, Datum:
08.08.2006 06:25
Jullie hebben met z''n allen vast zovaak op die site gekeken dat'ie helemaal van streek is geraakt! Die nieuwe van Jan is trouwens ook mooier. De nr.3 die ik gezien had was trouwens nog ouder volgens mij, misschien zijn ze aan het vernieuwen...
Javi, mijn dochter mocht niet meedoen omdat er door het enorme aantal inschrijvingen geloot moet worden. Helaas viel ze dit jaar buiten de boot, zelfs niet op de wachtlijst... Was het dit jaar dat er mensen op mountenbikes meededen? Dat is vast bij de recreanten geweest, heel af en toe gebeurt dat nog, de laatste jaren bijna niet meer gezien trouwens. Ik weet nog goed dat ze de eerste jaren wel eens op een gewone fiets meededen! Toch was dat wel lachen destijds, ook wel eens gevaarlijk trouwens...
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
08.08.2006 17:27
Ben bezig aan een kort reisverslag -doel -eerste maal zonders kinders met 2 koppels campings uitgezocht -15 euro ,geslaagd ,mooie vakantie,veel gedronken amai.tot later folks.
greets
, Datum:
08.08.2006 19:39
Nederland had al de beste rosé en nu schijnen we ook al de beste geitenkaas ter wereld te hebben.
Ik zou tot de Fransen willen zeggen: Let op uw Saeck!!
Wat gaat er volgen??
http://www.bettine.nl/index2.html
, Datum:
08.08.2006 19:59
Ja Annechie het was dit jaar.
Groeten,
Javi
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
08.08.2006 22:00
En Bonasera, wordt dit reisverslag nog geplaatst hier?
Of was dit wel heel erg korte verslagje wat je bedoelde?
Ik word nu wel erg nieuwsgierig hoor :-)
gr. Brenda
, Datum:
08.08.2006 22:48
Dan heb ik weer wat gemist dus! Toen zaten wij heerlijk in Normandie..
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
09.08.2006 00:33
Jan jij komt ook overal! Nu weer geitenkaas! Hoe kom je daar nu bij,wel leuk overigens.
Bona hartelijk welkom, ook benieuwd naar je vakantieverslag, je vertelt er hier toch wel wat over hoop ik.
Annechie is het voor het eerst weer werken meegevallen? :-)
Brenda ik heb het recept uitgeprobeerd wat de vakantiegangers hebben genuttigd op de camping in Anduze!
Is het niet het recept van Johan en Tineke? Het leek me eerst niet
veel, maar "de meute" hier ten huize vond het niet verkeerd.Ik vond het eerlijk gezegd wel lekker.
Hoe zou het eigenlijk met Gerrit en Yeo zijn?
, Datum:
09.08.2006 00:51