Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
11.08.2006 23:06
Hallo, Rivi, ik mijn verontschuldigingen al aangeboden, hoor!!!
Ik doe m'n best maar de weergoden laten zich geen twee keer vermurwen.
Jeetje, wat gebruik ik nu weer voor raar woord.
vermurwen, vermurwde, heeft vermurwd
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
11.08.2006 23:16
Jan, daar ging het niet om hoor, maar die regen, die plènsbuien en dan . . . 'n smsje uit Italië: mam het is hier heerlijk, 30 graden ! Dan krijg ik subiet heimwee naar de zon, de warmte, ja zelfs een hittegolf !
, Datum:
11.08.2006 23:38
Was maar een geintje, Rivi.
Weet je wat ik eind juli gelezen (of gehoord??) heb?
Als juli erg warm is dan is het waarschijnlijk dat augustus gemiddeld ook warmer is dan normaal. Ja, ja, zal gemiddeld wel kloppen maar 't blijkt nu dat 't niet altijd opgaat.
Mijn broer (uit München) zit met zijn vriendin in Mecklenburg (ex-DDR) omdat mijn schoonzus niet goed tegen de warmte kan. Ze hebben nu al een beetje spijt. Hitte is niet alles maar dit.....! Wachten met smart op een weersverbetering.
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
12.08.2006 01:32
Ja het is altijd gemekker over het weer. In de winter zeggen ze hier:
Het wödt tied dat 't is sommer wödt.Dan is de zomer inderdaad gekomen
klaagt men weer: 't is völs te drög, d'r mut gauw 'n betje water komm'n, all'ns geet dood.Ze bint dan allemoal ösig hier van de woarmte.Nu heeft het zo'n beetje al 14 dagen geregend ( die arme bouwvakkers)zeurt men weer: 't is toch wa nat zo,betje zun sol toch wa fijn wèn.Het schijnt zo te zijn dat, als je met de hondsdagen mooi weer hebt,ga je met mooi weer, ook de hondsdagen weer uit.
Het zal mij benieuwen.
Rivi ik kan me het helemaal voorstellen, ik heb al twee jaar heimwee naar het zuiden, maar kom er geloof ik niet meer. D'r is altijd wel wat anders dat roet in het eten gooit.
Mijn man moet binnenkort geopereerd worden aan zijn oog,het andere oog heeft al een "beurt" gehad.
Omdat dit gebeurd zó ongeveer 6 tot 8 weken na de eerste behandeling
valt de vakantieperiode hier precies in.
Dus dit jaar weer Roundhausen.Hoewel het hier prachtig mooi is hoor round the house, zou ik wel even uit de sleur willen,maar met dit weer
ben ik blij dat ik niet op de camping zit.
"Arme" mensen met die kinderen in deze temperaturen, je krijgt niks meer droog.Ik heb het al eerder gezegd hier op het topic: Het wordt tijd voor de eerste overdekte camping van Nederland.:-)
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
12.08.2006 19:25
Sommige mensen die DE WEBMASTER STEEDS lastig vallen hoe dit fourum moet zijn beginnen op mijn zenuwen te werken..Dit forum wordt geleidt met een gevoel die vele forumleiders als leidraad mogen nemen.
Ik zal wzeral een slijmer zijn ,maar daar trek ik mij niks van aan.
ahahahah heb een olifantenvel....
Dit moest eruit ....
groetje aan de anciens..
, Datum:
12.08.2006 19:58
Inderdaad, bonasera, en niemand is verplicht mee te doen op dit forum. Dat eeuwige gezeur en gezever.
Lili@n, goed nieuws!!!!!!!!!
Er komt een overdekte camping!!!!!!
Niet in Nederland maar wel bij jou in de buurt: Itterbeck. Iets ten noorden van Ootmarsum.
http://www.vno-ncwmidden.nl/web/show/id=143693/contentid=3327
Geplaatst door: Loes
, Datum:
12.08.2006 20:02
, Datum:
12.08.2006 23:10
Nu je deze website naar boven hebt "getoverd" herinner ik mij inderdaad dat er al eens over nagedacht is.Volgens mij is het echter al een aantal jaren oud.Zouden ze er inmiddels al mee opgeschoten zijn?
Leuk hè Loes, googelen,Jan vindt het niet alleen leuk.....:-)
Nu iets voor de wandelfanaten onder de forumgangers:
Vanaf oktober 2006 kunt u eindeloos wandelen in Twente, hét landgoed van Nederland.Wandelnetwerk Twente zal vanaf oktober door middel van een uitgekiend systeem van bewegwijzering honderden kilometers rondwandelingen met elkaar verbinden.
U kunt dan routes volgen van 3 à 10 kilometer, maar ook geheel naar eigen inzicht uw wandeling door dit prachtige wandelgebied samenstellen. In heel Twente komen verschillende startpunten waar u de auto kunt achterlaten en direct kunt gaan wandelen met behulp van het wandelnetwerk.
Op dit moment is het netwerk nog niet helemaal compleet.
www.wandelenintwente.nl
Geplaatst door: Loes
, Datum:
12.08.2006 23:23
, Datum:
12.08.2006 23:27
Bedankt Loes voor de snelle reactie.Dan zal ik Gerrit eens vragen, die weet er vast meer van.(de Gerrit van deze topic).
, Datum:
12.08.2006 23:33
Hoe heb je dat in vredesnaam gevonden, Loes??
Ik dacht dat ik een bijdehandje was......
ACHTIENHONDERD staanplaatsen!! Verschrikkelijk!
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
12.08.2006 23:44
Lil, bedankt voor die wandelsite! staat al bij mijn favo
Geplaatst door: frank
, Datum:
12.08.2006 23:45
dag lilli@n,
kan ik die wandelroutes ook ergens op een site vinden?
Geplaatst door: frank
, Datum:
12.08.2006 23:49
sorry, ja dus.
weer eens de laatste regel niet gelezen! Tegenwoordig komen de sites/URL's in kleur op het scherm, deze niet??
Geplaatst door: javi
, Datum:
12.08.2006 23:53
Jan,als je uit overijssel komt dan weet je welke man veel recreatie projecten op stapel zet.Kijk op deze site onder projecten en je ziet het.
http://www.most.nl/
Groeten
Javi
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
12.08.2006 23:57
Ik heb een folder van die camping gezien toen we op de caravanbeurs waren in Hardenberg. Lijkt me helemaal niks zeg. Schijnt een keer de zon, zit je voor je tent binnen. En dan maar niet over dat massale te spreken.
, Datum:
12.08.2006 23:58
Blijkbaar kleurt deze nog niet blauw Frank :-)(de website)
Tara mocht je Twente ooit "vereren" met een wandelbezoek, vergeet dan niet bij mij te komen koffiedrinken.
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
13.08.2006 00:04
, Datum:
13.08.2006 00:14
Brenda je kunt toch bijvoorbeeld net als bij een zwembad het dak er af laten schuiven, zit je alsnog met de zon "gewoon" buiten.Ja is maar een idee hoor.Zit ook niet op zo'n inmens park te wachten 1400 plaatsen zijn wel erg veel.
In Almelo heeft Van der Most een voormalig ziekenhuis om laten bouwen tot een compleet zwemparadijs , hotelaccommodaties en aanverwante
spel- en speellocaties.Ik ben er trouwens nog nooit geweest, maar blijkbaar voorziet het toch in een behoefte.
Aangezien ik zo'n medelijden had met de kampeerders met deze koude en natte dagen dacht ik een overdekte camping was misschien wel iets.
Vandaar.Het was blijkbaar ook al ooit in het brein van deze meneer
opgekomen.Ik zit normaliter ook liever gewoon buiten.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
13.08.2006 00:55
Dan blijven ze aan het schuiven deze dagen met zon en regen afgewisseld. Maar goed, als het uitkan zullen er genoeg mensen komen en zal er dus behoefte aan zijn. Ik hoop alleen niet voor Hennie dat het alleen mensen zijn die het voor 1 keer willen meemaken. Kunnen ze meteen een spuitbusje dennengeur leegspuiten voor het buitengevoel ;-)
Blijft wel dat hij zeer ondernemend is en overal wel wat in ziet.