Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
16.08.2006 20:41
Jan,
Ik ben onder de indruk,
Ook leuk dat ze erbij vertellen dat de keukens van Ikea zijn, is dat nou positieve of negatieve reclame vraag ik me eigenlijk af?
, Datum:
16.08.2006 21:05
Geplaatst door: ® Jan van I. 
, Datum:
17.08.2006 00:07
Elk jaar op onze trouwdag proberen we wat bijzonders te doen.
Soms een intiem etentje, een bezoek aan een stad, soms een paar dagen naar (jawel hoor) naar Frankrijk......etc. etc.
Een paar jaar geleden hebben we een paar dagen het Pieterpad in Overijssel gevolgd. Vanaf Ommen.
En ja dit jaar......? Misschien weer Overijssel. Kwam iets leuks (???) tegen op het internet. Is er iemand die die omgeving kent?
http://www.boekingsservice.nl/arrangementen/bossem/bossem.htm
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
17.08.2006 06:02
Wat leuk Jan, je zou toch eens met mijn man moeten praten.. Voor de genoemde omgeving moet je bij Lilian zijn, die weet daar vast meer van. Heb je het stuk Pieterpad over de Sallandse Heuvelrug ook gelopen?
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
17.08.2006 08:07
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
17.08.2006 11:10
We zijn in twee dagen van Ommen naar Holten gelopen. 't Viel wel tegen voor mijn vrouw omda ze last van d'r kniën heeft. De eerste dag veel last van mist dus niet veel gezien van het omringende landschap.
Het enige minpunt van deze wandeling vond ik het passeren van het pretpark Hellendoorn. Wat 'n herrie....!!
Bonasera, we zijn al jááááááren van plan die kant op te gaan maar 't komt er nooit van. Een vriendin van ons heeft eens een weekje in een hotel in Wissant gezeten en was wild enthousiast over de omgeving.
Volgend jaar gaan we misschien de route van de Tour Féminin 2006 volgen. Die begon in Fécamp dus de witte en grijze neus liggen op de route.
http://www.org-rc.fr/include/parcours.pdf
, Datum:
17.08.2006 12:25
Had je het maar geweten Jan! Dan had je op het eind van je Pieterpadwandeling mooi bij mij kunnen uitrusten onder het genot van een kopje koffie..
Je hebt het over Wissant, dat aardige campinkje waar wij op het laatst nog overnacht hebben, ligt heel dicht bij Wissant, ik meen maar een kilometer of zes. Zou een combi van platteland en zee niet geweldig zijn...?
, Datum:
17.08.2006 12:35
Ja, dat had ik al ontdekt, Annechie. 't Is bijna aan te lopen.
Voor mij tenminste.
Hm......koffie.
Zo even verder met mijn werk. Badkamer zal wel droog zijn. De spulletjes weer op zijn plaats zetten en hangen.
Naar Super de Boer en om 14.00 uur voor TV. De EnecoTour.
Geplaatst door: javi
, Datum:
17.08.2006 19:14
Frank,nog even terug in de tijd.
hmm ravi? javi+rivi=ravi? Sorry Javi.
Mis het is dan "jarivi"
Boontje heeft zijn verdiende Loontje die Tom toch.
Welke vitaminen gebruikten de Russen in Gotenburg tijdens het EK.athletiek.34 gouden medailles is niet mis.Flyd Landis had er maar één.Je hoort verder niets meer over,als het wielrennen was geweest was de wereld te klein.
Javi
, Datum:
17.08.2006 22:00
Bonasera Bonasera,
Heel erg leuk die typografie over de dorpen bij de "neuzen"
Jan in mei in die hoek geweest (digi-oma ook begreep ik) is echt heel erg mooi en afwisselend. Camping in Wissant zag er ook goed uit. Gelopen van cap gris nez naar wissant en van wissant naar cap blanc nez in etappes. Ronduit prachtige en afwisselende wandelingen deels wel veel stijgen en dalen dus misschien voor jouw vrouw een probleem.
Ook heel leuk een dagje achterland richting belgie, Cassel, Bailleul, Saint Omer hele leuke "vlaamse" steden en mooi afwisselend landschap.
Wil zelf volgend voorjaar terug maar vrouw wil wat anders helaas. Echt een aanrader.
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
17.08.2006 22:25
Hallo allemaal, daar ben ik weer. Heelhuis en bruin verbrand terug uit Normandie en Bretgane. Enkele leuke campings ontdekt.
3 weken prachtig weer gehad. Eén regenbui, gisteren toen we vertrokken uit bretagne.
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
17.08.2006 23:05
Gerrit,
Welkom terug in ons kouwe kikkerlandje! Je had in ieder geval een goeie periode uitgezocht om "weg te wezen".
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
18.08.2006 01:16
Jan hou jij nog tijd over om andere dingen te doen? Of is de hele huishouding bij jou op de minuut nauwkeurig gepland? Als huisman zal je toch ook wel enige huishoudelijke taken uitvoeren en boodschappen doen. Soms komen de kleinkinderen en dan nog niet te spreken over de hond die je te logeren had. Hoe doe je dat allemaal? Of is dat een te brutale vraag? In al dat gegoogle gaat veel tijd zitten, ik weet er alles van en het is zo leuk, maar de tijd vliegt, vandaar mijn vraag
hoe combineer je dat allemaal?
Rivi om even op jouw vraag terug te komen.Ik kan 's avonds mien bedde niet inkomm'n en 's morgens d'r nich oet.Is nich slim, noe 't nog vakaansie is.Zal straks toch weer 'n aander ritme mutt'n invoer'n.
Want dit hoald gin mense vol op den duur.De kloompkan'k gelukkig nog wa vin'n, doar he'k nog nich zo völle las van. :-)
Annechie ik hoal den doef hier nog effkes vast,hee mut nl. heel wat metslèpp'n op 'n terugweg, dus ik mut veurzichtig met hum andoan.
, Datum:
18.08.2006 15:34
Ie voert 'm mar good Lilian, ik wache 't wal of...
Gerrit! Fijn dat je er weer bent, ook zo genoten van het heerlijkste stukje van Frankrijk?
, Datum:
18.08.2006 20:28
Ha Javi,
Heb je dat verhaal gezien van die biljarter die gepakt is voor doping in de vorm van cocaine?
Nou ben ik zelf niet zo'n snuiver en begrijp eigenlijk niet wat een biljarter voor voordeel heeft bij cocaine. Trouwens uberhaupt bizar dat in een dergelijke sport op doping wordt gecontroleerd.
Ik biljart wat af en zoals iedereen wel weet hoort daar een lekkere pint bij. Als ze mij na een avondje laten plassen ziet het er ook niet best uit voor me ben ik bang.
Oh ja er hangt hem een schorsing van 2 jaar boven het hoofd.
Geplaatst door: Javi 
, Datum:
18.08.2006 22:02
Geplaatst door: Javi 
, Datum:
18.08.2006 22:05
Geplaatst door: javi
, Datum:
18.08.2006 22:14
, Datum:
18.08.2006 23:10
@Brenda,
Zulke campings zoek ik nu, Brenda!! Zou de oude kranen van de douche wel eens willen zien.
Ik ken een Nederlandse klusjesman in Cotignac (Var) die overstelpt wordt met werk. Waarom?? Probeer eens een afspraak te maken met een Franse klusjesman. Demain, toujours demain!
En de kwaliteit moet je maar afwachten. Waren zijn woorden, niet de mijne...
Waren er geen muggen veroorzaakt door 't water van de visvijvertjes?
Oh ja, Lili@n, ik kom nog terug op mijn taal als huisman.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
18.08.2006 23:18
Wat bedoel je in 's hemelsnaam Jan? Ik zie helemaal geen camping van Brenda!!