Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
18.08.2006 23:18
gezien het advies kon je wel eens rare buren krijgen jan.
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
18.08.2006 23:20
, Datum:
18.08.2006 23:22
Oh.....sh****: taak als huisman!!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
18.08.2006 23:29
Nou Jan, ik vond het er niet echt gezellig :-)
Ik heb graag een beetje bedrijvigheid en aanspraak op een camping.
, Datum:
18.08.2006 23:39
Brenda,
ik vind het gewoon leuk om maffe campings te bezoeken.
Niet voor een langere tijd maar voor een nachtje. Campings waar de tijd stil is blijven staan. Sanitair met natuurlijk wel redelijk schoon zijn maar voor de rest maakt 't me niet veel uit.
, Datum:
18.08.2006 23:44
Geplaatst door: tineke
, Datum:
18.08.2006 23:59
Geplaatst door: Loes
, Datum:
18.08.2006 23:59
, Datum:
19.08.2006 00:03
Tineke, dat was twee zielen ....
, Datum:
19.08.2006 00:08
@Tineke,
da's inderdaad de camping die ik bedoel. Degene die die foto's gemaakt heeft heeft een eigen website over oldtimer-caravans.
Jakkes, twee keer die en twee keer heeft achter elkaar. Laat maar.
@Loes,
zijn we familie van elkaar? Ongeveer dezelfde interesses geloof ik. Behalve dan de bergen ;-)
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
19.08.2006 00:36
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
19.08.2006 00:49
Hallo Jan van I. Heb je berichtje helemaal over het hoofd gezien.
Ik ken de omgeving die je daar op de website hebt wel aardig goed.
Is er iets specifieks dat je wilt weten?
, Datum:
19.08.2006 01:16
Hallo Lili@n,
ik vroeg me af of die hoek van Overijssel (Breklenkamp) leuk/interessant/aantrekkelijk was om daar een paar dagen rond te lopen. Ik heb al eens rongezworven boven Ootmarsum en dat vond ik echt grandioos.
Jaren geleden heb ik (we bedoel ik eigenlijk) een stuk Pieterbad gelopen in Noord-Limburg en dat stuk viel me behoorlijk tegen. Vandaar de vraag van mij.
Maar nu ik je toch aan de lijn heb: wat is volgens jou het mooiste gedeelte van Twente? Kan ik me misschien daar op richten.
Tja, Brenda, volgens mij waren veel campings van Berny nogal typisch. Hij schreef af en toe over het hoge gehalte aan tuinkabouters.
Moet morgen toch maar eens een mailtje naar hem sturen. Medio juni schreef Lili@n dat hij voor twee maanden weg zou zijn dus.........waarschijnlijk is-tie weer terug in Amsterdam.
, Datum:
19.08.2006 01:28
Volgens de statistieken is deze topic 97485 maal bekeken/gelezen.
Johan zou eigenlijk een feestje moeten organiseren als we de mijlpaal van HONDERDDUIZEND bereiken!!!
, Datum:
19.08.2006 01:33
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
19.08.2006 11:25
'T is toch niet te geleuven Jan, bienoa honderdduuzend keer heb't ze oons geneuzel elèèzen.. en 'emopperd det ze in die tied op oons hebt!! 'T was neet good of 't deugd'n neet... Of en toe was d'r 'ns eene den toegaf dat'e d'r toch wal van geneut... Die leu en oons eigen plezier in diss'n topic hebt d'r denk ik veur 'ezörgd dat wie noe in heel rap tempo op det enorme aantal lèèzers angoat!
Ie hebt geliek Jan, eigenlijk is't een feestje weerd!
, Datum:
19.08.2006 15:01
Leuk die old-timers Jan, Biod extase uit 1968 hadden mijn ouders, blijft toch een apart ding om te zien!!
Even wat anders Jan, ik was bij de boekhandel en heb eens in het groene boekje gekeken want je wil toch op de hoogte blijven he. Ik schrok nogal, veel te veel wijzigingen voor mij. Nou heb ik op internet eens in het witte boekje zitten neuzen, lijkt wat logischer maar kan ik ook niet echt mee uit de voeten.
Gezeur om iedere 10 jaar te wijzigen, ik schrijf nog steeds accoord schijnt al jaren akkoord te zijn kwam ik laatst achter.
Wat ga jij aan houden groen of wit? Ik ben in ieder geval bang dat je me de komende tijd zal moeten corrigeren.
, Datum:
19.08.2006 15:12
Frank wij van de "oude garde" hoeven helemaal niet aan die vernieuwingen mee te doen! Alleen officiële instanties en scholen zijn daartoe verplicht. Ik trek mij er dan ook geen ene mallemoer van aan. Tegen de tijd dat ik dit allemaal onder de knie heb, ben ik dood en begraven of er is al weer een nieuwere spelling ingevoerd.
Spellingsfouten vind ik lang niet zo erg als de grammatikale fouten die tegenwoordig zo veel voorkomen, als: hun/hen, groter als mij, enz.
, Datum:
19.08.2006 15:39
@Loes,
Ik sluit me van harte bij je aan, maar ik denk dat het bij Jan, de taalpurist die hij is, allemaal wat gevoeliger ligt. Dus vandaar dat ik hem maar vast waarschuw.
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
19.08.2006 19:36
Ik stel voor om hier op deze topic de vrouw of man van het jaar 2006 te kiezen ,na de 100000 ste bezoeker begint een voting !!!iedereen kan stemmen ,De gelukkige winnaar mag uitnodigen op een drink ???