Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
29.08.2006 00:35
Rivi nèm ie Javi ok met? Een hele fijne en goede tijd toegewenst.Ik ben best wel een beetje jaloers hoor, heerlijk, vooral omdat ik gisteren nog van die mooie foto's van het zuiden bekeken heb.Doot hènig an en geniet er van.
Is het wel zo'n goed idee in oktober terug te komen? Dan begint hier
de herfst helemaal.November,december,januari,februari en een stukje van maart zijn bij uitstek maanden om vooral NIET hier te zitten.
Ik weet niet wat het is, maar naarmate ik ouder word, vind ik aan de winter niks meer aan.
Zag vandaag ook nog prachtige beelden van Griekenland, ook niet gek
om daar eens een kijkje te nemen.
Hier nog een tip voor a.s. zondag voor mensen die in de buurt zijn:
In de molen van Frans in Vasse wordt zondag 3 september,wederom een activiteitendag gehouden.
Tijdens deze dag kan iedereen tegen een kleine vergoeding zijn eigen pizza bakken.Met name voor kinderen is dat een leuke activiteit.
Marion en Theo Frans zorgen er voor dat de steenoven op temperatuur is. Ook is er die morgen een wandeling onder leiding van een natuurgids.De start hiervan is om 10.00 uur bij Watermolen Frans.
Extra informatie voor degene die niet weet waar Watermolen Frans ligt:
http://www.landschapoverijssel.nl/informatiecentra/watermolen_frans.htm
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
29.08.2006 06:06
Rivi.. ie zölt al wal vot wèèn, maar mogg'ie 't nog zeen: Goodgoan... en heel wierkomm'n!
Wie zölt den Javi van oe trouwens ok miss'n.. 't zol d'r stille van wor'n.. ;-))
Geplaatst door: Rivi 
, Datum:
29.08.2006 06:53
Bedaankt voor de goede wensen, ik sluit af.
We gááááááááááááán (over een uurtje)!!!!!!
Houd deze topic op de voorgrond !
A bientôt
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
29.08.2006 12:18
Wat is er aan de hand: acht/negen dagen forum en meningen zijn verdwenen!!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
29.08.2006 21:53
Ja, ik dacht laat ik eens een uurtje het forum bekijken, maar ik ben snel klaar vanavond! Ik hoop dat alles wel weer terug komt!
En Luc in België geen last? Dat is vreemd. Morgen maar weer eens kijken dan. Natuurlijk gebeurt zoiets net als Johan weg is :~0
gr.Brenda
Geplaatst door: tineke
, Datum:
29.08.2006 21:57
Johan is intussen weer terug uit Engeland en probeert alles weer "op de rails" te krijgen, maar zo te horen is dat niet zo simpel... ;))
En de chat zal wel even buiten bedrijf zijn, want dat schijnt weer een heel ander probleem te zijn :-(
Geplaatst door: bonasera
, Datum:
30.08.2006 08:41
Untitled
\|/
(@ @)
+----oOO----(_)-----------+
| Bonasera |
| for |
| President |
+-----------------oOO-----+
|__|__|
|| ||
ooO Ooo
Stem voor Bonasera !!i
Dit kopieren in notepad en opslaan als probeer.html dan er op klikken
groetjes ,bonasera
Beginners cursus die ik bezig ben zie
http://home.concepts-ict.nl/~michael1/
Geplaatst door: murph 
, Datum:
30.08.2006 17:37
Zelden zo onder de indruk geweest bonasera ;-), 'k doe het je niet na. En succes met de cursus, wachten vol spanning op de eerste hyperlink naar je eigenste homepage.
Geplaatst door: Loes
, Datum:
30.08.2006 19:03
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
30.08.2006 20:21
En kijk, nu gaat de teller wel over de 100.000, gelukkig maar. Op naar de 200.000!!
Geplaatst door: Diana
, Datum:
30.08.2006 20:37
Kennen jullie deze al?
Zoover.nl.
, Datum:
31.08.2006 00:10
Hè,hè, volgens mijn PC is het 00.00 uur.
De meteriologische zomer is dus voorbij.
De herfst is dus begonnen zogezeid......
http://www.knmi.nl/klimatologie/maand_en_seizoensoverzichten/index.html
Morgen word ik voor een week een onbestorven weduwnaar.
Vrouwlief gaat op stap!!!
Een weekje met een vriendin naar Barchem in de buurt van Lochem.
Ben nog een beetje aan het uitrusten van de afgelopen dagen. Had mijn broer met vriendin uit München over de vloer.
Moest "dus" fungeren als gids. We hebben wat afgelopen door Rotterdam. De havens, de oude wijken, musea, de bouwputten waar weer iets nieuws gebouwd moet worden, alle opvallende nieuwe bouwwerken enz.
Probleempje: ze drinkt niet!!!! Ja, alleen "sprudelwasser"!!
Dus effe gezellig in een "kneipe" zitten zat er niet echt in.
, Datum:
31.08.2006 00:19
Ik had je al gemist Jan.Maar dat verhaaltje is helaas verdwenen.Barchem is mooi Jan, nu hopen dat het mooi weer wordt.
Loes bedankt voor de site, deze had ik nog niet.
, Datum:
31.08.2006 00:25
Ben misschien langzaam van begrip, Lili@n.
Welk verhaaltje?
, Datum:
31.08.2006 00:30
Ik had gister of eergister, weet het niet meer precies een stukje hier geschreven en daar kwam jij ook in voor. Ik miste je al op het forum, vandaar. Maar vanwege de verdwenen topics en meningen zal dit verhaaltje er wel niet meer zijn, ik zie het er tenminste niet tussen staan.Maar je heb niks gemist hoor.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
31.08.2006 06:51
Nou Jan, dat van die herfst daar had ik al zo'n vermoeden van.. gatdarrie, het blijft toch maar steeds hetzelfde miegelweer...
Het is voor je vrouw dan ook echt te hopen dat het nog wat opknapt, want ook al is de Achterhoek prachtig... ze zit daar vast een beetje in het bos en als het in het bos 'smorgens regent... dan drupt het de hele dag..! Blllggh, ik heb het helemaal gehad met al dat water!
Brenda.. we gaan ons best doen hè...?!
Geplaatst door: tineke
, Datum:
31.08.2006 08:06
Jan, ik ken Barchem goed, ik heb er in mijn jeugd gewoond, midden in het bos.
, Datum:
31.08.2006 10:57
Stom, het is morgen natuurlijk pas 1 september!!!!
Jeetje, Annechie: 06.51 uur......!
Was je vroeg of was het erg laat geworden?
Geplaatst door: Loes
, Datum:
31.08.2006 11:53
@Jan - Weet jij een site met Rotterdamse uitdrukkingen uit de haven? Mijn vader werkte in de haven en ik kan me herinneren, dat er gezegden en uitdrukkingen aan het Engels zijn ontleend. Ik zou daar wel een lijst van willen hebben.
, Datum:
31.08.2006 11:58