Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Jan 
, Datum:
02.09.2006 23:23
Hoort bij de opvoeding, Loes.
Maar, ik wil toch nog even de Concertzender onder de aandacht brengen.
Nu (23.20 uur) een programma met jonge Franse chansonniers. Prachtig!!
Om 00.00 uur: Voor de slechte slaper: slaapliedjes gezongen door vaders uit de hele wereld: Papa’s Lullaby
Zit in Rotterdam op 91.9
, Datum:
02.09.2006 23:40
Geplaatst door: Loes
, Datum:
02.09.2006 23:52
Ik heb het gevonden Jan, bedankt!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
03.09.2006 01:38
Jan om nog even terug te komen op je site van twee bladzijden terug nl: http://www.tourisme.fr/visite-virtuelle/index.htm daar staat letterlijk volgens mij dat binnenkort ook visites-virtuelles komen van campings, het staat links onderaan in een apart kader.
Dan wat de spelling van mijn naam betreft dat blijf ik mooi zo houden,
blijf het wel grappig vinden.
Het wordt a.s. maandag weer goed weer! De kinderen gaan hier dan weer naar school en "automatisch" gaat het weer verbeteren.Het is toch niet te geloven.Kunnen we eindelijk nog even genieten in de tuin of op het terras.
Henk of Gerrit als jullie hier toevallig nog eens langskomen, het wordt weer tijd voor de appeltaartenbakkerij.Zover je kijken kunt appels, appels en nog eens appels.Af en toe geef ik de koe ook wat van die appels, vindt ze heerlijk, maar teveel is niet goed, krijgt ze een teveel aan gassen.....en wordt ze een beetje dronken.
Trouwens de meeste druiven zijn ook al rijp, ze zijn prachtig, grote volle donkerpaarse trossen.Bovendien zijn ze ook nog eens heel zoet.
Dat gaat een heel lekker drankje worden.
Annechie woar blieft oew gedicht'n, ik heb d'r lang niks meer van zeen
en ze wa'n altied zo prachtig.Volgens mie hei'jt vandaag an dag völs te drok met oew wark en kom ie doar helemoal nig meer an too.
, Datum:
03.09.2006 12:19
, Datum:
03.09.2006 17:35
Hij is wederom geweldig Jan!
, Datum:
04.09.2006 00:26
Loes en Jan zijn jullie al aangemeld bij www.schoolbank.nl ?
Daar vinden jullie vast jullie oude schoolvrienden van vroeger terug.
, Datum:
04.09.2006 01:12
Heb ik gedaan, Lili@n, maar er is een klein probleempje.
Toen wij in maar 1953 verhuisden naar Rotterdam bestond de wijk waarin we terechtkwamen maar uit enkel straten.
Opvallend veel gezinnen kwamen uit Brabant en dus bestond er al een RK-schooltje met twee klassen. Klas 1 en 2 om precies te zijn. De oudere kinderen gingen naar een andere school.
Nu 't probleempje: ik heb met ingeschreven maar zie alleen maar namen van mensen die jonger zijn dan ik. Ik herken wel sommige achternamen maar dat is dan ook alles.
Maar.....ik moet toch eens gaan kijken op de twee middelbare scholen waar ik op gezeten heb.
Zou het kunnen dat weinig mensen van mijn leeftijd bezig zijn met internet?
Ik ken d'r genoeg met een PC maar ze doen er weinig of niets mee. Bankieren via internet is zo ongeveer alles.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
04.09.2006 08:56
Lilian...ik weet't, ik heb de leste tied totaal gin inspiratie, 'is miezelf ok al op'evall'n, maar ik kan d'r niks an doon. Ik hebbe 't wal vaker ehad, de ene keer borrelt 't maar zo noar boaven en dan is't een peuske helemoal stille.. Ik bin inderdoad op 't ogenblik naar druk met aandere dingen, misschien kum 't doar wal van, dan zal 't vanzelf wal wierkomm'n..
Misschien mut eerst de appels wal weer vall'n.. Bie sommigen reurt 't gemood as 't blad van de beume valt, misschien is det bie mie wal 't geval met de appels... ;-))
, Datum:
04.09.2006 19:10
Dat zal 't wa wèn Annechie, het geet mie a net zo.Inspiratie van geen kant.
Jan het zou inderdaad kunnen dat men geen gebruik maakt van internet.
Toch zou ik eens gaan kijken bij de lijst van de middelbare school waar jij op hebt gezeten.
Geplaatst door: gerrit 
, Datum:
05.09.2006 00:05
Ik had me ook aangemeld voor schoolbanken.nl. Eerst was alles vrij om in te zien en aan te melden. Wilde je via de site contact met een persoon, dan moest je lid worden.
Dat is nu ook veranderd. Aanmelden voor een school kost nu al het lidmaatschap. Dus nu het populair begint te worden moet je betalen. Of heb ik het verkeerd begrepen?
, Datum:
05.09.2006 00:13
Ik ben ook zo gek geweest om me aan te melden. Ben nu basisgebruiker. Voor alle andere dingen moet je betalen. Laat maar.
, Datum:
05.09.2006 00:24
Moet je echt betalen??
Ik had me begin dit jaar aangemeld op aanraden van een schoonzus.
Stonden voor mij toen geen namen bij die ik kende. Ben daarna die site compleet vergeten.
Ik ben er vandaag weer ingedoken omdat Lili@n daar over begon maar nog steeds niks. De enige persoon die een beetje in mijn buurt kwam was twee jaar later op mijn school gekomen.
Zit waarschijnlijk toch in de verkeerde leeftijdsgroep. :-((
Op de site stond dat 2,7 miljoen mensen zich hadden aangemeld.
Da's niet niks.
, Datum:
05.09.2006 00:31
In de meningen is me iets volkomen absurds opgevallen.
Gaat over camping Domaine la Libaudié in Bastide-Solage (Aveyron).
Tot 3 september stonden over die camping maar twee meningen.
Op die datum verschijnt een zéér negatieve mening en hoepla als allerlei duveltjes uit een doosjes verschijnen er binnen twee dagen 7 (zeven!!) zéér positieve meningen.
Vriendjes?? Familie??
, Datum:
05.09.2006 00:49
Of verontwaardigde medekampeerders?
, Datum:
05.09.2006 01:23
BERNY IS TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Althans bij de meningen!!!!!!!!
Zie de mening bij Camping Municipal du Lac in 66320 Vinca.
, Datum:
05.09.2006 01:24
Zoveel, Loes? En dat in twee dagen?
Geplaatst door: ellen
, Datum:
05.09.2006 06:45
Jan,het was mij ook al opgevallen van deze camping!Wat een meningen op 1 dag!En heb je ook gelezen dat de eigenaar in zijn eigen gastenboek de negatieve berichten verwijdert?Dat is natuurlijk oerstom om te doen toch?
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
05.09.2006 06:57
Volgens mij heb je het helemaal goed Gerrit! Ik heb me jaren geleden, heel in het begin al aangemeld en was toen heel enthousiast, heb er toen ook heel wat bekende namen uitgehaald. Maar als ze het zo afknijpen dat je meteen overal voor moet gaan betalen denk ik dat het vlug gedaan is met de stroom aanmeldingen!
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
05.09.2006 14:39
Dat valt toch op bij Libaudie? Als ik zou overwegen daar naar toe te gaan en er waren zoveel meningen op 1 dag zou ik dat zeeer verdacht vinden en al niet gaan. Pff, wat ben ik toch achterdochtig. Misschien hebben die mensen wel helemaal niks met elkaar te maken. Maar we blijven kritisch met z'n allen hè?
En via dat schoolbank heb ik al veel mailtjes gekregen van oud schoolgenoten. Die zijn blijkbaar zo gek om te betalen en ik niet. Maar ik vond het gewoon leuk om mijn oude klassefoto's erop te zetten zodat iedereen ze kon zien.
Ik weet niet of het bij jullie wel mooi weer is, maar hier regent het weer eens voor de verandering.
Gr. Brenda