Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® mariët 
, Datum:
21.09.2005 10:01
Gewoon doorgaan hoor, niks aantrekken van personen als Melanie, Kots, Buurman en anderen. Zij zijn degenen die braakneigingen oproepen met hun masochistische-stiekem-toch-even-lezen-van-deze-topic. Dat is dus ook typisch het soort mensen wat op de camping altijd met iedereen wat te katten heeft en dan later de vermoorde onschuld uithangt.
Ik lees het hier met plezier (en soms wat moeite) maar post niet vaak. Volgens mij is het nu de bedoeling een hetze te voeren en te veroorzaken dat Johan deze topic wel MOET verwijderen.
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
21.09.2005 10:16
Helemaal mee eens Mariet!!!!Het zijn vaak de zelfde mensen die wat te zanniken hebben!!!Die om ieder ding wat te zeuren hebben, en die altijd de verkeerde dingen van een ander zien, terwijl ze zelf het hardst met modder gooien.
Geplaatst door: Jolie
, Datum:
21.09.2005 10:46
Laten we alle buurmannen maar negeren en ervoor zorgen dat dit gezellige topic blijft bestaan voor alle aardige, gezellige en lieve mensen in deze wereld die gewoon even lekker met elkaar willen kletsen. Al dan niet met appeltaart. Is een tom pouce ook goed?
Geplaatst door: Melanie
, Datum:
21.09.2005 11:30
### Zij zijn degenen die braakneigingen oproepen met hun masochistische-stiekem-toch-even-lezen-van-deze-topic. Dat is dus ook typisch het soort mensen wat op de camping altijd met iedereen wat te katten heeft en dan later de vermoorde onschuld uithangt.
Ik lees het hier met plezier (en soms wat moeite) maar post niet vaak. Volgens mij is het nu de bedoeling een hetze te voeren en te veroorzaken dat Johan deze topic wel MOET verwijderen. ###
------
O o, het zal onze psychologe Mariët weer niet zijn. Jouw betoog slaat werkelijk nergens op en is (dan ook) op GEEN ENKELE WIJZE onderbouwd. Laat dit soort beweringen dan beter achterwege, want je maakt jezelf er alleen maar belachelijk(er) mee.
Ook jouw veronderstelling in je slotzin is -wat mij betreft- volkomen misplaatst en vergezocht. Het is nog altijd aan Johan om tot verwijderen te beslissen en aan niemand anders.
, Datum:
21.09.2005 11:38
Overigens is de opmerking hierboven van 19 sept. 2005, 10.45 uur niet van mij. De opmerking van 'kots' daarop (11.00 uur) lijkt overigens van dezelfde persoon afkomstig te zijn.
Geplaatst door: Vert 
, Datum:
21.09.2005 13:23
Melanie, melanie, melanie toch. Wie oh wie is er toch op jouw tenen gaan staan dat je je zo moet laten gelden. Scip deze draad toch en maak het jezelf makkelijk......
Geplaatst door: jan
, Datum:
21.09.2005 14:08
he, barbarab, ik zie dat je weer terug bent op 't forum. Prinsjesdag overleefd? waar werk je trouwens in Den Haag? (vanwege dat persbericht)
Geplaatst door: Altamara
, Datum:
21.09.2005 17:13
Leuk dat Barbarab weer terug is, maar hoe zit het nou eigenlijk met Uylenspiegel? Is ie op vakantie of is ie boos? Wie weet het?
, Datum:
21.09.2005 18:44
### Zij zijn degenen die braakneigingen oproepen met hun masochistische-stiekem-toch-even-lezen-van-deze-topic. Dat is dus ook typisch het soort mensen wat op de camping altijd met iedereen wat te katten heeft en dan later de vermoorde onschuld uithangt.
Ik lees het hier met plezier (en soms wat moeite) maar post niet vaak. Volgens mij is het nu de bedoeling een hetze te voeren en te veroorzaken dat Johan deze topic wel MOET verwijderen. ###
------
O o, het zal onze psychologe Mariët weer niet zijn. Jouw betoog slaat werkelijk nergens op en is (dan ook) op GEEN ENKELE WIJZE onderbouwd. Laat dit soort beweringen dan beter achterwege, want je maakt jezelf er alleen maar belachelijk(er) mee.
Ook jouw veronderstelling in je slotzin is -wat mij betreft- volkomen misplaatst en vergezocht. Het is nog altijd aan Johan om tot verwijderen te beslissen en aan niemand anders.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
21.09.2005 19:12
Nu je het zegt... Ik ben niet alleen Uylenspiegel kwijt, maar ook Bonasera.. hopelijk zien we ze snel weer terug!
Geplaatst door: Altamara
, Datum:
21.09.2005 19:43
En Flex en W!m? Waar zijn jullie? Trouwens, door al dat geflikflooi van Ron en Anita staat er ineens een advertentie van een datingservive op deze pagina! Of valt mijn oog er nu pas op?
Geplaatst door: Dik Trom 
, Datum:
21.09.2005 19:45
Uylenspiegel is zich aan het opladen Annechie voor straks als de brave borst weer terug komt. Zowel positief als negatief zullen we maar denken.
Geplaatst door: ® visje
, Datum:
21.09.2005 19:47
Hé Mariët, gezellig dat je dit hier nog steeds leest! Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, ik snap ook niet wat Melanie hier nog zoekt. En dan ook nog ongefundeerd commentaar op jou leveren. Waar baseert zij het op dat jij psychologe bent? Over ongefundeerd gesproken. Meestal reageer ik maar niet op dit soort opmerkingen, maar af en toe moet ik even luchten hoor. Melanie doe jezelf en anderen een plezier en kom hier niet meer, jij ergert je toch maar aan ons en wij aan jou.
Groetjes Brenda
Geplaatst door: moi
, Datum:
21.09.2005 19:51
Dat sommigen hierover lopen te mijmeren snap ik niet. Dit is nou een gigantisch mooie uitlaatklep op dit forum.
Lekker dom lullen en SCHREEUW die stress van je af............
is voor iedereen beter.
, Datum:
21.09.2005 21:05
## En dan ook nog ongefundeerd commentaar op jou leveren. Waar baseert zij het op dat jij psychologe bent? Over ongefundeerd gesproken. Meestal reageer ik maar niet op dit soort opmerkingen, maar af en toe moet ik even luchten hoor. ##
Commentaar hoeft niet per ségefundeerd te zijn. Hangt af van de aard van het commentaar. Geeft niet hoor. Leuk geprobeerd.
De BEWERINGEN van Mariët daarentegen vragen wèl om onderbouwing. Maar...die worden niet gegeven. Jammer, maar wel de realiteit, sardientje.
Verder is de term 'psychologe' natuurlijk niet werkelijk bedoeld, maar spottend. Dacht dat je dat wel begrepen had, maar ja, jij bent visje hè...
Dus ja, je kunt maar beter niet (meer) reageren als je niets beters te melden hebt.
Geplaatst door: Annemieke
, Datum:
21.09.2005 21:19
Heee, ik mis tussen al het gehakketak de appel en taartverhalen! Lilian, is de tarte tartin al op? Heeft iemand nog lekkere recepten voor onze appeltaartparty?
Annemieke
Geplaatst door: yvonne 
, Datum:
21.09.2005 21:46
melaaaaaaaanie het is tijd voor koffie en........................................................................................................juist ja APPELTAART!!!!!!!! en dat is lekker joh als je wil wil ik je het recept wel mailen
mvg yvonne
Geplaatst door: Suske en Wiske
, Datum:
21.09.2005 22:42
Heeft iemand onze tante Sidonia en de melkboer gezien. Ik ben bang dat ze zijn verdwaald. Oh, Twinkel, Minoes, help even zoeken naar Sidoontje.
Sonja en Anita durf ik eigenlijk niet te vragen, die waren zo serieus. BRR!
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
21.09.2005 22:50
Annemieke, tot mijn grote spijt is de tarte tartin niet zo geworden als hij zijn moest, er zat geen lak of smak aan en bovendien wilde het niet lukken met het carameliseren ( zo zal ik het maar even noemen). Dat was wel jammer, vooral van de appels want die waren wel goed. Ik ga het gewoon nog een keer proberen en doe er dan wat meer suiker bij.De oven van mij is overigens ook al bijna van het jaar nul, maar goed ik heb er tot nu toe nog steeds lekkere
cake's en gewone appeltaarten in kunnen bakken, dat dit nu juist mis moest gaan. Ik heb de hele handel maar opgevoerd aan het pluimvee en ander viervoetige beesten die hier in de buurt rond lopen, het was bovendien nog aardig hard ook, dus heb alles netjes in stukjes gemaakt. Hadden die beesten ook een keer feest.
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
21.09.2005 23:01
Lilian kan overigens wel heerlijke cake bakken hoor, en daar kun je natuurlijk ook heel lekker appel instoppen..... Mmmmmmm, appelcake!