Deze topic gaat niet over kamperen in Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bertrand
, Datum:
27.09.2005 08:19
Het gaat om van origine westerse taal, maar dan doelbewust omgezet in een taal die oosterlingen kunnen begrijpen...Ze zijn nu al zover dat ze de voor hen gecreëerde taal nu ook al zelf kunnen schrijven...
Geplaatst door: ® Annechie 
, Datum:
27.09.2005 08:35
Mooi gezegd Bertrand, heb je dat helemaal zelf bedacht....?
Geplaatst door: Zuster Klivia 
, Datum:
27.09.2005 09:24
Oh heremientied, bin bliede da j d'r bint Bertrand mien laiverd, maar je houd je wel een beetje fatsoenlijk toch? Anders moet de zuster zich maar eens even om je bekommeren.
, Datum:
27.09.2005 11:18
zuster, zuster, in één en dezelfde zin je afkomst verloochenen, dat staat je niet fraai.
, Datum:
27.09.2005 11:43
Acht Bertrand, niets menselijks is mij vreemd! Ik ben wel een beetje nieuwschierig hoor, ik heb een vraag voor je. Wat brengt jou hier zo op het forum, ik zag je naam ook al bij een andere topic staan met een, hoe zal ik dat netjes zeggen, scherpe opmerking. Zit jij je te vervelen? Of heb je de pest aan mensen met een accentje?
, Datum:
27.09.2005 17:27
geen fraaie taal voor een zuster...
Geplaatst door: donald 
, Datum:
27.09.2005 22:01
@Yeo,
Wat gebeurt er hier toch allemaal,
ga jij met mijn liefje aan de haal.
Dit vlaamse bonbonnetje heb ik lief
zij is mijn egte hartedief.
Dus streel ik nog eens teder,
Mijn tara met een witte veder.
Zodat ze weer rap en vlug,
bij dit eendje komt terug
afz donald
Geplaatst door: lili@n
, Datum:
27.09.2005 23:53
Taartje, ie hebt 't weer helemoal maakt bie de kearls.Knap wark! Jongs, jongs, wat was dee appeltaarte lekker vandage, he'k mie gister flink drok met maakt en het gung d'r in as koek.25 stuks hebt ze achter de koez'n stopt
en ze vun'n allemoal na lekker.Dus noe mu'k waarachtig weer zo'n ding in mekare flanz'n. Het was vandage de 11e vejeurdag van mien dochter.Allènig was zee zölf nich zo na te passe, 'n flinke verkooldheid en in 'n kèl. 't aarme wich kon ja geels nich noa school.Mangs hei van dee daag'n dat 't heel aans löp dan ai'j woll'n.Zo en as noe weer zunne'n nöllut begint te dramm'n
dan hop ik dat e d'r niks van hef könn'n begriep'n!! :-)
Jolie dat was dan wa weer na gezellug zo 'n betje bie mekare te klessebess'n.
, Datum:
28.09.2005 07:57
Noh Lili@n, ie bint d'r maar weer mooi druk met 'ewes! Van harte gefeliciteerd trouwens, ie, oe'n Anneke en natuurlijk ok oene huusgenoot'n!
Ja, dat krie'j hè, met al dat geneuzel oaver appeltaart, dan mu'j d'r zelf mee an't bakk'n. Noh ja, oefening baart kunst zult wie maar zegg'n.. ;-) en dat klèène van oe, den mu'j maar flink dröpkes voer'n...
Tara hef't spul weer mooi an't dicht'n trouwens, leuke reacties bint det weer. Toe Tara, schud d'r nog n's zo n'n mooi'n uut..., misschien komt d'r dan ok weer van die geweldige reacties!
Geplaatst door: ® Tara 
, Datum:
28.09.2005 15:09
@ yeo,
mijn hart is zo verblijd
van jouw geluk met een ander lief
en omdat verdriet tot niets leidt
ontvang zonder wrok deze laatste brief
herinner mij tot de eind der dagen
keer op keer
als een zoete droom, ook die zal snel vervagen
want mij ziet ge nimmer weer
maar wat er ook van zei
dit laat ik je nog weten
een deel van jou blijft altijd van mij
om nooit meer te vergeten.
Tara
Geplaatst door: Tara
, Datum:
28.09.2005 15:52
en wat betreft Donald:
't zi'n wir lappe
die zotte eend kon't wir nie loaten van uit de biecht te klappe
yeo, trek 't u nie aan zulle man
hij's zo jaloers als maar kan
en straks krijgen we nog een beet en een snau
dus Donald: in uw 'kot' en gauw
en blijf mè uw veren van mijn lijf
ik ben een nobody's wijf !
Geplaatst door: visje
, Datum:
28.09.2005 15:54
Lilian, gefelicitaart hoor met je dochter. Heb je nog wel wat appels over? Die Yeo, hij moet wel heel bijzonder zijn. Mijn cursus is gelukkig niet de 8e, zodat ik Yeo in levende lijve kan bewonderen. Ik moet zeggen dat het Twents lezen me steeds beter afgaat.
Groetjes Brenda
, Datum:
28.09.2005 17:10
Weet jullie hoe heerlijk of ik 't vinne... dat't hier weer zo gezellig is...!
Heb't jullie dat noe ok?
Geplaatst door: Ron 
, Datum:
28.09.2005 17:32
ikke nie, het wordt tijd voor weer is wat aktie!
, Datum:
28.09.2005 19:18
Oh heremientied Ron toch, jij wil weer aktie. Wat stel je voor dan? Zou je iemand willen stangen of heb je gewoon nog iets leuks te vertellen. Stel maar eens wat voor. Feestje bouwen? Dan kom ik ook met alle mensen uit het rusthuis, inclusief de kapper en de buurman. Maar ik ga eerst nog even naar een informatie avond van school van de kinderen.
, Datum:
28.09.2005 19:27
Ja Zuster, ik ken nog een leuke grap; er waren ergens 2 noorderlingen die zaten ergens in een boomgaard, opeens kwamen er nog 2 noorderlingen.....`k ben `t ff kwijt maar hij gaat nog verder...........
, Datum:
28.09.2005 19:33
O Ron toch, ie begriept het niet helemaol. Met aktie en zo bedoel ik niet je de zuster moet gaan plagen.
, Datum:
28.09.2005 19:36
Zuster, ik plaag nooit toch?
Geplaatst door: twinkel
, Datum:
28.09.2005 19:40
Zo ff tussen het huiswerk door.......Zuster, hoe is het met Suske en Wiske...heb niets meer gehoord? En Sidonia zie ik ook al niet meer.Toch niet geemigreerd naar France??????
, Datum:
28.09.2005 20:47
Dag Twinkel, Je moet de groeten hebben van Suske en Wiske. Ik heb ze een ouwe computer van mij gegeven. Ik denk dat ze binnenkort een mailtje sturen naar jou om te overleggen wanneer ze kunnen komen logeren. Tante Sidonia is gesignaleerd, ze had last van beeldschermfobie en toetsenbordallergie. Even afwachten of ze na de behandeling toch weer durft te komen.
Ron, plagen jij??? Ach...wat moet ik daar nou op zeggen.